Beoordelingen Jansma Wonen

• Garantie / nazorg 9,1

E postma uit: Feanwâlden

07-12-2017
8,5

Inmeten was verkeerd gedaan, daardoor helaas lang moeten wachten op de nieuwe raamdecoratie met juiste maat.
Plaatsen van raamdecoratie ging niet altijd even recht, door mijn eigen oplettendheid is dit hersteld. Dit zou niet nodig moeten zijn.

Martin Meester uit: Leeuwarden

07-11-2017

Werd zeer goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe vloer. Het advies van de verkoper deed mij besluiten om te kiezen voor een ander soort vloer en ik heb geen moment spijt. De vloer ligt perfect en is precies wat ik had gehoopt.

Henk Ananias uit: Jardegarijp

15-10-2017
9,9

Bijzonder prettig en professioneel geholpen .

P. Veenstra uit: De Westereen

31-08-2017

Goede service .

P.Veenstra uit: De Westereen

31-08-2017

Goede ervaring met goede service

Familie Persoon uit: Hardegarijp

28-08-2017
9,5

We werden in de winkel uitstekend geholpen; er werd goed geluisterd naar onze wensen en het aanbod werd hierop aangepast. We stelden Jansma Wonen voor een bijna onmogelijke opdracht omdat er binnen enkele dagen een slaapkamer voorzien moest worden van tapijt, en dat zelfs ín de bouwvakvakantie...
Zij gingen de uitdaging aan en zijn glansrijk GESLAAGD! De slaapkamer is in zeer korte tijd voorzien van de uitgekozen vloerbedekking, gelegd door zeer deskundige werkers. Wij zijn heel tevreden!

Bea Grendel uit: Leeuwarden

20-08-2017

zijn zeer tevreden.
nieuwe order alweer geplaatst.
kunnen het aan iedereen aanbevelen

Miedema uit: Hardegarijp

19-07-2017

Goede hulp gehad bij het uitzoeken van artikelen.
Echt wel na het bestellen zelf een week later om de offerte bevestiging moeten vragen.

Didi Kortekaas uit: Hurdegaryp

19-07-2017

Jansma staat voor service en advies. Dat hebben ze zeker waargemaakt. Zowel bij het uitzoeken als bij het plaatsen. Hartstikke fijn!

Piet van Vliet uit: Goutum

05-07-2017

Prima advies, levering volgens afspraak en keurige montage. We zijn blij met onze aankoop! Bedankt Jansma's!