Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,8
  • Aansluiting van de training naar de praktijk 9,0
  • Deskundigheid 9,2
  • Persoonlijke aandacht 9,1
  • Professionaliteit 9,2
  • Tevredenheid 9,2

Joan

11-12-2017

Jacobs & van Rooij is zeer kundig en geeft zeer positieve trainingen. De cursus begeleiders van Jacobs & van Rooij, zijn zeer vriendelijke en fijne mensen die uiterst goede begeleiding geven!

J.P.

04-12-2017
9,8

Ik vind deze cursus erg interessant en leerzaam. In het begin vond ik de cursus een klein beetje vreemd, maar al snel begreep ik de aanpak! Naarmate de cursus vorderde begon het allemaal duidelijk te worden. Dus de opleiding zoals deze verzorgd is door Jacobs & van Rooij krijgt van mij een dikke 10!

Raymond

30-11-2017

Trainingen worden op een voor mij bijzondere manier gegeven waarbij ik het als bijzonder positief heb ervaren en nog meer als leerzaam! Hierdoor waren mijn doelstellingen vrij snel in beeld en uiteindelijk ook bereikt. Ik ga deze manier van trainen dan ook zeker delen in mijn netwerk (zowel privé als zakelijk)!

Frans

9,5

De lesstof en cursus begeleiding bij Jacobs & van Rooij is goed te volgen en van een goed niveau! Er wordt voldoende geoefend om de lesstof eigen te maken en de begeleiding is erg professioneel/plezierig. Ik zou Jacobs & van Rooij aanbevelen bij anderen en zelf ga ik weer een vervolg cursus doen.

Joost

30-11-2017

In het begin was de meerwaarde van de cursus niet gelijk duidelijk voor mij en kwam de cursus apart over. Toen eenmaal 'de zin' van de oefeningen naar boven kwam, was alles erg logisch. Het is een zeer aparte manier van cursus geven, maar zeer doeltreffend!

Patrick

30-11-2017

Bij Jacobs & van Rooij halen ze het maximale uit je. Wanneer je zelf tevreden bent over behaalde resultaten, weten zij nog net even iets meer uit je te halen. Ze signaleren perfect wanneer er nog net iets meer in zit!

Ed

8,1

Jacobs & van Rooij is een deskundige organisatie, die veel energie stopt in de begeleiding van de cursisten. Ook de aangedragen suggesties worden ter harte genomen en gaan daarmee aan de slag. Dit wordt ook netjes gecommuniceerd naar de cursisten.

Caspar

9,6

Zeer praktisch ingestelde organisatie, waar je ook erg veel aan kruisbestuiving doet, omdat je veel in contact staat met je medecursisten. Als je een cursus volgt, dan help je af en toe ook een cursist die met een al eerder gevolgde cursus bezig is. Hierdoor haal je voor jezelf de stof weer op, maar krijg je ook veel verschillende invalshoeken van mede cursisten.

Edwin

27-11-2017

Door de cursus 'Hoe mensen beter te begrijpen' (HMBB) kan ik beter reageren op bepaalde mensen met andere ideeën en andere drijfveren dan die van mijzelf. Hierdoor kunnen we beter communiceren, omdat we veel meer begrip voor elkaar hebben.

Jan

27-11-2017

De cursussen van Jacobs & van Rooij zijn een must voor het management van ons bedrijf. Het lesmateriaal en de coaching worden vertaald naar situaties op ons eigen bedrijf, zodat het helder en duidelijk is wat er bedoeld wordt. Ik heb heel veel handvaten gekregen om mijn bedrijf succesvol te kunnen leidinggeven.