Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

09-07-2017
9,5

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Heel goed geholpen in de winkel, ondanks dat het druk was en we geen afspraak hadden gemaakt. Werknemer had tevens veel verstand van interieurontwerp en wist ons daardoor extra goed te helpen.

Geen.

8,1

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Ik beveel jullie aan iedereen aan !!

Rob & Jolanda uit: 5104 PG Dongen

7,3

Positieve ervaring:
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en de verkoper heeft ons alles goed uitgelegd en was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Verbeterpunten:
Je aan de levertijd houden

Pascal uit: Breda

11-06-2017
7,2

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Nvt

Verbeterpunten:
Montage was superslecht, monteur kwam afspraken zeer slecht na!

Ton uit: Breda

02-06-2017

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over het verloop van binnenkomst tot het plaatsen en afwerking van onze keuken alles liep zo gezechd op rolletjes verdient zeker een dikke 10 dank voor het vertrouwen wat wij mochten ontvangen groeten

Verbeterpunten:
Geen. Hou dit vast zeer overtuigend

Riet uit: Zevenbergen

C uit: Sprundel

28-04-2017

Ik ben: Vaste klant

Positieve ervaring:
Wij zijn ontzettend dankbaar dat we bij Jan van Sundert hebben gekocht, geen enkel maar dan ook enkel ander bedrijf had op deze manier zo als bij ons, na zeker 8 jaar nog zo'n garantie gegeven. Wij kunnen/willen de firma Jan van Sundert echt aanbevelen. Service gericht gezien geven wij 5 sterren.

C uit: Sprundel

28-04-2017

Ik ben: Vaste klant

Cees uit: Etten-Leur

23-04-2017

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Onze keuken was eigenlijk nog goed, maar wij wilden graag de apparatuur op hoogte. Omdat de keukenfabrikant waarvan we destijds de keuken hadden gekocht niet meer bestaat konden we geen aan passingen doen met dezelfde kastjes etc. en gingen we eens kijken bij van Sundert keukens, een bekend adres in onze woonplaats. We gingen voor een gehele nieuwe keuken.We werden heel goed geholpen, hebben een goed beeld gekregen van keukens die voor ons geschikt waren. Er is toen een globale offerte gemaakt. Het was beslist geen agressieve verkoop, bijna een jaar later(!) zijn we terug gegaan om een offerte te laten maken met de juiste apparatuur etc. en hebben we de keuken gekocht. We houden er niet van om steeds gebeld te worden met de vraag of we nog wel van plan zijn een keuken te kopen en dat gebeurde ook niet! Intussen is onze nieuwe keuken geplaatst en we zijn er erg blij mee. Super tevreden, zowel wat betreft verkoper Jurgen alswel de mannen die de keuken hebben geplaatst. Precies zoals we hem hebben wilden! Goed werk geleverd!