Beoordelingen J. van Esseveld & Zn.

8,2

11-08-2018
1,0

Geen

Negatieve ervaring:
Eind mei in de showroom geweest. Medewerker is bij ons thuis geweest om alles in te meten maar 2,5 maand later nog steeds geen offerte gehad. Meerdere keren gebeld maar wordt niet terug gebeld. Valt ons erg tegen van een bedrijf uit een dorp als Loosdrecht.

E uit: Rhenen

25-07-2018
1,0

Negatieve ervaring:
Wat een ontzettend slechte ervaring hebben we met Van Esseveld! Een opdracht voor de vervanging van ruiten en het verhelpen van een lekkage loopt al een half jaar. Uiteindelijk is er, nadat we er zelf steeds achteraan moesten bellen, een afspraak gemaakt voor de uitvoering van de opdracht, maar er kwam niemand opdagen. Stond schijnbaar niet in de planning. Van Esseveld is niet met een oplossing gekomen. Sterker nog, er werd gewoon niet teruggebeld, tot twee keer aan toe. We kregen het gevoel dat Van Esseveld deze opdracht eigenlijk helemaal niet wilde uitvoeren, omdat ze het te druk hebben met andere, grotere klussen.
Dit hadden we echt niet verwacht van een lokaal bedrijf dat het toch moet hebben van goede mond-tot-mondreclame. We gaan zeker nooit meer met ze in zee en zullen ze ook afraden bij vrienden en kennissen.

Henk uit: Veenendaal

15-07-2018
5,2

Positieve ervaring:
Eerste opdracht samen met de heer van Esseveld besproken en tegelijk begroting opgemaakt. Opmeten duurde even, maar de geleverde materialen en de algehele afwerking uitstekend. Maar nu de nazorg, drama, zie hieronder.

Negatieve ervaring:
Na enkele jaren bleek er nazorg nodig te zijn, deur verzakte. Een medewerker zou bellen, moet nog gebeuren, uiteindelijk een medewerker die in de buurt werkzaam was, bleek bereidt het op teloseen, wat uiteindelijk is gelukt. Begin juni langs geweest voor screens, na zes weken nog geen telefoontje voor het opmeten. Na hierover een brief gezonden te hebben werd ik gebeld, de firma werkt nou eenmaal zo. Dat betekent dat de scheens waarschijnlijk in september geplaatst kunnen worden. Het gemak waarop de order geannuleerd kon worden verbaasde mij. Direct naar een andere leverancier gegaan, maakte in tien minuten alles rond, inmiddels alles opgemeten en order aan fabriek doorgegeven.

Mieke uit: Loosdrecht

23-05-2018

Positieve ervaring:
Ben erg blij met mn nieuwe schuifpui. Vind dat alles precies gegaan is zoals ik zou willen. Het is nog maar net geplaatst dus ik kan nog niet de kwaliteit voor langere termijn en de nazorg beoordelen! Ben super blij ermee, maar vond het ook wel aan de prijs....

Ws uit: Leersum

25-04-2018
1,8

Personeel is sympathiek

Negatieve ervaring:
Communicatie is gewoon slecht. We zijn een half jaar bezig met een relatief kleine klus. Alles wat fout kon gaan ging verkeerd en daarna duurt het eeuwig voor alles in orde is.

Rutger uit: Den Dolder

02-02-2018

Positieve ervaring:
Zaken gedaan op basis van wederzijds vertrouwen!

Geen

marco uit: veenedaal

26-11-2017

Positieve ervaring:
In de winkel een fijne verkoper en was duidelijk in de afspraken. wat betreft het Monteren,

Keurig hard werkende jongens die hier alles netjes geplaatst hebben en keurig opruimde toen ze klaar waren.

Vera uit: Wijk bij duurstede

23-11-2017

Positieve ervaring:
De kozijnen zijn keurig geplaatst
Personeel is vriendelijk en werkt secuur

Negatieve ervaring:
De planning vind ik de laatste keer niet helder. Zelf gebeld en de datum werd later dan gepland, dit voelde wat onprettig, hopelijk bij de volgendeckeer duidelijker.
Wel netjes dat als er iets mis is het opgelost gaat worden
( moet nog gebeuren )maar heb daar alle vertrouwen in

M. uit: Veenendaal

22-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Van het begin tot het einde wordt er netjes gewerkt door het personeel. Ook wordt er van te voren goed mee gedacht voor oplossingen.

Negatieve ervaring:
De tijd tussen het tekenen van de offerte en het plaatsen van de ramen duurde te lang.
De horren nog niet ontvangen.

Petra uit: Veenendaal

22-11-2017

Positieve ervaring:
Kwamen mooi op tijd, netjes en snel afgewerkt