Beoordelingen Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

• Voldeed de training aan uw verwachting 8,8

Kut bedrijf

Linda

16-01-2018
9,6

Door het inoefenen van de vaardigheden voel ik me zeker en weet ik dat ik het geleerde in de praktijk kan brengen. Het is fijn dat de vaardigheden steeds meer eigen worden, natuurlijk worden. Ik kan nu op een goede manier communiceren en ik ben oorzaak in plaats van effect van communicatie.

Stephan

16-01-2018

De cursussen van Jacobs & van Rooij zijn erg praktijkgericht en hebben mij erg geholpen bij het beter organiseren en gemakkelijker leiden van mijn bedrijf.
De praktijk oefeningen maken de stof veel duidelijker en zorgen ervoor dat het direct in mijn bedrijf toegepast kan worden.

Bob

18-12-2017

Wat mij vooral aanspreekt bij de cursussen van Jacobs & van Rooij is dat je in je eigen tempo de cursus kunt volgen. Je leert de stof in een rustige studie ruimte en past het geleerde direct toe in een andere ruimte. Je gaat pas verder als de cursusleider heeft beoordeelt dat je het kent en gaat dan weer verder.

Rick

18-12-2017

Net bedrijf, goede communicatie cursus en laat je doelgericht werken. Persoonlijke voorbeelden krijgen de ruimte en worden mee behandeld. Daardoor komt de cursus nog dichter bij de werkelijke situatie en kun je dit hierdoor op een nog intensiever en persoonlijk val toepassen.

Marco

18-12-2017

Zeer professioneel en begaan met de cursisten. De cursussen zijn zeer relevant voor iedereen die verder wil komen in zijn leven. De handvatten die je krijgt zijn zowel privé als op het werk goed toepasbaar!

Joan

11-12-2017

Jacobs & van Rooij is zeer kundig en geeft zeer positieve trainingen. De cursus begeleiders van Jacobs & van Rooij, zijn zeer vriendelijke en fijne mensen die uiterst goede begeleiding geven!

J.P.

04-12-2017
9,8

Ik vind deze cursus erg interessant en leerzaam. In het begin vond ik de cursus een klein beetje vreemd, maar al snel begreep ik de aanpak! Naarmate de cursus vorderde begon het allemaal duidelijk te worden. Dus de opleiding zoals deze verzorgd is door Jacobs & van Rooij krijgt van mij een dikke 10!

Raymond

30-11-2017

Trainingen worden op een voor mij bijzondere manier gegeven waarbij ik het als bijzonder positief heb ervaren en nog meer als leerzaam! Hierdoor waren mijn doelstellingen vrij snel in beeld en uiteindelijk ook bereikt. Ik ga deze manier van trainen dan ook zeker delen in mijn netwerk (zowel privé als zakelijk)!

Frans

30-11-2017
9,5

De lesstof en cursus begeleiding bij Jacobs & van Rooij is goed te volgen en van een goed niveau! Er wordt voldoende geoefend om de lesstof eigen te maken en de begeleiding is erg professioneel/plezierig. Ik zou Jacobs & van Rooij aanbevelen bij anderen en zelf ga ik weer een vervolg cursus doen.