Beoordelingen Isolatiespecialist.nl

• Welk cijfer zou u onze monteurs willen geven op schaal van 1 tot 10? 8,4
  • Zou u de Isolatiespecialist.nl aanbevelen aan een vriend, familie of collega? 8,4
  • Hoe waardeert u het contact over de telefoon? 8,4

I.J. uit: Den Haag

23-08-2017

Neen

Laura uit: Maassluis

21-07-2017
2,0

Tips en/of verbeterpunten:
Helaas is mijn ervaring erg negatief. Tijdsafspraken worden niet nagekomen en toen de monteurs 4,5 uur later eindelijk aanwezig waren regende het te hard en zijn zij onverrichter zaken weer vertrokken. Een dag later kregen wij te horen dat het überhaupt niet mogelijk is om de gevraagde werkzaamheden aan ons huis uit te voeren. Echter was dit volgens de verkoper, die vooraf een bezichting heeft gedaan en de offerte heeft opgesteld, geen enkel probleem. Hele aparte gang van zaken als je het mij vraagt, voor een bedrijf die zich 'specialist' noemt.

Ceder uit: Leiden

04-07-2017
3,0

Tips en/of verbeterpunten:
Uw bedrijf heeft een slechte service geleverd, op 5 punten heb ik u in gebreke gesteld. Positief punt is de snelle en adequate afhandeling van de klacht, echter, het feit dat mijn dichtgespoten ventilatiekanaal niet hersteld is maakt dat ik blijvende schade heb opgelopen. Er zijn bij herstel 2 kanalen geplaatst, deze zitten echter aan de andere zijde. Ik ben nog het meest verbouwereerd van het feit dat uw bedrijf achteraf 2 kanalen in rekening brengt. Bij zulk een slechte opdrachtuivoering zou enige coulance niet misstaan, ik heb dan ook geweigerd voor 2 kanalen te betalen. Inmiddels 1 kanaal betaald, maar ik zal een ieder afraden ooit met uw bedrijf in zee te gaan. Men kan beter kiezen voor Pluijmers.

Kees uit: Leiden

29-06-2017
9,7

h.m. uit: benthuizen

27-06-2017

R. uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

26-06-2017

Tips en/of verbeterpunten:
Doordat mijn woning voorzien is van twee kruipluiken om overal bij te kunnen moesten de slangen door het hele huis liggen. Omdat ze eerst over het gras waren getrokken lag er erg veel rommel binnen.
Misschien handig om in zo'n geval een soort beschermlaag neer te leggen.

Arnold uit: Hellevoetsluis

26-06-2017

Tips en/of verbeterpunten:
Planning liep niet helemaal goed, ik heb een extra dag vrij moeten nemen voor de werkzaamheden.

Hans uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

7,7

G.J.H. uit: Waddinxveen

Tips en/of verbeterpunten:
Opletten dat alles schoon achtergelaten wordt.
(Op onze kozijnen zaten (modder)vegen.

Jan-Dirk uit: Maarssen