Beoordelingen Installatiebedrijf Velo vd Bij BV

J. uit: Enschede

16-10-2018
1,0

Ervaring met: Dak- zink- en koperwerk

Iemand is geweest om op te meten, daarna zou er een offerte komen.
Nog 3 keer achter aan gebeld, maar nooit meer contact gehad en nooit een offerte gezien.

R. uit: Enschede

15-10-2018
3,1

Ervaring met: CV ketels

Storing in stadverwarming door 2 verschillende monteurs niet hersteld. Betrokken monteurs hadden onvoldoende kennis om het euvel te verhelpen. Een factuur gestuurd voor een probleem oplossen dat niet is opgelost.

Michiel uit: Hengelo

20-08-2018
1,2

Ervaring met: CV ketels

‘s Ochtends gebeld over een storing in de CV-ketel. Gegevens achtergelaten bij een medewerker die aangaf dat hij me te woord stond vanuit de kantine. Ik zou worden teruggebeld over het tijdstip van verschijnen van de monteur.

Halverwege de middag nog niets gehoord, dus nog eens gebeld. Dit keer kreeg ik direct de voicemail. Ingesproken met contactgegevens en verwijzing naar het contact van die ochtend. Eind van de middag nog steeds niets gehoord en maar een ander gebeld. Daar kon ik in 1 gesprek een afspraak maken, voortaan bel ik de Geas maar meteen.

Didi uit: Enschede

18-05-2018
1,8

Ervaring met: Elektra

slecht bereikbaar en zijn onnodig lang met de klus bezig. Ze brengen alle tijd in rekening, inclusief de koffie!

Paolo uit: Enschede

16-04-2018
3,1

Ervaring met: Riolering en ontstopping

Monteur gekomen ivm afvoer probleem in de keuken, bleek niet simpel te verhelpen met de standaard procedures. Geopperde optie tot videocamera onderzoek werd als onnodig afgewezen. Tuin werd uitgegraven op zoek naar afvoerleidingen: geen resultaat en veel eigen herstelwerk noodzakelijk. Enige overgebleven opties zouden zijn de vloer van de keuken geheel open te breken of een chemische ontstopper en de volgende dag herbeoordelen. Voor de ontstopper gekozen, echter monteur niet opnieuw verschenen de volgende dag (materialen liggen hier na 6 maanden nog steeds).
Nadien ander bedrijf gebeld, binnen 30 minuten probleem gevonden mbv videocamera: volledig versleten gietijzeren afvoer. Nadien in korte tijd nieuwe afvoer naar bijkeuken aangelegd waarmee het probleem geheel verholpen is.
NB: wel volledige factuur gekregen met daarin verwerkte prijs voor urenlang (onnodig) werk. Na klachten pas na half jaar reactie waarbij het bedrag op de factuur verlaagd werd.

Atilla uit: Enschede

16-10-2017
2,1

Ervaring met: Water- en gasinstallaties

Ze hebben niet eens half uur werk gehad (gas opmeten)maar wel 100 euro factuur

Bert uit: Hengelo (O)

20-04-2017

Ervaring met: CV ketels

Vriendelijk personeel. Klant en Service gericht. Geven ook advies en tips. Werken netjes. Snelle levertijd.

12-02-2017

Ervaring met: Dak- zink- en koperwerk

betrouwbaar en zover nog geen oordeel over de nazorg en garantie

Fouzia uit: Enschede

06-11-2016
9,7

Zeer vriendelijke receptioniste die mij in een paniek situatie rustig kreeg en meteen een vakman voor een storing stuurde. Nogmaals mijn dank.

Johan uit: Haaksbergen

14-10-2016

Ervaring met: Duurzame energie

Prettige samenwerking van offerte tot oplevering.