Beoordelingen Jaspers Verhuur Tilburg

M uit: Rijen

26-09-2018
5,0

Positieve ervaring:
Geachte mevrouw Bijsterveld. (22 sept 2018)
Na aanleiding van uw factuur betreft de schoonmaak kosten zullen wij hierin niet mee gaan.
Wij hebben de barbecue schoon aan u terug geleverd zoals we deze ontvangen hebben.
Ik vind het dan van u, ook zeer ongepast om deze in rekening brengen.
Uw medewerker die het gehuurde is op komen halen, heeft bij inname van het gehuurde geen opmerking
gemaakt en of een getekend inname formulier achtergelaten omtrent de reiniging en of beschadigingen van het gehuurde.
Wij zullen het bedrag van €268.00 na aftrek €50.00 schoonmaak kosten met BTW aan u betalen.

Van: Marion van Bijsterveldt
Verzonden: zondag 23 september 2018 08:34
Aan: M Vermeer
Onderwerp: RE: digitale factuur

De chauffeur is een chauffeur en kan dus ook geen oordeel geven of iets schoon is of niet.
Het rooster van de barbecue was inderdaad schoon gemaakt maar de rest van de barbecue niet, het onderrooster , de schuif en de buitenkant van de barbecue.
Als wij hem zo bij u aanleverde kregen we ook commentaar, en terecht. Wij hebben ook niet de volledige schoonmaakkosten € 50,00 excl. BTW aan u doorberekend, als u hem voor de helft schoon krijgt u ook de helft aan schoonmaakkosten doorberekend.
Het bedrag dient dus wel door u betaald te worden, zie onze leveringsvoorwaarden.

Marion van Bijsterveldt-Jaspers
Jaspers Verhuur B.V.
Prof. Romeinstraat
5013 BX Tilburg
Tel 013-5423563

Geachte mevrouw Bijsterveld,
Zoals u kunt zien geeft deze foto voldoende weer dat wij wel degelijk het gehuurde schoon hebben gemaakt en ons hebben gehouden aan de leveringsvoorwaarden.
Wij blijven dan ook op ons standpunt staan dat het gehuurde netjes, schoon en onbeschadigd aan u is terug geleverd.
Hopende u hiermede vold
Met vriendelijke groet,
Michelle Vermeer
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geachte mevrouw Bijsterveld,

Naar aanleiding van onderstaande mail en geen reactie van u meer hebben mogen ontvangen, gaan wij er van uit dat de schoonmaak kosten die u onterecht in rekening heeft gebracht, komen te vervallen.
Wij vinden wel, dat u zich moet schamen om op deze ongepaste manier de rekening moet willig en onterecht te verhogen voor werkzaamheden die niet door u zijn uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Michelle Vermeer

Verbeterpunten/ tips:
De chauffeur een opleiding geven: schoonmaken en of beoordelen van vieze en schone

Voor Klanten: voordat u alles terug stuur maak fotos van het gehuurde

Roland uit: Goirle

04-04-2018

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik heb ervaring met: Inrichting, Marktkramen, Partytenten / Podia, Bar en koelingen, Keukenapparatuur, Meubilair, Servies

Positieve ervaring:
Alle materialen zijn altijd prima verzorgd. Daarnaast krijg je een goed advies, denken ze met je mee en is de levering op tijd. Bij bijvoorbeeld leveringsproblemen menen ze tijdig contact met je op! Goede service dus.

Merlijn uit: Tilburg

23-08-2017

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik heb ervaring met: Inrichting, Partytenten / Podia, Meubilair, Servies, overige

Positieve ervaring:
Zeer prettige samenwerking! geen vraag is te gek, en altijd meedenkend!

Ga zo door! ;-)

Joost uit: Hoek van Holland

11-08-2017
1,3

Ik heb ervaring met: Keukenapparatuur, Servies, overige

Positieve ervaring:
Ik ben verbaast dat ik zo behandeld bent.
Ik heb keukenmateriaal nodig om voor 200 te koken op locatie.
De vraag was of er geleverd kan worden, wat er niet op de website staat.
De antwoord van de dame was: "dat doen wij alleen voor vaste klanten, u huurt maar eenmalig."
Ik heb vriendelijk bedankt en het gesprek beëindigd.

Verbeterpunten/ tips:
Niet vooroordelen, misschien word ik een vaste klant.
Commercieel communiceren zal het bedrijf goed doen, komt ook professioneel over

Malon uit: Tilburg

Ik heb ervaring met: Partytenten / Podia, Meubilair

Henk uit: Goirle

Ik heb ervaring met: Bar en koelingen, Servies

Positieve ervaring:
Vlot geregeld. Goede afspraken m.b.t. brengen en halen en klantvriendelijk personeel.

Ad uit: Goirle

Positieve ervaring:
heb een tafel besteld en mocht deze an annulering van etentje weer afzeggen

Kees uit: Tilburg

7,6

Ik heb ervaring met: Keukenapparatuur

Positieve ervaring:
Zeer makjkelijk en flexibel omgaan met het brengen en ophalen van de BBQ.

Verbeterpunten/ tips:
Tip: particulieren kunnen de BBQ niet echt goed schoonmaken. Wellicht een idee om dat stuk helemaal bij Jaspers te laten. Dit doen andere verhuurders namelijk ook

Cor uit: Oisterwijk

15-07-2015