Beoordelingen Jansma Wonen

• Garantie / nazorg 9,0

Bea Grendel uit: Leeuwarden

20-08-2017

zijn zeer tevreden.
nieuwe order alweer geplaatst.
kunnen het aan iedereen aanbevelen

Miedema uit: Hardegarijp

19-07-2017

Goede hulp gehad bij het uitzoeken van artikelen.
Echt wel na het bestellen zelf een week later om de offerte bevestiging moeten vragen.

Didi Kortekaas uit: Hurdegaryp

19-07-2017

Jansma staat voor service en advies. Dat hebben ze zeker waargemaakt. Zowel bij het uitzoeken als bij het plaatsen. Hartstikke fijn!

Piet van Vliet uit: Goutum

05-07-2017

Prima advies, levering volgens afspraak en keurige montage. We zijn blij met onze aankoop! Bedankt Jansma's!

Aletha paulusma uit: Hallum

25-05-2017
9,5

Fijn bedrijf. Na verschillende keren langs te zijn geweest met steeds weer andere ideen super fijn geholpen

15-05-2017
6,6

betreft rolluik. Misschien ook deels ons schuld vanwege veranderende inzichten van de te gebruiken geleiderails.

Maar de wijze van montage, hij hangt er uiteindelijk wel, dus daar kun je moeilijk een onvoldoende op geven. Maar de weg er naar toe leek alsof ze deze situatie nog niet veel vaker tegengekomen zouden zijn.
een magere 6

Bosma uit: Tytsjerk

21-04-2017

Prima ervaring met Jansma Wonen. Wij vroegen om een merk pvc vloer die niet standaard in hun assortiment zit. Werd direct actie op ondernomen en is keurig door Jansma Wonen verzorgd. Ook erg tevreden over de monteurs, vakmannen!

Elizabeth uit: Leeuwarden

04-04-2017

Wij Nederlanders geven niet snel een hoge beoordeling....... Echter doe ik dat nu wel.
Jansma Wonen heeft een totaalplaatje geleverd.....vloer, vouwgordijnen, inbetweens, horren en zonwering. Er is genoeg moeite genomen om mij tevreden te stellen. Alles klopt!
Ik ben dus echt tevreden.
Over de garantie/nazorg kan ik nog geen beoordeling geven maar ik vertrouw erop dat dat ook dik in orde is.

K.Elsinga uit: Leeuwarden

29-03-2017

M. Scheffer uit: Burgum

16-03-2017

onze levering zou na 4 weken komen maar de levering kwam al na 3 weken. klasse, een van de lamellen paste niet is weer meegenomen en is weer netjes na 10 dagen weer afgeleverd.