Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,8
  • Aansluiting van de training naar de praktijk 9,0
  • Deskundigheid 9,2
  • Persoonlijke aandacht 9,1
  • Professionaliteit 9,2
  • Tevredenheid 9,1

Jan Willem

20-07-2017

Professionele club mensen, die de begeleiding goed voor elkaar heeft. Enorm praktische training, met veel handvaten om de opgedane theorie meteen om te zetten in de dagelijkse praktijk.

Marc

26-06-2017

Het is een zeer professionele, maar ook zeer aardige club van mensen die je ook echt verder willen helpen met het begrijpen en toepassen van de stof in de praktijk. TOP!!

Roel

26-06-2017

Jacobs en van Rooij is een uiterst professionele onderneming waar je je direct thuis voelt ook als je in een klein familiebedrijf werkt. De trainers zijn uiterst deskundig en professioneel. Echt een aanrader.

Martijn

06-06-2017

Mooi bedrijf, goede begeleiding en goede toepasbaarheid.

Jan Willem

9,9

Fijne trainingsorganisatie. Veel persoonlijke aandacht en er wordt geholpen om de theorie/lesstof direct om te zetten naar concrete toepassingen in je eigen bedrijf.

Richard

06-06-2017

Zeer ervaren trainers aanwezig die buiten het geven van de cursus ook zeer goed aanvoelen hoe de cursist in elkaar zit en waar extra begeleiding nodig is.

John

06-06-2017

Mijn ervaring met Jacobs & van Rooij is zeer goed, besteden goed aandacht aan cursisten, leggen alles goed uit en als het moet meerdere keren totdat je het begrijpt en daadwerkelijk goed doet.

Johan

7,9

Professionele organisatie, strak gestructureerd. Betrokken, deskundige docenten waarbij geprobeerd wordt theoretische kennis te vertalen naar en te trainen middels praktijk situaties.

Ruud

8,1

Lage drempel om een cursus te volgen. Professioneel en veel praktische kennis.

Ron

15-05-2017

Ik vind de opleiding erg plezierig verlopen. Het persoonlijke contact op een gezellige manier sprak me erg aan. Ik ben nooit met tegenzin gekomen.