Beoordelingen Jan van Sundert keukens | badkamers | tegels | saunas

• Website 8,0

Christine uit: Oosterhout

17-10-2018

Positieve ervaring:
na een afspraak was er alle tijd om te helpen met uitzoeken van de badkamer.
Grote keuze.

René uit: Etten-Leur

16-10-2018

Positieve ervaring:
Prachtige keuken afgeleverd. De kleine problemen die er waren zijn zeer adequaat opgelost. Een beschadiging aan een deurtje (door ons) is zonder kosten vervangen. Top!

Dree uit: Etten-Leur

11-10-2018
9,6

Positieve ervaring:
Vlotte manier van handelen. Wij kregen ruim de tijd om te kijken, ontwerp te maken en diverse keren terug te komen om te komen tot een perfecte badkamer.
Wij zijn uiterst tevreden en de badkamer is echt een plaatje en een opwaardering voor ons huis.
Diegene die onze badkamer geïnstalleerd heeft waren prima vaklui. Want daar hangt het tenslotte vanaf.

Verbeterpunten:
tip: het zou mooi zijn als er na de installatie nog eens nagevraagd werd hoe een en ander verlopen is.
(We hebben nog een drietal tegels over van 90x90. zijn die nog terug te geven of zijn die nog aan een andere klant over te doen?)

l j uit: etten-leur

08-10-2018
8,5

Ervaring met: Keukens, Badkamers/Sanitair

goed en deskundig personeel

Verbeterpunten:
sommige medewerkers moeten niet tegen hun vader zeggen dat zij mij lekker te pakken hebben gehad

b.t uit: Fijnaart

03-10-2018
9,9

Positieve ervaring:
meedenkende verkoop en installatie team
goede kwaliteit materialen

22-09-2018
8,5

Ervaring met: Keukens, Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Na eerder goede ervaring met de aanschaf van tegels hadden we besloten om ook eens te oriënteren voor een nieuwe keuken.
Nadat we op ons gemak hebben kunnen rondkijken konden we direct met een verkoper (Leon) het eerste gesprek aan gaan. We waren aangenaam verrast door de manier waarop werd meegedacht over de oplossingen voor onze situatie en wensen.
Ook de uiteindelijke levering en plaatsing van de keuken verliepen geheel volgens afspraak. Ook werd er bijzonder netjes en nauwkeurig gewerkt tijdens het plaatsen van de keuken.
De Keuken staat naar onze volle tevredenheid en ook werd er na een paar weekjes netjes geïnformeerd of alles goed en naar tevredenheid was verlopen.

Elisa

09-09-2018
6,4

Ervaring met: Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
Slechte communicatie, weken moeten bellen/mailen voor ik ergens antwoord op kreeg terwijl we toch best een aardige bestelling hadden gedaan. Ging echt heel moeizaam. Ook naderhand geen excuses voor de moeizame gang van zaken en fouten. Groot assortiment maar voor ons volgende keer iemand anders.

Verbeterpunten:
Communicatie! Train je personeel erop dat ze beter met hun eigen fouten omgaan en hoe op te lossen. We hadden 2 dingen die verkoper met verkeerde informatie aan ons heeft verkocht en we moesten het er maar mee doen.

Hugo/Annemieke uit: Kockengen

25-08-2018

Positieve ervaring:
Goed advies gekregen over keukens. Prettige gesprekspartners, de twee medewerkers namen de tijd, gaven eerlijk advies en dachten goed met ons mee door verschillende mogelijkheden te laten zien. Ruim aanbod en zeer professioneel. Prima klantervaring!

Geen

Maarten uit: Lint België

21-08-2018

Ervaring met: Tegels/Natuursteen

Positieve ervaring:
De tegels zijn echt kwaliteit. Je krijgt wat je beloofd wordt en aan een zéér scherpe prijs. Geen loze outlet-beloften. Wij hebben living, hal, keuken en badkamer getegeld met hun tegels. De plinten hebben ze voor ons gemaakt, vakwerk!

Verbeterpunten:
Misschien wat meer reclame maken in België.