Beoordelingen JDezign

• Eindresultaat 10,0

Stefan uit: Amsterdam

28-04-2017

Bedrijfsnaam: Sapphire Media

Jaap was een zeer goede toevoeging voor mijn project waar ik hem ingehuurd heb als back-end developer. Hij handelt snel en communiceert goed. Verder is hij erg flexibel en meedenkend en ben dan ook zeer tevreden met de inzet en kwaliteit die Jaap geleverd heeft

Susan uit: Utrechts

24-04-2017

Bedrijfsnaam: Locomix B.V.

Ontzettend goed contact gehad met Jaap, snel mail contact, snelle doorlooptijd. Super fijn om een developer te hebben gevonden die goed werk levert, flexibel is, deadlines nakomt en duidelijk communiceert. Ik ga in het vervolg al onze opdrachten proberen bij Jaap weg te leggen.

Jan uit: Lieren

24-04-2017

Bedrijfsnaam: Duivenwereldxl

Jaap, bedankt voor je inzet, en extra hulp bij het online brengen van onze website.Je hebt ons geholpen bij het afmaken van onze website. Welke voor een andere website bouwer te hoog gegrepen was.Je hebt gezorgd voor een prachtig resultaat, incl. het meedenken, over ideeën en het uitwerken daarvan.Ik zal je zeker aanbevelen.

Henk uit: Hierden

20-03-2017

Bedrijfsnaam: Ls2Connect

Wij als LS2Connect waren op zoek naar een websitebouwer waar kwaliteit en prijsverhouding enorm belangrijk is.
Aangezien wij geen ervaring hebben op het gebied van een website bouwen heeft JDezign ons volledig ontzorgd.
Wij hebben het contact als prettig ervaren en zijn tot een prima resultaat gekomen.

Frank uit: Venray

06-03-2017

Bedrijfsnaam: C&D Fasteners

Ruim een jaar geleden ben ik in contact gekomen met Jaap omdat mijn webshop verhuisd moest worden naar een ander platform. Hij heeft dat zeer professioneel gedaan en gemanaged waardoor de shop nu weer draait als voorheen. Daarna hebben we gezamenlijk nog 2 shops, 1 in Nederland en 1 in Duitsland opgezet die sinds kort live (11-2016) staan en waarvan de eerste resultaten zichtbaar worden. Het is uitstekend samenwerken want hij heeft veel doorzettingsvermogen, is een perfectionist en is in staat anderen aan te sturen zodat het doel bereikt wordt binnen de afgesproken termijn.

Claartje uit: Barcelona

30-01-2017

Bedrijfsnaam: Blendandbotteld

Ik kijk terug op een heel prettige samenwerking met Jaap. Hij heeft veel kennis van zaken en is voortdurend bereid mee te denken naar de beste oplossing ten aanzien van mijn project. Jaap is goed bereikbaar en de communicatie verloopt perfect, ik kan vertrouwen op een eerlijke en duidelijke terugkoppeling. Dank tot zover Jaap! Ik klop zeker weer bij je aan indien nodig.

Astrid uit: Harderwijk

11-01-2017

Bedrijfsnaam: Budgetstoffen.nl

Op zoek naar goede programmeur? Ga dan eens in gesprek met Jaap. Hij werkt snel, is flexibel en weet heel veel van Magento en is communicatief heel goed, dat is voor ons erg fijn omdat hij ingewikkelde materie in 'Jip & Janneke' taal kan uitleggen. Daarnaast heeft hij een heel netwerk van mensen om zich heen, die je op andere vlakken ook weer kunnen verder helpen. Wij zijn erg tevreden over Jaap.