Beoordelingen J. Jansen Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Hans uit: Berghem

25-07-2016

Met Jansen Schilders haal je niet alleen een vakkundige schildersbedrijf in huis, maar ook een vakman die met je meedenkt en adviseert. Het resultaat is een zeer tevreden klant, die met genoegen naar zijn opgefriste huis kijkt en graag een volgende keer opnieuw van de diensten van Jansen gebruik zal maken.

theo uit: nieuwegein

03-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Actie via Eigen Huis dus geen invloed op keuze schilder

Sander uit: Tiel

02-02-2016

Goede, snelle en betrouwbare partij. Bedankt voor het mooie werk.

C

19-11-2015
7,4

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Actie Eigen Huis ( collectief inkoop schilderwerk)

Het schilderwerk (verven) is netjes uitgevoerd. Echter ik vind de kitranden niet netjes ( sommige breed andere weer smal). De offerte ging via een actie Eigen Huis (collectief inkoop schilderwerk). Achteraf denk ik dat de prijs niet erg scherp was. Ik zal de volgende keer hier geen gebruik meer van maken. Het gaf nog wel (opstart) moeite om tot een juiste offerte te komen. De eerste was beduidend lager dan de definitieve ivm correcties ( degene die het als eerste ( deze persoon was niet van het schilderbedrijf) kwam berekenen was duidelijk geen expert).

Eddy

24-10-2015
7,7

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: aanbevolen ver. Eigen Huis

Een tevreden klant

Jos uit: Oss

05-08-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: zie beoordeling

Uiterst prettige, beleefde schilders, die afspraken nakomen en vooral een groot vakmanschap tonen.

Rob

24-07-2015

Zeer goed en tevreden met het resultaat

toon uit: wageningen

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: VEH

Annelies uit: Veenendaal

18-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Hoorde bij de offerte

Wat kan ik hier nog aan toevoegen????