Beoordelingen Jansma Wonen

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 9,0

Kooistra uit: Burgum

12-09-2018

Ben bij meerdere winkels in regio Burgum geweest, uiteindelijk gekozen voor Jansma Wonen te Hardegarijp.

Had behoefte aan zonnescreens. Helaas tijdens het bouwen van onze woning, geen voor elektrische voorziening aangebracht voor mogelijke screens. Met hulp van de meedenkende monteur is het uiteindelijk gelukt, stroom van binnen naar buiten de brengen zonder dat dit opvalt. Dmv boren achter de WCD, is dit onzichtbaar aan de binnenkant van onze woning. Deze mogelijkheid was bij andere winkels niet een optie, dezen boren alleen naast de WCD. Terwijl dit eigenlijk maar ietsje meer werk is. Overige montage werk tevens netjes en symmetrisch uitgevoerd.
Qua prijs lager dan omliggende con-collega's.
Ik kan units zelf pas volgende zomer goed testen, maar verwacht dat dit goed komt.

Marijke Wielinga uit: Goutum

07-02-2018

Wij kochten een vloerkleed aan de hand van een proefstuk.
Het vloerkleed lag niet in de winkel. Toen het vloerkleed geleverd was bij ons thuis, viel het ons enorm tegen. Het was er "stippelig" en daardoor erg onrustig aan de ogen. Het voelde gewoon niet goed. Dit telefonisch gemeld en Erwin Jansma reageerde meteen begripvol. Hij zou contact opnemen met de groothandel en hen vragen of wij het vloerkleed terug konden brengen en een ander vloerkleed op zicht mee konden krijgen. Uiteindelijk is dit hem gelukt!
Wij vonden het fijn dat Erwin Jansma niet op zijn strepen ging staan en ons niet meteen de algemene voorwaarden onder de neus duwde, maar zijn best heeft gedaan een oplossing met ons te zoeken. Super!

11-01-2018

Zeer goede ervaringen en communicatie.

Mevr.Kuipers uit: Tietjerk

7,8

Niet na een paar uur de nota zenden kan wel een dag tussen,komt niet vriendelijk over zo.

Gonda Dijkhoff uit: Hardegarijp

10-01-2018

mijn ervaring is dat ze voor de kerstdagen alles op tijd klaar hadden ondanks de korte tijd gewldig.

R.Hempenius uit: Hurdegaryp

Prettige en vakkundige stoffeerder

H. van Dijk uit: Hurdegaryp

7,3

Ben naar de winkel gegaan i.v.m. de aktie "20% korting op raamdekoratie". Helaas viel mijn keuze niet onder de korting. Beetje teleurstellend.

G. de Groot uit: Veenwouden

10-01-2018

Keurige bediening, goed advies en montage ondanks de vele tegenslagen.

K. Fokkema

Helemaal top

Froukje Ankersmit uit: Hurdegaryp

09-01-2018
9,6

Vriendelijk personeel... ik kan geen minpuntjes bedenken.