Beoordelingen J. da Costa Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,8

Geer uit: Den Haag

05-12-2017

Algehele mening:
Jack da Costa is een zeer open en toegankelijk persoon. Hij denkt oplossingsgericht.
Dit is ook de reden waarom we voor zijn bedrijf gekozen hebben.
Met Jack is besproken wat er geschilderd moest worden. De offerte was er snel en heel netjes, duidelijk en concurrerend qua prijs.
Zijn collega Oliver, een echte vakman, heeft het werk zeer mooi uitgevoerd. Oliver geeft een goede feedback wat zeer aangenaam is.
De andere collega’s werden door Oliver aangestuurd en het was een zeer prettig team om mee samen te werken.
Toen het schilderwerk af was hebben ze alles netjes achtergelaten.
J. da Costa Schilderwerken is een echte aanrader.

Sharon uit: Voorburg

25-06-2017

Algehele mening:
Jack en zijn team hebben een vijfjarenplan opgesteld voor het schilderwerk van ons appartementencomplex dat inmiddels al voor een groot deel is uitgevoerd. Het zijn betrouwbare professionele topschilders die hun afspraken goed nakomen en zorgen voor een mooi vakkundig resultaat. Een absolute aanrader!

Bukky uit: Amsterdam

08-07-2016

Algehele mening:
Zeer professioneel te werk gegaan, vriendelijk, behulpzaam en razendsnel in het contact en uitvoeren van de werkzaamheden toen ik in februari mijn oude huis moest opleveren. Ik was erg tevreden en wou dat ik nu ik in Amsterdam woon even makkelijk gebruik kon blijven maken van de service. In elk geval beveel ik J. da Costa van harte aan bij collega's, vrienden en familie.

Tamara uit: Den haag

25-02-2016

Algehele mening:
Netjes alles afgehandeld af spaken netjes na gekomen en het werk ziet er top uit en het is een hele nette vriendelijke ondernemer

Lynn uit: Den Haag

25-12-2015

Algehele mening:
Prima vak schilder, weet wat hij doet