Beoordelingen Jansma Wonen

• Garantie / nazorg 9,1

Henk Ananias uit: Jardegarijp

15-10-2017
9,9

Bijzonder prettig en professioneel geholpen .

P. Veenstra uit: De Westereen

31-08-2017

Goede service .

P.Veenstra uit: De Westereen

31-08-2017

Goede ervaring met goede service

Familie Persoon uit: Hardegarijp

28-08-2017
9,5

We werden in de winkel uitstekend geholpen; er werd goed geluisterd naar onze wensen en het aanbod werd hierop aangepast. We stelden Jansma Wonen voor een bijna onmogelijke opdracht omdat er binnen enkele dagen een slaapkamer voorzien moest worden van tapijt, en dat zelfs ín de bouwvakvakantie...
Zij gingen de uitdaging aan en zijn glansrijk GESLAAGD! De slaapkamer is in zeer korte tijd voorzien van de uitgekozen vloerbedekking, gelegd door zeer deskundige werkers. Wij zijn heel tevreden!

Bea Grendel uit: Leeuwarden

20-08-2017

zijn zeer tevreden.
nieuwe order alweer geplaatst.
kunnen het aan iedereen aanbevelen

Miedema uit: Hardegarijp

19-07-2017

Goede hulp gehad bij het uitzoeken van artikelen.
Echt wel na het bestellen zelf een week later om de offerte bevestiging moeten vragen.

Didi Kortekaas uit: Hurdegaryp

19-07-2017

Jansma staat voor service en advies. Dat hebben ze zeker waargemaakt. Zowel bij het uitzoeken als bij het plaatsen. Hartstikke fijn!

Piet van Vliet uit: Goutum

05-07-2017

Prima advies, levering volgens afspraak en keurige montage. We zijn blij met onze aankoop! Bedankt Jansma's!

Aletha paulusma uit: Hallum

25-05-2017
9,5

Fijn bedrijf. Na verschillende keren langs te zijn geweest met steeds weer andere ideen super fijn geholpen

15-05-2017
6,6

betreft rolluik. Misschien ook deels ons schuld vanwege veranderende inzichten van de te gebruiken geleiderails.

Maar de wijze van montage, hij hangt er uiteindelijk wel, dus daar kun je moeilijk een onvoldoende op geven. Maar de weg er naar toe leek alsof ze deze situatie nog niet veel vaker tegengekomen zouden zijn.
een magere 6