Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

Roy uit: Colijnsplaat

27-03-2018

Zeer goede ervaring. Ruim assortiment genoeg keus. Goed geholpen

Verbeterpunten:
Meer personeel lang wachten tot je aan de beurt ben

Matthijs uit: Etten-Leur

26-03-2018
9,6

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Ontzettend mooie keuken gekocht bij Cyril! Helemaal naar wens. Probleem met een apparaat waar ze niets aan konden doen werd geweldig opgelost! Duidelijk communicatie hierover door Clemens! Mannen die het kwamen oplossen waren ontzettend goed!

Het geheel voelt als een warm bad en we zijn ontzettend goed geholpen. Voor de badkamer komen we zeker terug!

Koen uit: Eindhoven

25-03-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn op het laatste moment van tegelkeuze veranderd. Jan van Sundert heeft zich hier uitermate flexibel in opgesteld. Wij vonden dit zeer klantgericht!

Geen

Hans uit: Breda

22-03-2018
7,8

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Na mijn eerdere review waarbij ik een klacht had over mijn vloertegels heeft Michel v. Sundert aansluitend met mij contact opgenomen om tot een oplossing te komen. De tegels zijn reeds vervangen door Jan van Sundert, KEURIG gedaan door Petru v.Balkom van A tot Z-afbouw welke de herstelling op zich heeft genomen.
Jan v.Sundert; ik wil u nu danken voor de GOEDE service zoals ik gewend was !
Met een vriendelijke tevreden groet.

Frans uit: Breda

20-03-2018
8,2

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Vanaf begin tot het eind uitstekend geholpen. Allereerst door de verkoper meneer Cyrille Liebau , daarna de levering waar alles klopte. En tot slot de eindmontage die uitgevoerd is door Michael Meyer waar wij heel content mee waren.

Verbeterpunten:
Geen verbeter punten gevonden.

Hans uit: Breda

01-03-2018
4,4

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Positief is de nieuwe keuken, nu zo'n 2 jaar oud ,keurig en prima gezet ook de nazorg erg positief zoals we gewend zijn bij Jan van Sundert. Onze familie komt hier al jaren als klant mede door de kwaliteit en goede service.

Verbeterpunten:
Helaas , 2 jaar gelden voor het hele huis nieuwe houtlook tegels 30-120 gekocht. Een forse investering maar kwaliteit/service is belangrijk. Waren vele malen beter dan mijn 20 jaar oude tegels is ons verteld door de verkoper. Indien aan de orde,Huisdieren, wieltjes van computerstoel ,het zou géén enkel probleem zijn. Deze gaan extreem lang mee. Echter nu 2 jaar verder en bij normaal huishoudelijk gebruik is bij enkele tegels de toplaag er al af aan het gaan ! Bezoek v.d. leverancier levert op : de vloer kan absoluut niet tegen rubber stoel dopjes ! Er zouden viltjes onder moeten, ik schrok hiervan, dit is nooit ter sprake gekomen bij de aanschaf. Kwaliteit ,voorlichting en slechte aftersales laten ons nu met een slecht visite-kaartje voor deze firma zitten ! Dus koopt u een tegelvloer dan moeten er alsnog viltjes onder de stoeldoppen is het antwoord. Teleurstellend , J.v Sundert wilt verder niets betekenen behalve dat ik nieuwe vervangende tegels daar kan kopen. Spijtig dat Jan van Sundert het laat afweten op 2 tegels door verkeerd advies van hun, triest voor een service verlenend bedrijf.

Anke uit: Kloetinge

26-01-2018
5,0

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Heb ik niet!

Verbeterpunten:
De verkoper Joshua Zwegers niet aan te bevelen.
Een ongeïnteresseerde verkoper, weinig geduld en zeer onklantvriendelijk.
Wil je een klant binnen halen of houden moet je niet op deze manier te werk gaan.

25-01-2018
6,7

Positieve ervaring:
Ruim assortiment en goede bereikbaarheid

Verbeterpunten:
Ik heb de vloer ook via uw bedrijf laten plaatsen en ik heb mijn twijfels over de kwaliteit hiervan (ongelijke tegels) ondanks het grote bedrag dat ik voor het leggen heb betaald.
Aangezien mijn planning vrij krap was en al snel de keuken erop werd geplaatst heb ik het maar laten gaan. Ook heb ik geen ervaring met tegelvloeren en weet niet of dit nu normaal Is of niet.

Christ Jan uit: Etten Leur

25-01-2018

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
In 2017 een badkamer geheel laten vernieuwen, ontwerp, materiaal, levering en installatie was vlot, correct en zeer profeesioneel uitgevoerd.

Elles uit: Halsteren

09-01-2018
9,8

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
vanaf binnenkomst in de winkel t/m plaatsen van de keuken alles perfect gedaan