Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

Karin uit: HOEVEN

11-12-2018
9,8

Positieve ervaring:
Heel fijn geholpen door Tom. Heeft een heel mooi ontwerp gemaakt wat aansloot bij onze wensen. No nonsens en praktisch. De keuken is geplaatst door Peter en een collega en daar zijn we ook ontzettend blij mee. Meegedacht met alles, vriendelijk en heel hard gewerkt. Ze nemen net dat extra stapje wat zo belangrijk is naar de klant toe. Al met al, een heel goede service en wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Chapeau!

Bas en Lia uit: Zevenbergschenhoek

29-11-2018

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Bij een eerste bezoek en door de showroom gewandeld te hebben direct een vervolg afspraak kunnen maken. Bij het 2e bezoek alle tijd om voor ons een mooie keuken naar onze wens uit te zoeken en de vrijheid om enkele weken na te denken en eventueel verder te gaan kijken. Hebben we niet meer gedaan en was eigenlijk de beslissing al gemaakt. We hebben nu een prachtige keuken gemonteerd door zeer vakkundig personeel tot onze volle tevredenheid. Toppie!!!

Geen

uit: Roosendaal

25-11-2018

Positieve ervaring:
keuken ziet er top uit alleen de cooker die we hebben besteld blijkt een opening te zitten waardoor hij water afvoert in het keuken kastje,waardoor we nu met een deur zitten die helemaal opgezwollen is. keuken is prima maar een cooker zou ik er niet nemen.

Jan en Leonie uit: Prinsenbeek

24-11-2018
9,7

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Op 20-11-2018 werd onze keuken geleverd in een hectische tijd, mijn man was opgenomen geweest in het ziekenhuis en zojuist ontslagen uit het ziekenhuis, dus net thuis maar nog niet hersteld.
21-11-2018 mijn man is opnieuw opgenomen in het ziekenhuis en de keuken wordt vandaag en morgen geplaatst.
De monteurs van van Sundert kwamen aan, en gelijk had ik het vertrouwen dat het wel goed zou komen.
Zij hebben hun werk keurig gedaan, ik kon alles aan hun overlaten, de keuken, het huis, en zelfs de hond was erbij op zijn gemak.
Ik ben echt heel blij met het personeel van van Sundert, en met de keuken die er prachtig in staat.
Dus een dikke 10 !!!!!!
Ondertussen is mijn man weer thuis en kan gelijk genieten van de nieuwe keuken.

Blijf zo doorgaan!

John en Yvonne uit: Sint Maartensdijk

17-11-2018

Ervaring met: Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Mooie zaak. Grote ruime showroom. Vriendelijk personeel. Verkoper qua tegels deskundig en adviserend.
Prijs kwaliteit prima.Nette service en klantvriendelijkheid.
Na opdracht fles wijn mee.

N uit: Breda

30-10-2018

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring bij aanschaf van een keuken voor ons nieuwe appartement. Het leveren en monteren is geheel volgens plan verlopen. Een speciaal compliment voor de monteurs die zorgden voor de plaatsing en het opruimen van de rommel. Chapeau!

Christine uit: Oosterhout

17-10-2018

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
na een afspraak was er alle tijd om te helpen met uitzoeken van de badkamer.
Grote keuze.

René uit: Etten-Leur

16-10-2018

Positieve ervaring:
Prachtige keuken afgeleverd. De kleine problemen die er waren zijn zeer adequaat opgelost. Een beschadiging aan een deurtje (door ons) is zonder kosten vervangen. Top!

Dree uit: Etten-Leur

11-10-2018
9,6

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
Vlotte manier van handelen. Wij kregen ruim de tijd om te kijken, ontwerp te maken en diverse keren terug te komen om te komen tot een perfecte badkamer.
Wij zijn uiterst tevreden en de badkamer is echt een plaatje en een opwaardering voor ons huis.
Diegene die onze badkamer geïnstalleerd heeft waren prima vaklui. Want daar hangt het tenslotte vanaf.

Verbeterpunten:
tip: het zou mooi zijn als er na de installatie nog eens nagevraagd werd hoe een en ander verlopen is.
(We hebben nog een drietal tegels over van 90x90. zijn die nog terug te geven of zijn die nog aan een andere klant over te doen?)

l j uit: etten-leur

08-10-2018
8,5

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair

goed en deskundig personeel

Verbeterpunten:
sommige medewerkers moeten niet tegen hun vader zeggen dat zij mij lekker te pakken hebben gehad