Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,7
  • Tevredenheid 9,1

David uit: Volkel

01-05-2019
8,1

Jacobs en Van Rooij is een onderneming die luistert en de mensen op de juiste plek ondersteunt. Ze komen met uit de praktijk komende voorbeelden en komen professioneel, gemotiveerd en deskundig over. Het team van Jacobs en Van Rooij verzorgen de ondersteuning niet alleen om geld te verdienen, maar vooral om ons veel te leren

Rick uit: Haps

9,9

Goede ervaring met deze cursus, hiervoor ook al een mooie cursus gedaan. Veel voorbeelden die ook in de praktijk toepasbaar zijn, hiermee kunnen we weer gaan werken aan een betere organisatie en management. Al met al een leerzame cursus met direct resultaat.

Jan uit: Bakel

29-04-2019

Professionele begeleiding, die weten waar ze het over hebben, goede keuze ivm medecursist lekker en gezond eten in de pauzes. Geen problemen bij evt afwezigheid, makkelijk andere dag/datum in te plannen. Duidelijk cursus en demo materiaal. Zéér tevreden over het totaal plaatje!

Kim uit: Venlo

29-04-2019

Ik heb in de cursus Hoe Mensen Beter te Begrijpen tools gekregen om andere mensen beter te begrijpen, maar zeker ook begrip en verantwoordelijkheid voor mijn eigen gedrag te krijgen. Zo kan ik meer controle gaan krijgen om situaties naar een optimaal eindresultaat te begeleiden.

Rudi uit: Kinrooi-Molenbeersel

27-03-2019

Jacobs & Van Rooij daar klopt de organisatie. Alles is super helder en kan heel gemakkelijk in de praktijk toegepast worden. Al mijn doelstellingen heb ik ook behaald. Hoe meer mensen deze cursus volgen, hoe mooier de wereld er gaat uitzien. Doe zo verder. Jullie doen het allemaal met heel veel liefde en begrip. en hele dikke pluim. Bedankt Rudi.

Ties uit: Bergeijk

9,9

Zeer goed begeleid van het begin tot het einde. Veel praktijk gerichte oefeningen. Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven en ook goed gecontroleerd of alles begrepen wordt. Een aanbeveling voor iedereen, ga zo door!

Wouter uit: Koningslust

26-03-2019

Interessante cursus gevolgd, waarin veel stappen op het gebied van communicatie doorlopen zijn. We hebben een goede begeleiding gehad van deskundige mensen die de kwaliteit op een hoog niveau hebben.

John uit: 's-Hertogenbosch

26-03-2019

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is dat de cursussen die er worden gegeven gelijk in de praktijk kan worden toegepast. De begeleiding van de cursussen is goed, de materie stof wordt rustig en begripvol uitgelegd.

Jeremy uit: Eindhoven

26-03-2019

Ik ben erin gestapt zonder al te veel verwachtingen. Heb veel geleerd met vallen en opstaan. De cursus was op het begin erg zwaar. Dit zorgt voor een voldaan gevoel.

Johan uit: Veghel

9,8

Fijne training met duidelijke uitleg en vriendelijke trainers die mij goed en duidelijk begeleid hebben, Nemen alle tijd om dingen duidelijk uit te beelden of te verklaren waarom iets zo het beste werkt en hoe dit in de praktijk te kunnen toepassen.