Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,8
  • Aansluiting van de training naar de praktijk 9,0
  • Deskundigheid 9,2
  • Persoonlijke aandacht 9,1
  • Professionaliteit 9,2
  • Tevredenheid 9,2

Sharon

9,8

Jacobs & van Rooij en de cursus "Beter zaken doen door communicatie" hebben mij inzicht gegeven, meer rust en meer kennis. Een echte aanrader! Zeer praktijkgericht waardoor de stof goed blijft hangen en altijd toepasbaar is. Er hangt een fijne sfeer en je voelt je meteen thuis. Een top cursus!

Carla

09-10-2017

Jacobs & van Rooij is een bedrijf waar je je altijd heel welkom voelt. Ze helpen je goed met de cursus. Door je tips en aandacht te geven waar je op moet letten in het dagelijkse leven. Je gaat ook echt aan de slag met de inhoud van de cursus. Echte aanrader.

Stefan

09-10-2017

Zeer professionele organisatie die enorm klaar staat voor haar cursisten. Zeer prettige oefeningen welke ook direct in de praktijk toegepast kunnen worden. Een echte aanrader.

Nathalie

03-10-2017

Een zeer kundige en professionele opleider. Zeer veel persoonlijke aandacht met ruimte voor persoonlijke ervaringen/situaties. Kundige en sympathieke cursusbegeleiders. Je krijgt echt waar voor je geld.

Dennis

03-10-2017

Ik heb heel veel geleerd van deze cursus. Veel persoonlijke aandacht gekregen en er wordt heel goed gestuurd hoe het dan beter kan. Het is meer dan de moeite waard.

Rob

03-10-2017

Bijzonder waardevolle cursus voor iedereen die met mensen werkt. De theoretische achtergrond en duidelijke opdrachten helpen je bij het toepassen van de geleerde inzichten. Een echte aanrader.

Bas

03-10-2017

Ik heb de cursus als heel prettig ervaren. Ik wist vooraf soms niet wat ik moest verwachten van sommige oefeningen, maar merk in de praktijk wel direct dat deze oefeningen een zeer positieve bijdrage hebben geleverd en dat ze zeker helpen.

Stefan

03-10-2017

Heb zojuist mijn 2e cursus afgerond bij Jacobs & van Rooij. De cursusbegeleiding zorgt voor een uitstekende begeleiding tot het behalen van de cursus. Ze stralen "Rust" uit en helpen je fantastisch. Een echte aanrader.

Rudy

03-10-2017

Professionele begeleiding en training in de communicatie van een zeer goed niveau. Goede faciliteiten en voorzieningen, zodat men zich volledig op de inhoud van de cursus kan richten.

Frank

03-10-2017

De technologie die wordt toegepast spreekt me enorm aan. Bij Jacobs & van Rooij wordt echt geleerd. Veel beter dan waar ik ook ben geweest. Zeer deskundig en professioneel qua begeleiding en persoonlijke aandacht.