Beoordelingen J. Jansen Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,0
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,8

Fam. uit: Lith

10-02-2017

Fijne vakmensen. Prettig in de omgang.

Piet en Ans uit: Nuland

06-02-2017
7,4

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: goede resultaten

Prettige schilder met kennis van zaken

Antoon uit: Oss

17-01-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede naam

Goede kwantiteit
Fijne samenwerking beleeft en vertrouwelijk

Jan uit: Oss

28-12-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Sikkens is mij al ruim 60jaar bekend, en niet onbelangrijk; ik ben een ex-werknemer van Akzo-Nobel, en krijg daarvan mijn pensioen

Fa. Jansen is betrouwbaar, hoog vakmanschap, en werkt netjes, jonge ,keurige en gemotiveerde schilders.

Auke uit: Bemmel

20-12-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet bewust gekozen,

1e contact aantal jaren geleden was heel goed, en dan is de betrouwbaarheid en kwaliteit reden om nieuwe klussen wederom te gunnen.

Hans uit: Berghem

25-07-2016

Met Jansen Schilders haal je niet alleen een vakkundige schildersbedrijf in huis, maar ook een vakman die met je meedenkt en adviseert. Het resultaat is een zeer tevreden klant, die met genoegen naar zijn opgefriste huis kijkt en graag een volgende keer opnieuw van de diensten van Jansen gebruik zal maken.

theo uit: nieuwegein

03-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Actie via Eigen Huis dus geen invloed op keuze schilder

Sander uit: Tiel

02-02-2016

Goede, snelle en betrouwbare partij. Bedankt voor het mooie werk.

C

19-11-2015
7,4

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Actie Eigen Huis ( collectief inkoop schilderwerk)

Het schilderwerk (verven) is netjes uitgevoerd. Echter ik vind de kitranden niet netjes ( sommige breed andere weer smal). De offerte ging via een actie Eigen Huis (collectief inkoop schilderwerk). Achteraf denk ik dat de prijs niet erg scherp was. Ik zal de volgende keer hier geen gebruik meer van maken. Het gaf nog wel (opstart) moeite om tot een juiste offerte te komen. De eerste was beduidend lager dan de definitieve ivm correcties ( degene die het als eerste ( deze persoon was niet van het schilderbedrijf) kwam berekenen was duidelijk geen expert).

Eddy

24-10-2015