Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,7
  • Aansluiting van de training naar de praktijk 8,9
  • Deskundigheid 9,2
  • Persoonlijke aandacht 9,1
  • Professionaliteit 9,2
  • Tevredenheid 9,1

Corné

06-08-2018

Goede cursus met juiste trainingsmateriaal en goede begeleiders. Prettige sfeer en duidelijke uitleg van opdrachten. Heel leerzame cursus die in de praktijk zeker van toepassing is! Daarnaast is er erg veel persoonlijke aandacht tijdens de cursus.

Gijs

06-08-2018

Mijn ervaring met Jacobs & van Rooij tijdens deze cursus was in eerste instantie een beetje vreemd. Waarvan een hele dag met je ogen dicht zitten en daarna een dag met je ogen open? Later in de cursus werd mij het helemaal duidelijk en heb ik met veel enthousiasme de cursus gevolgd en breng ik vrijwel alle facetten in de praktijk. ik ga hier veel profijt van hebben dat is zeker!

Lizette

06-08-2018

De cursus 'Trustselling' heeft veel persoonlijke begeleiding met oog voor detail. De uitleg is erg duidelijk en direct toepasbaar in de praktijk. Ik ervaar veel voordelen tijdens het werk sinds ik deze cursus succesvol heb afgerond!

Arno

06-08-2018

Professionele organisatie met deskundige begeleiders. In het begin ervaarde ik de cursus als vreemd, maar al snel zag ik het nut van deze aanpak en kwam ook het doel/effect naar voren. Ik ging vanzelf diverse technieken steeds meer toepassen in de praktijk. Erg mooi om te ervaren!

Jan

7,8

Succesvol Leidinggeven is een goede den duidelijke cursus met veel persoonlijke begeleiding. Het helpt je ook om het in de praktijk te gebruiken en je kan altijd al je vragen stellen! Daarnaast is er goede catering aanwezig.

Ted

06-08-2018

Het was in het begin wel even zoeken naar, door een andere manier van trainen van mensen. Met deze manier was ik nog niet bekend, maar werkt zeer goed! Erg individueel bezig en 1 op 1 aandacht op het moment dat dit nodig is. Zelf had ik niet verwacht dat dit zo goed zou werken. Ik ben zeer tevreden over mijn cursus en over Jacobs & van Rooij in het algemeen!

Linda

06-08-2018

Ik heb veel winst gehaald uit de cursus HMBB. Door de onderdelen: drijfveren, toonschaal, twee soorten mensen, PBM, eerlijkheid, overts en achterhoudsels begrijp ik nu daadwerkelijk mensen beter. Door onder andere de tool ARC driehoek kan ik beter communiceren en me oorzakelijker opstellen om zaken aan te pakken waarbij dit nodig is!

Thien

06-08-2018

Jacobs & van Rooij geeft een prettige leeromgeving met voldoende begeleiding door haar medewerkers. Het gebouw waar de cursus gegeven word is makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid. Ook is de lunch erg goed verzorgd!

Toon

06-08-2018

Door de cursus heen is er geweldige begeleiding. Loopt er iets niet lekker of zit er iets dwars? Ze nemen je mee apart en voelen je heel goed aan. Een stuk psychologie nemen ze hier goed in mee en weten je zo te peilen. Elke cursusdag leer je veel en direct ga je dingen toepassen. Zowel in je privé leven als tijdens het werk!

Martijn

8,5

Jacobs & van Rooij is een erg fijn bedrijf en gaat goed om met de praktische toepasbaarheid van de cursussen. De cursus 'Het verhogen van Efficiency' is zowel toepasbaar op zakelijk gebied als privé!