Beoordelingen IVOR Reisbegeleiding

• Tevredenheid 8,7

Marianne uit: Woerden

07-05-2018
7,9

Ik vind een aparte vermelding voor Jacqueline Hof op zijn plaats. Wat een topdocent: perfecte combinatie van kennis, ervaring en praktijk met een flinke dosis humor erbij!
Voor wat betreft het lesmateriaal zou een update goed zijn. Er wordt nauwelijks aandacht besteed aan de moderne communicatiemogelijkheden die er zijn, zoals bijv. een groepsapp of Messengergroep aanmaken voor een rondreis. Ook een groepsincheck is veranderd (in ieder geval op Schiphol) evenals de mogelijkheid om tickets niet uit te printen maar digitaal op te slaan (in de cloud).

hans uit: burgum

05-05-2018

Iedere docent heeft mij op haar/zijn eigen wijze geinspireerd om in de reiswereld aan het werk te gaan.
Theorie en praktijkdagen waren qua planning in de opleiding goed op elkaar afgestemd.
De docenten wisten een goede mix te bewerkstelligen tussen een leuke sfeer in de groep en iedereen bij de les te houden. Ik heb veel geleerd in deze opleiding en ook genoten !

Hans uit: Naaldwijk

30-04-2018
7,9

Korte opleiding, praktijkgericht, intensieve leuke cursusdagen op prima locatie (RINO Utrecht).

De omschrijving van de opdrachten, praktijkdagen en de theorie niet altijd geheel duidelijk. Het valt me op dat er tekstueel nog zeker ruimte voor verbetering is.

Rosalie Reehorst uit: Hoog-Keppel

25-04-2018

Geweldige opleiding.Genoten van voor tot eind
Bieden ook wat oudere mensen een tweede kans

20-04-2018

Een zeer inspirerende cursus. Ik wist niet wat ik precies kon verwachten. Heel fijn dat de groepen klein zijn. Onze groep bestond uit 8 cursisten zodat iedereen goed aan bod kon komen. We hadden geen enkele afhaker -zoals je dat vaak ziet bij cursussen-, want iedereen was enthousiast en dat werkt aanstekelijk. Dat laatste geldt ook voor de zeer enthousiaste en ervaren docenten!

Frank uit: Wijst

06-04-2018

Veel leuke leermomenten opgedaan. Bedankt Emile!

Carla uit: Naarden

31-03-2018
9,6

Ik heb veel geleerd

yvonne uit: enschede

31-03-2018

Ik heb deze opleiding als zeer deskundig ervaren.

Ben uit: Teeffelen

26-03-2018

Hoewel ik zeer ervaren ben als leidinggevende, heb ik toch zeer veel kunnen leren over het begeleiden van gasten zowel in de functie als standplaatshost al in de rol van reisbegeleider van een rondreis. Mij is een aantal keren een spiegel voorgehouden op een positief kritische manier en dan kun je niet anders al zeggen: Die zit; daar ga ik mee aan de slag!

Shoan uit: Magda Cafmeyerstraat 25 8310 Brugge-St. Kruis België

26-03-2018
6,9

Beste IVOR-opleidingsteam,

Wat mij is opgevallen is dat de docenten een zeer grote vakkennis hebben. Dit maakte de lessen aangenaam en verstaanbaar. Vanuit mijn standpunt werden alle vragen die ik had gedurende de les goed beantwoord.
Graag wil ik ook nog twee tips meedelen:
1. De cursus is moeilijk te hanteren. De teksten in theorie zijn veel te lang, het is jammer dat de bijlagen apart zijn toegevoegd in deel C.
Naar mijn mening zou het beter zijn om bv. onderdelen zoals Maslow's pyramide aan te sluiten naast de beschrijvende theorie, dit maakt het leren gemakkelijker.
2. Mijn examen-opdracht was niet duidelijk. Ik had punt 7 gekozen: een groep moet in twee worden gesplits. 10 gaan mee op de geplande vlucht, 10 kunnen niet mee. De volgende vlucht was 7 uur later. Los het op.
Dit voor mij was zeer moeilijk te begrijpen, normaal gesproken (vanuit mijn ervaring) zou ik direct contact hebben opgenomen met de lokaal agent en mijn TO om mijn gasten op een ander vervoersmiddel/ andere vlucht te plaatsen. Daarna een terugbetaling te doen door de TO bv.
Helaas had ik niet begrepen dat deze andere vlucht de enige optie was en dat ik geen bus/trein of ander vervoersmiddel mocht benutten.