Beoordelingen IVOR Reisbegeleiding

• Tevredenheid 8,7

Sven uit: Hellevoetsluis

09-10-2017
9,5

Ik heb de opleiding als erg prettig ervaren. Los van de opgedane kennis, heeft deze opleiding me uit mijn comfortzone getrokken, en heeft het me enorm geholpen, ook met algemene sociale vaardigheden. De docenten waren heel prettig in de omgang, heel vakbekwaam en ervaren, en de vele anecdotes over de ervaringen waren zowel leuk als leerzaam. Het contact met Ingrid verliep altijd erg soepel. Ik zou de opleiding zeker aanbevelen. Ik ben nu enorm gemotiveerd om aan de slag te gaan!

alfred uit: amsterdam

07-10-2017
7,4

Goede ervaring waarin vooral de interpersoonlijke contacten goed tot uitdrukking komen. Door de verschillende docenten ook verschillende uitgangspunten en feed back.

Ann uit: Milaan

02-10-2017

Het is een zeer leerzame opleiding. Je leert communiceren op een manier, die essentieel is voor het beroep van host en reisbegeleider. Je wordt op een uitstekende manier voorbereid op alles wat je tegen zult komen in het beroep.

Corrie uit: Egmond aan Zee

01-10-2017

Zojuist ben ik terug van mijn eerste stagereis.
Deze reis zou voor mij heel anders zijn verlopen zonder de IVORopleiding. Op talloze momenten wist ik hoe ik het best kon handelen omdat de opleiding me al had voorbereid. Dat geeft een veilig gevoel.
Ook mijn stagebegeleider was blij verrast en zag verschil tussen mijn optreden en dat van stagiaires zonder de IVORopleiding.

Titia uit: Monnickendam

14-08-2017

Ik heb er heel veel aan gehad. Het heeft me zeker de tools gegeven die ik zocht. In de praktijk leer je nog steeds het meeste. Maar je hebt veel situaties voorbij zien komen in de opleiding, en dat helpt zeker. Ik ben lekker aan het werk in het toerisme en ik vind het prachtig. En nu vind ik ook werk als reisleider. Top!

jeanine uit: beetgum

08-08-2017

zeer nuttige opleiding.
werkt uitstekend in de praktijk

Saskia uit: Utrecht

29-06-2017

zie eerder ingevulde evaluatie

Marga uit: Voorschoten

21-06-2017

Ik vond de opleiding erg nuttig, professioneel en aangepast aan het goed aansluitend bij alle taken en mogelijkheden van het reizen begeleiden.
Ik kwam er elke dag erg gemotiveerd en vrolijk vandaan!
Bovendien stimuleerde het me om weer aan de studie te gaan; nu van de geschiedenis van de landen waar ik graag reizen naar toe zou willen gaan begeleiden.

Barbara uit: Wageningen

21-04-2017