Beoordelingen Jabadoo Kinderopvang

• Accommodatie 9,0

Ruth uit: Leek

08-07-2017

Ervaring met: KDV

Binnen Jabadoo heerst een prettige sfeer en de groepen en de locatie zien er verzorgd uit. Het personeel is zeer prettig in de omgang, betrokken, biedt voldoende persoonlijke aandacht en neemt de tijd om het verloop van de opvangdag te bespreken in de vorm van een dagboekje (met prachtige foto's) en persoonlijke overdracht. Er wordt rust, regelmaat en structuur geboden en de kinderen voelen zich snel op hun gemak. Verder worden de kinderen voldoende uitgedaagd en de aansluiting en voorbereiding op de basisschool is goed. Kortom, ontzettend tevreden over de opvang van zowel Koen als Ise. Bedankt voor alles :-)

Puck uit: Groningen

29-06-2017

Ervaring met: KDV

Jabadoo is een zeer nette opvang met waanzinnig goed gekwalificeerde crècheleidsters. Allemaal even betrokken en ieder met een eigen touch. Wij brengen onze zoon en dochter met een gerust hart naar Jabadoo. Het is bijzonder prettig om te gaan werken en je kinderen lachend en blij achter te laten om ze vervolgens na een dag opvang weer op te halen en de enthousiaste verhalen te horen!

Marieke uit: Groningen

28-05-2017

Ervaring met: KDV

Wij zijn erg tevreden over de opvang bij Jabadoo. Een rustige, gestructureerde en schone opvang.

Anna uit: Groningen

06-05-2017

Christa uit: Groningen

04-04-2017

Ervaring met: BSO

Wij zijn zeer tevreden. Kinderen hebben het heel erg naar hun zin. Wij vinden het super dat er met de kinderen altijd zoveel wordt ondernomen. Altijd leuke activiteiten worden er dagelijks gedaan en in de vakantie vaak ergens heen. Fijne leidsters. Helemaal top!!

Harry uit: Groningen

Goed.

Rutger uit: Groningen

31-03-2017

Ervaring met: KDV

Wellicht binnen nog meer speelactiviteit, huisje voor de groteren, babyschommel.

Laura uit: Groningen

30-03-2017

Ervaring met: KDV

Jabadoo krijgt het voor elkaar om altijd een mate van rust en regelmaat op de groep te hebben, ook als de groep best vol is. Ze kennen ons persoonlijk en eigenlijk alle leidsters (her)kennen de kinderen al dan niet bij naam. Onze kinderen zijn altijd met veel plezier heen gegaan, waardoor wij ze altijd met een gerust hart konden achterlaten.