Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

28-04-2017

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Sauna's

Positieve ervaring:
Wij zijn ontzettend dankbaar dat we bij Jan van Sundert hebben gekocht, geen enkel maar dan ook enkel ander bedrijf had op deze manier zo als bij ons, na zeker 8 jaar nog zo'n garantie gegeven. Wij kunnen/willen de firma Jan van Sundert echt aanbevelen. Service gericht gezien geven wij 5 sterren.

C uit: Sprundel

28-04-2017

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Sauna's

Cees uit: Etten-Leur

23-04-2017

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Onze keuken was eigenlijk nog goed, maar wij wilden graag de apparatuur op hoogte. Omdat de keukenfabrikant waarvan we destijds de keuken hadden gekocht niet meer bestaat konden we geen aan passingen doen met dezelfde kastjes etc. en gingen we eens kijken bij van Sundert keukens, een bekend adres in onze woonplaats. We gingen voor een gehele nieuwe keuken.We werden heel goed geholpen, hebben een goed beeld gekregen van keukens die voor ons geschikt waren. Er is toen een globale offerte gemaakt. Het was beslist geen agressieve verkoop, bijna een jaar later(!) zijn we terug gegaan om een offerte te laten maken met de juiste apparatuur etc. en hebben we de keuken gekocht. We houden er niet van om steeds gebeld te worden met de vraag of we nog wel van plan zijn een keuken te kopen en dat gebeurde ook niet! Intussen is onze nieuwe keuken geplaatst en we zijn er erg blij mee. Super tevreden, zowel wat betreft verkoper Jurgen alswel de mannen die de keuken hebben geplaatst. Precies zoals we hem hebben wilden! Goed werk geleverd!

Fred uit: Tilburg

19-04-2017

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
Vanwege een nieuw te bouwen woning via internet terecht gekomen bij Jan van Sundert. We hadden al een voorlopig ontwerp van de keuken en wilde graag wat inspiratie op doen voor de badkamer. Mark heeft ons daar zeer profesioneel in te woord gestaan en een mooie 3D tekening gemaakt. Eerste offerte van de keuken was aan de hoge kant maar nadat we enkele andere keukenzaken en offertes gehad hadden, toch maar weer terug gegaan naar van Sundert vanwege de professionele en ontspannen manier van werken. We wisten inmiddels wat we wilden en na een hele middag gezeten en een paar concessies gedaan te hebben toch op ons budget uitgekomen voor de keuken die we wilden. Ilona en Gommari hartelijk dank voor de fijne samenwerking. Installatie van de keuken laat nog even op zich wachten maar tot dusver zijn we zeer tevreden .

Verbeterpunten:
Ga zo door.

AD uit: BREDA

13-04-2017

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
De man die de keuken heeft geplaatst (sjim v hees ) heeft super goed werk geleverd (alles in overleg met mij )rustige man die zijn werk heel serieus maakt (neemt )

Verbeterpunten:
de verkoopers van de keukens hebben altijd tijd als je naar een keuken komt kijken (cq kopen )maar wanneer je handtekening is gezet.!!! en je hebt ze dan nodig(en dat kan wel eens met spoed zijn)dan duurt het toch altijd wel een paar uren tot de andere dag eer dat ze terug bellen..ook als je belt krijg je altijd het antwoord het is zo druk. maar als je dan na een half uur de auto maar pakt en naar v sundert rijd dan blijkt het toch heel anders te zijn

Robin uit: Roosendaal

12-04-2017