Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

Barbara uit: Spijkenisse

12-06-2018

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Wij zijn enkele weken geleden geslaagd voor tegels , dit was zo'n goede ervaring dat we inmiddels alle benodigdheden voor onze badkamer hebben gekocht. Er is veel keuze maar ook veel mogelijk. Er is naar onze wensen geluisterd en gezocht naar wat wij mooi vinden. We moeten er bijna een uur voor rijden maar dit het voor ons meer dan waard. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Verbeterpunten:
Als het een lange afspraak is zou het fijn zijn als er ook iets te eten word aangeboden en niet alleen drinken.

Tim uit: Utrecht

02-06-2018

Tim uit: Baarle-Nassau

25-05-2018

Positieve ervaring:
Vandaag bestelling gedaan. Prima geholpen, vlotte en nette service. Kijken er naar uit dat onze tegels geleverd worden.

Eric uit: Raamsdonksveer

23-05-2018
9,5

Martijn uit: Scherpenisse

22-05-2018
9,7

Positieve ervaring:
Om tegels voor badkamer geweest. Wij hadden mooie uitgezocht. En de verkoper heeft ons nog paar andere tegels laten zien die erop leken en tenslotte andere gekocht. Heel klantvriendelijk en met vakmanschap geholpen

hans uit: lage-zwaluwe

13-05-2018

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
alles keurig op tijd installateur richard .v.d kleyn zeer goede vakman aanbevolen door u verkoper heeft badkamer en toilet vernieuw al bij al 100 % tevreden

geen

John uit: Klundert

06-05-2018

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
Vriendelijk en deskundig personeel. Goederen die niet gebruikt waren retour kunnen geven.

Verbeterpunten:
Ga zo door met klantvriendelijk zijn!

Ilse uit: Sprundel

04-05-2018

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Jullie eigen vakbekwaam personeel (vooral de monteurs) verdienen een dikke pluim. Ook de 'klachten' na het zetten van onze keuken zijn keurig opgelost.

Verbeterpunten:
Het zetten van de keuken gebeurde door een ingehuurd bedrijf (ATM). Zij werken duidelijk minder netter en raffelen e.e.a. meer af dan jullie eigen personeel. Een groot verschil.

Debbie uit: St.willebrord

04-05-2018

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden over de levering en service van Jan van Sundert.
We zijn goed te woord gestaan en hebben passend advies gehad over onze keuken. Er werd goed geluisterd naar onze wensen.
De levering en plaatsing van de keuken is ook prima in orde.
Kortom een zeer tevreden klant!

Frank uit: Roosendaal

30-04-2018
8,5

Ervaring met: Keukens

Positieve ervaring:
Vriendelijk ontvangen in de showroom en personeel neemt ruim de tijd om samen alle wensen en mogelijkheden in een ontwerp te krijgen. Zeer vriendelijke bezorgers die netjes omgaan met de nieuwe spullen alsmede de spullen die reeds in de woning staan. Tijdens de montage werden vloeren goed afgeschermd en werkte de monteurs netjes en vakkundig. Eindresultaat is geheel naar wens. Ook de nazorg en service is uitstekend. We kunnen niet wachten tot onze nieuwe badkamer geleverd en geplaatst wordt.