Beoordelingen JBP Wildeboer O.V.R.

• Kennis en vakmanschap 8,3
  • Klantvriendelijkheid/service 8,6
  • Afspraken nakomen 8,5
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,0

I. uit: Groningen

22-04-2017

Positieve ervaring:
Snel en vakkundig geholpen. Verder ook klantvriendelijk geholpen met andere vragen die ik had.

Blijf zo doorgaan.

T uit: Groningen

22-10-2016
2,0

Positieve ervaring:
De reparateur kwam op de afgesproken dag.

Verbeterpunten/ suggesties:
Na melding lekkage rubberen ringetje vervangen ad. 0,25 E, totaalfactuur ruim 100,- E: niet zo erg als het daarmee was opgelost - bleef lekken, bleek doorgerotte rioolbuis die ik daarna door iemand anders heb laten vervangen. Niet goed, mensen...

P. B. uit: Groningen

15-07-2016

Positieve ervaring:
Lekkage aan leidingwerk snel kunnen oplossen.

H.L. uit: Groningen

06-07-2016

Positieve ervaring:
Degelijke loodgieter, eerlijke prijs, en snel geholpen.

Verbeterpunten/ suggesties:
Spreekt wel ontzettend plat Gronings.

Bram uit: Groningen

20-05-2016

Positieve ervaring:
Onze lekkende kraan in de keuken eindelijk een keer laten vervangen. Eerste zelf geprobeerd, maar dat was toch niet zo'n groot succes. Alles netjes achtergelaten en afgewerkt.

Nadine uit: Groningen

12-04-2016

Positieve ervaring:
Tijdens het klussen een gat in de muur geboord, bleek een waterleiding te zitten....... Water spoort eruit, snel de hoofdkraan dichtgedraaid en de loodgieter gebeld. Gelukkig kon hij direct langskomen en heeft het kunnen repareren. Zeer tevreden met deze service en zal een volgende keer zeker weer bellen. Bedankt!

Ga zo door

Janis uit: Groningen

11-03-2016

Positieve ervaring:
Irritante lekkende kraan in de keuken eindelijk laten repareren. Was geen grote klus, maar ben blij dat het nu eindelijk gemaakt is.

Wendy uit: Groningen

07-03-2016

Positieve ervaring:
Goed en snel geholpen door de loodgieter, lekkage in de badkamer gelukkig weer verholpen. Ziet er allemaal weer goed uit, loodgieter heeft het netjes achter gelaten. Aanrader om in te schakelen.

n.v.t.

Rodmer uit: Groningen

25-02-2016

Positieve ervaring:
Deze man is mijn held. Ik ken hem al vanaf het begin dat hij voor zichzelf begon. Nu wil ik nooit meer iemand anders.

Peter en Marieke uit: Zoetermeer

08-01-2016

Positieve ervaring:
Nadat we via internet een offerte voor een nieuwe CV ketel kregen we vrijwel direct een reactie. Nu, een week later, hangt de nieuwe CV ketel al op zijn plek. Bedankt voor de goed service!!

Verbeterpunten/ suggesties:
Niet op basis van onze ervaring.