Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

H. T. uit: Oosterhout

8,2

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Prettige, vriendelijke en vakbekwame adviseur.
Deskundige installatie met prachtig resultaat.

Verbeterpunten:
Website leidt niet snel naar beoordelingsformulier.

Jan uit: Oud Gastel

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Badkamers/Sanitair, Tegels/Natuursteen

Koen uit: Etten-Leur

Positieve ervaring:
Jan van Sundert is heel servicegericht. Er is heel veel keus en je wordt goed geholpen. Wij hebben een redelijk kleine badkamer met behulp van Sven zo praktisch mogelijk en geheel naar onze wens in kunnen richten. Stap voor stap wordt doorgenomen wat er mogelijk is. Ook bij het uitzoeken van de materialen wordt er de tijd genomen, zodat alle opties goed bekeken kunnen worden. Superservice gericht dus. Er wordt zelfs voor een broodje gezorgd. Een echte aanrader op badkamergebied!!

Jan uit: Etten-leur

13-08-2018
7,6

Positieve ervaring:
Wij zijn gaan kijken maar hadden al een afspraak met een ander bedrijf gemaakt ,maar dachten laten we toch eens gaan kijken bij Jan van Sundert.
Het overviel ons eigenlijk dat er zoveel keus was ,en werden niet meteen overvallen door een verkoper dat beviel ons wel.
We hebben een drie kwartier door de showroom gelopen en hebben een verkoper aangesproken en die heeft ons wat dingen uitgelegd maar was verder ook met een klant bezig.
Hij vroeg ons om een afspraak te maken voor eventuele uitleg van badkamers en toiletten.
Dat hadden we gedaan , en tot onze verbazing zijn we zo goed geholpen door de verkopen Jordi van de Beemt hij nam de tijd ,presenteerde op tijd een drankje aan dus zijn we maar gelijk van wal zijn gegaan, en alles hebben gekocht.wat betrefd de levering en nazorg dat kan als dat zo goed en professioneel is als die verkopen alleen maar goed zijn.
Jan van Sundert krijgt van ons nu al een dikke 8.

Verbeterpunten:
Lekker zo door gaan ,,,het was perfect

Peter uit: Oudenbosch

10-08-2018
7,2

Ik ben: Vaker klant geweest

Ervaring met: Keukens

Vakkundige montage

Verbeterpunten:
Er is geen contact meer geweest vanuit Jan van Sundert zelf na montage m.b.t. nazorg, dit zou wel prettig geweest zijn.

Akkermans uit: Oosterhout

10-08-2018
9,7

Ervaring met: Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop jullie ons hebben geholpen om de order te annuleren.
Dit geeft aan wat een mooi bedrijf het is, die ondanks dat je nu uiteindelijk geen klant bent toch met je meedenkt!
Wij komen hier zeker terug mochten wij weer aan iets nieuws toe zijn!

Geen!
Ga zo door!

Ricky uit: Steenbergen

09-08-2018
7,8

Positieve ervaring:
Alles keurig afgewerkt, zit alleen nog met een pak vloertegels die ik terug kon inleveren, is nog steeds niets van gekomen bij gebrek aan vervoer. Wil graag weten of dat nog steeds kan

Ophalen van overgebleven materiaal

Hans uit: Dordrecht

07-08-2018

Positieve ervaring:
Wij verkeerden in vertwijfeling over de aankleding en inrichtting van een nieuwe badkamer. Zijn bij diverse badkamerspecialisten geweest en veel informatie opgedaan. Bij Janvan Sundert kregen wij een driedimensionaal beeld te zien na de aanlevering van gegevens over de huidige badkamer. De aanbieding van dàt moment, heeft daarbij voor ons de doorslag gegeven, tesamen met een kundige uitleg. Wij zijn nu blij en trots op de badkamer.

Verbeterpunten:
De aanbieding was inclusief een badkamerspiegel. Wij hebben gekozen voor een mooiere en duurdere spiegel, maar waren verplicht om een spiegel te aanvaarden,die bij de aanbieding behoorde !
Nnu staat hij zinloos in een andere kamer....

Ruud uit: Oudenbosch

02-08-2018

Positieve ervaring:
Personeel in showroom zeer vriendelijk met veel vakkennis. Personeel dat monteerde is vriendelijk, maar ik vermoed een foutje met m'n wastafel (lijkt alsof die niet goed gemonteerd is / los zit).

Geen

marc uit: Essen

30-07-2018

Positieve ervaring:
Stipte uitvoering van de planning, zeer goede en overzichtelijke prijs/kwaliteit. Afwerking en plaatsing badkamer tip top in orde. Zeer tevreden over de plaatser, Dhr.Ad Van Zundert