Beoordelingen J. da Costa Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,6

Pieter uit: Maasbree

04-06-2018

Algehele mening:
Het komt misschien ongeloofwaardig over om voor alles een 10 te geven, maar ik kan werkelijk geen enkel punt van kritiek bedenken. Alles keurig netjes nagekomen, vriendelijke, nette, beleefde mensen die het werk deden, met enorme, ouderwetse inzet, een kritische houding t.o.v. zichzelf en uiteindelijk een onwaarschijnlijk mooi resultaat. Als deze mensen het niet verdienen om uw opdracht te krijgen, dan zou ik niet weten wie het dan wél verdient en waarom dat zo zou zijn.
Ik ben zelf ondernemer, kritisch op mensen die wij inhuren, en altijd is er wel iets te zeggen, dat hoort erbij, maar deze mensen hebben onze woning fenomenaal opgeknapt in een geweldige onderlinge sfeer. Een dikke tien in alle opzichten. Grote bewondering , dank en waardering van deze klant. Bravo !!!!

Pieter Koole
Maasbree.

E uit: Rotterdam

09-04-2018

Algehele mening:
Uitstekend! zowel in afwerking als in service niveau

Rob uit: Leuden

19-03-2018

Algehele mening:
Ik heb het bedrijf de sleutel gegeven van ins huis en ze zijn zelf hun eigen gang gegaan met wat wij wilden . Toen ik in ons huis kwam Was alles gedaan wat wij wilden en totaal netjes achter gelaten en opgeruimd . Het werk wat ze gedaan hadden was zo mooi en strak !!! Ik ben blij met de keuze die wij gemaakt hebben hun het schilder ( spuitwerk ) te laten doen.

Corrie uit: Noordwijk

11-03-2018

Algehele mening:
Contact gezocht voor een spoedklus en alles kwam snel tot stand. Betrouwbaar en flexibel. Doen wat ze beloven en met super kwaliteit. Heel prettig in de omgang.

Ludwig uit: Hulst

16-02-2018

Algehele mening:
Ik heb het als erg prettig ervaren met jullie zaken te doen.
Goede en duidelijke communicatie vanaf offerte tot factuur.
Zeer gedreven proffesioneel team, vakbekaam met als doel goede kwaliteit en tevreden klanten.

Erwin uit: Gouda

02-02-2018

Algehele mening:
Zeer nette schilder die ook zeer klantvriendelijk is.
Erg tevreden mee en raad het zeker aan.

Maurice uit: Monster

30-01-2018
9,9

Algehele mening:
Jack is een zeer vakbekwame schilder die weet wat hij doet en goede adviezen geeft. Het spuiten van plafond en wanden was ook een advies van hem. En idd had niet mooier gekund. j.da Costa is een aanrader eerste klas!

Stephan uit: Marrum

18-01-2018

Algehele mening:
Klantvriendelijke schilder die snel en goed werk levert

Geer uit: Den Haag

05-12-2017

Algehele mening:
Jack da Costa is een zeer open en toegankelijk persoon. Hij denkt oplossingsgericht.
Dit is ook de reden waarom we voor zijn bedrijf gekozen hebben.
Met Jack is besproken wat er geschilderd moest worden. De offerte was er snel en heel netjes, duidelijk en concurrerend qua prijs.
Zijn collega Oliver, een echte vakman, heeft het werk zeer mooi uitgevoerd. Oliver geeft een goede feedback wat zeer aangenaam is.
De andere collega’s werden door Oliver aangestuurd en het was een zeer prettig team om mee samen te werken.
Toen het schilderwerk af was hebben ze alles netjes achtergelaten.
J. da Costa Schilderwerken is een echte aanrader.

Sharon uit: Voorburg

25-06-2017

Algehele mening:
Jack en zijn team hebben een vijfjarenplan opgesteld voor het schilderwerk van ons appartementencomplex dat inmiddels al voor een groot deel is uitgevoerd. Het zijn betrouwbare professionele topschilders die hun afspraken goed nakomen en zorgen voor een mooi vakkundig resultaat. Een absolute aanrader!