Beoordelingen Jabadoo Kinderopvang

• Accommodatie 9,1

W en E uit: Groningen

20-03-2018

Ervaring met: KDV

Onze zoon heeft vanwege zijn gezondheid extra aandacht nodig. De leidsters gaan hier buitengewoon zorgvuldig mee om en zijn allemaal goed op de hoogte en betrokken. heel fijn is dat ze aan het einde van de dag enthousiast terugkoppeling geven en altijd leuke momenten van onze zoon vertellen

Nika & Bert-Jan uit: Groningen

08-03-2018

Ervaring met: KDV

Het is één grote lofzang! We zijn zeer tevreden over de opvang van Amber (en de hele organisatie die daar vorm aan gegeven heeft). Vanaf 6 april (als Amber jarig is) zullen we met een glimlach terugkijken naar de afgelopen vier jaar bij Jabadoo! Ga zo door!

Karin uit: Groningen

20-02-2018

Ervaring met: KDV

We hebben onze kinderen meer dan 5 jaar naar volle tevredenheid bij Jabadoo op het KDV gehad. We zijn altijd heel blij geweest met de leidsters en hun betrokkenheid. De structuur, rust en gezelligheid op elke groep vonden we erg fijn. De doordachte pedagogische aanpak past goed bij ons.
Jabadoo biedt wat ons betreft een erg hoge kwaliteit opvang.

Sylvia uit: Groningen

19-02-2018
8,5

Ervaring met: BSO

Mijn kinderen hebben het altijd erg leuk op de bso! Er is altijd genoeg te doen en de sfeer is heel goed. Ze gaan er bijna altijd blij naartoe en komen ook blij weer thuis.

Chantal uit: Groningen

Ervaring met: KDV

Overall gewoon een hele goede, betrouwbare en betrokken kinderopvang. De accomodatie is mooi, fris, kleurrijk, veilig en vrolijk. Mijn zoon gaat er iedere keer weer met veel plezier naartoe, hij vermaakt zich er uitstekend.

mario uit: hoogkerk

sharon uit: groningen

9,9

Ervaring met: KDV

Prima opvang, enige nadeel is dat als je opvang dag op een feestdag valt je alsnog voor de desbetreffende dagen moet betalen

Martijn uit: Groningen

03-02-2018

Ervaring met: KDV

We zijn enorm tevreden met de opvang van Jabadoo.

Elske-Anne uit: Groningen

31-01-2018

Marleen uit: Groningen

31-01-2018
9,6

Ervaring met: KDV

Ik breng mije kinderen altijd met een gerust hart heen. Er is fantastische aandacht voor elk kind. Ik heb het idee dat jullie ons kinderen goed kennen.