Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

19-11-2017
9,6

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
Prettig en deskundig geholpen.Tevens een goed advies.Mij geholpen met een installatiebedrijf.

geen

Ries en Jolan uit: Etten-Leur

18-11-2017

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen, Sauna's

Positieve ervaring:
Laatste aankoop is een badkamer die precies geworden is zoals we in gedachten hadden. Was iets verkeerd gegaan bij de leverancier maar dat is netjes afgehandeld. Goed gecommuniceerd en afgehandeld.

Nvt

J.N. uit: Baggem

29-10-2017

Ervaring met: Badkamers/Sanitair

Positieve ervaring:
Goede meedenkende verkoper. Duidelijk.

Verbeterpunten:
Informeer tijdig (mogelijk al tijdens 1e contact) of alle goederen direct leverbaar zijn. Wij konden niet verder omdat de verwarmingsradiator niet leverbaar was.

Adje uit: Etten-Leur

29-10-2017

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over alle aankopen en service

Xandra uit: Etten-Leur

27-10-2017

Positieve ervaring:
Hardstikke tevreden er was iets mis gegaan maar dat werd geweldig opgelost. Al het personeel vriendelijk en netjes je wordt echt serieus genomen. Ik raad het iedereen aan en wat een topservice!

Eric uit: Bergen op zoom

17-09-2017

Positieve ervaring:
Het was een prettige ervaring om bij Jan van Sundert een keuken uit te kiezen. Zeer klantvriendelijk en goede communicatie: via. mail, telefoon en in de zaak. Wij zijn ook zeer tevreden over de plaatsing van de keuken.

Verbeterpunten:
Een nadeel was wel dat voorbereidende werkzaamheden zoals aanleggen leidingen, nieuwe groepen in meterkast, door onszelf moesten gebeuren. Daardoor viel de totale aanschafprijs veel hoger uit dan verwacht.

C. uit: Oosterhout nb

25-08-2017

Positieve ervaring:
In 2007 een Häcker keuken bij Jan van Sundert gekocht. Destijds goed geadviseerd door verkoper Gomari. De keuken is nog steeds in topstaat en bevalt anno 2017 nog steeds uitstekend. Ook de aftersales zijn goed geweest. Het feit dat Jan van Sundert, ook na de crisis van de afgelopen jaren er nog steeds is zegt mij genoeg. Een goed bedrijf waar je met een gerust hart een keuken kunt kopen.

Geen

jeanne uit: zundert

7,9

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Marc uit: Meeuwen

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Fijn meedenken om de ruimte zo efficiënt mogelijk in te delen met creatieve ideeën. Ook oplossing mee bedenken om binnen het budget te blijven.

Jacques uit: Beuninegn

Positieve ervaring:
We hebben hier een nieuwe keuken gekocht. We hebben uit vier leveranciers gekozen. Jan van Sundert steekt met kop en schouders boven de anderen uit. Zeer professionele verkoop (Tom: onze dank voor je advies en hulp). Mijn gevoel vertelde me dat ik hier een BETROUWBARE leverancier heb waar service echt hoog in het vaandel staat. Dat is wel gebleken: Bij de montage is er iets fout gegaan. Dit kan gebeuren. Maar het is door van Sundert zeer goed opgepakt (ondanks de grootte afstand). Goede kwaliteit + excellente service verdient een eerlijke prijs. Mijn nieuwe badkamer zal ook door van Sundert geplaatst worden (mits de prijs OK is natuurlijk).

Verbeterpunten:
Mijn keuken is gemonteerd door en monteur die door Sundert van buiten was ingehuurd. Zorg dat de kwaliteit van deze externe monteurs conform jullie eisen zijn en blijven. Met name van belang als zo'n externe monteur voor de eerste keer voor jullie werkt (dat was bij mij het geval)! Kortom, inspecteer minimaal bij de eerste keer.
ps: Ik stuur nog wel een berichtje met details.