Beoordelingen Installatiebedrijf Velo vd Bij BV

J uit: Enschede

06-11-2018
1,4

Ervaring met: Luchtbehandeling

Zijn afgelopen maandag niet komen opdagen. Vier keer gebeld; monteur was onderweg en kon ieder moment arriveren. Dus niet. Halve dag voor niks vrij genomen. Gaan het over twee weken opnieuw proberen.

NB: Heb inmiddels al 3 keer gevraagd welke mechanische ventilator ze gaan plaatsen en wat die kost. Nog steeds geen reactie.

Wordt vervolgd.

Brenda uit: Almelo

05-11-2018

Ervaring met: Water- en gasinstallaties

Prettig. Klantvriendelijk. Snelle oplossing.

Anton. uit: Glanerbrug

03-11-2018
7,8

Ervaring met: Airconditioning

Wij hadden verwacht dat na montage en installatie
er nog wel een telf zou komen, of alles goed zou zijn,
de monteur heeft alles wel uitgelegd, maar dat ging zo snel,dat we achteraf toch nog wel enkele vragen hebben
Graag nog een telefoontje.

Dick uit: Enschede

01-11-2018

Ervaring met: Airconditioning

Duidelijk no nonsens Houden aan afspraken en netjes werken

Alexander uit: enschede

01-11-2018
8,2

Ervaring met: Elektra

De planner en de jongens op de werkvloer waren uitstekend in hun werk. En zijn dan ook de reden die ik heel positief ben. Maar die flapdrol die mij de eerste keer te woord stond aan de telefoon en een afspraak met mij maakt en totaal verder niks regelt zodat ik voor niks een middagvrij neem. Hadden mij haast doen besluiten om een ander bedrijf te gaan benaderen.

M uit: Enschede

23-10-2018
5,0

Ervaring met: Anders

Uitsluitend offerte gevraagd, op zich behulzaam. Echter, op dit moment is de consument helaas de dupe van installateurs die profiteren van de markt. Exorbitante, beschamende prijzen, maar dat geldt niet alleen voor dit bedrijf!

uit: Glanerbrug

23-10-2018
9,5

Ervaring met: Anders

J. A. uit: Borne

22-10-2018

Ervaring met: Water- en gasinstallaties

Ben zeer tevreden over de snelle diagnose en vervolgens de uitgevoerde werkzaamheden na een waterschade melding.

Mike uit: Enschede

20-10-2018
7,1

Ervaring met: CV ketels

Prijs kwaliteit laat ter wensen over, ik vind dat ze “te” duur zijn voor de te leveren diensten. Verder uiteraard goed onderlegt personeel en goede service, hierdoor ook wel bereid om wat meer te betalen, maar particulieret mogen ze wel wat meer qua prijs tegemoet komen

Ronald uit: Enschede

19-10-2018