Beoordelingen IVOR Reisbegeleiding

• Professionaliteit 8,8
  • Tevredenheid 8,7

Henk uit: Moordrecht

10-01-2018

Volledig aangesloten bij mijn verwachtingen. Praktjjkdagen op donderdag maken het lastig om gasten mee te krijgen. Misschien is de woensdag of vrijdag handiger als veel mensen vrij zijn.

09-01-2018
7,8

Begin en einde van de training (inclusief examen) was prima. In tussenfase was de kritische wijze van lesgeven demotiverend. Een voorbeeld gevende wijze van lesgeven hoe het in de praktijk moet spreekt meer aan en maakt mensen enthousiast.

Sylvia uit: Woerden

08-01-2018

Veel geleerd. Zeer praktische en bruikbare opleiding

Sven uit: Abbenbroek

07-01-2018

Ik vond het ontzettend leuk de opleiding te volgen en bovendien enorm leerzaam. De feedback, hoewel confronterend, was altijd eerlijk en on point heeft echt enorm geholpen bij het verbeteren van mijn communicatieve vaardigheden.

Cor uit: Gils

18-12-2017

Erg veel geleerd, mooie opleiding en genoten van de studiedagen!

Farid uit: Deventer

13-12-2017

Een prettige en nutige opleiding waarbij theorie en praktijk goed in balans waren.

Marrit uit: Olst

12-12-2017

Het roer omgooien en je hart te gaan volgen, niet iedereen doet dit, maar ik heb in mijzelf geïnvesteerd door het volgen van deze prachtige opleiding om dat roer om te gooien. Een opleiding die datgene uit je haalt, waar je zelf nooit aan had gedacht, dat je dat in je had. Je leert, je lacht, je laat een traan, je zwijgt, je oefent, je groeit. Elke minuut heb ik ervan genoten, wat een prachtig mooie opleiding!

Eva uit: Bodegraven

10-12-2017
9,8

Fijn dat we zo veel onregelmatigheden hebben behandeld. De opgedane kennis is ook in het alledaagse leven nuttig. De sfeer was ook gezellig. Kortom, goede opleiding.

Charlotte uit: Amsterdam

10-12-2017

Erg nuttige opleiding. Veel geleerd over het reisleidersvak. Veel geleerd over groepsprocessen, omgaan met weerstanden, presenteren.

Het is wel een zeer intensieve cursus met veel huiswerk, zeker naast een fulltime baan was het een uitdaging om het te combineren.

Afke uit: Utrecht

06-12-2017