Beoordelingen Intersko

• Service 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,7

A uit: Groningen

23-02-2018

de podoloog vond dat ik mooie brede soepele schoenen aan had, waar mijn zooltjes perfect in passen. ik droeg die dag de JOY schoenen. mooi compliment vind ik. Ik koop vaker schoenen bij intersko en het bevalt me prima.

J uit: Spijkerboor

19-12-2017

Ik heb prima passende sloffen gekocht. De folder geeft goede info.

Adriana uit: Almere

13-12-2017
8,5

Prima schoenen. Ze blijven erg lang mooi.
De medewerkers in Heerhugowaard en Houten zijn deskundig en vriendelijk. Ik was ook een aantal malen in Voorburg maar zij scoren minder op die 2 punten.

Anna uit: Aalsmeer

12-12-2017
8,2

Altijd aardige dames die je te woord staan, goede kwaliteit schoenen, soms een beetje aan de dure kant

marion uit: hengelo(O)

11-12-2017
7,5

Jeanette uit: Tiel

09-12-2017

zeer hoge kwaliteit van schoeisel en mooie uitstraling.

B.S. uit: Didam

8,5

Mijn schoenenkast is geheel gevuld met schoenen van Intersko. Voor ieder jaargetijde, huisschoenen etc.
Omdat ik fibromyalgiepatiƫnt ben, is het niet gemakkelijk om te lopen. Maar mijn wereld is dankzij Intersko een stuk groter geworden. Zo veel steun en comfort dank zij deze goede schoenen!

Lizette uit: Ter Apel

09-12-2017

De pas bestelde schoenen zitten prima.

Astrid uit: Woudenberg

8,5

In winkel (Houten) soms te overtuigend willen zijn. Schoenen zitten goed of niet, dus dan niet aandringen.
Wel goede service door te helpen met aantrekken, gaat allemaal heel professioneel en soepel. Je voelt je echt een gewaardeerde klant. Collectie is in verhouding met andere merken wel wat aan de dure kant, zou 10 tot 15 euro goedkoper moeten kunnen. Aanbiedingen zijn vaak op kleur en dat is jammer, aanbieding moet op type zijn.