Beoordelingen Inter Art

Sander uit: Emmen

21-05-2017
9,7

Uw ervaring:
Prettige samenwerking en goed eind resultaat.

Alexander uit: , Emmen

18-05-2017

Klant heeft bij ons gekocht: Design keuken

Uw ervaring:
Zeer persoonlijke benadering, we hebben een ontspannende start gemaakt middels moodboard beelden en inspiratie uitgewisseld. Er wordt goed geluisterd naar jou en verder wordt er meegedacht met de klant. Wij hebben niet alleen de keuken maar ook de badkamer in opdracht gegeven. Uiteindelijk hebben we samen met Inter Art de gehele beneden woning verbouwd. Als er iets tegen zit, dan wordt er alles aan gedaan om problemen op te lossen. Installatie en montage gebeurd door vakmensen. Heel tevreden met het resultaat. natuurlijk loopt in elk proces niet alles vlekkeloos maar zaken zijn bespreekbaar. De eigenaar is goed bereikbaar, is ook de adviseur en voor ons ook nog de regelaar, die de verbouwing in goede banen heeft begeleid. Hij was veelvuldig op de vloer aanwezig en stuurde tijdig bij indien dit noodzakelijk was.
Dankzij deze samenwerking was het voor ons mogelijk om snel onze nieuwe woning te kunnen betrekken en te kunnen beginnen met genieten.
en dat doen we.

Krysia uit: Coevorden

15-02-2017
7,6

Uw ervaring:
We zijn zeer tevreden over de nieuwe kast in onze keuken. Helaas paste de koelkast er niet goed in: er zat een plankje achter in de kast die we er zelf nog uit hebben moeten halen. Daarnaast was de monteur iets vergeten waardoor hij op en neer naar Emmen moest. Naar ons idee hebben wij deze tijd ook moeten betalen. Verder geen probleem, we zijn tevreden.

Johannes H uit: Emmen

11-02-2017

It's all in the family

Ina en Henderikus uit: Emmen

27-12-2016
7,5

Uw ervaring:
Prettige begeleiding om de voor ons gewenste keuken te vinden. Goed meedenken met betrekking tot uitvoering en materiaalkeuze.

Marco uit: Emmen

25-12-2016
8,5

Klant heeft bij ons gekocht: Robuust keuken

Uw ervaring:
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Geen gladde verkooppraatjes en je kunt net zo vaak terugkomen als je wilt totdat je de juiste offerte hebt. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Men is in staat om alle werkzaamheden uit te voeren zoat je zelf niets hoeft te doen.

Loes uit: Coevorden

17-12-2016
8,1

Uw ervaring:
Alles is in goede orde verlopen.

Rita uit: Emmen

16-12-2016

Uw ervaring:
Zeer persoonlijke benadering, er wordt goed geluisterd naar en meegedacht met de klant. Als er iets tegen zit, dan wordt er alles aan gedaan om problemen op te lossen. Installatie en montage door vakmensen. Heel tevreden met het resultaat.

Rob uit: Valthe

14-09-2016