Beoordelingen innervibez

• Begeleiding 8,6

Daan uit: Utrecht

03-08-2017

Ervaring met: Yoga

Ik heb een combiles van Yin en Yang gehad. De combinatie is heerlijk. Eerst wat opwarmen om daarna in alle rust en ontspanning af te sluiten. Zelf dacht ik dat ontspannende yoga niets voor mij was. Daar ben ik helemaal van terug gekomen. Juist dat was wat m'n lichaam even nodig had!
Wanda geeft ontspannen en met aandacht les. Ze kijkt en praat rustig en stuurt waar nodig bij. Erg prettig allemaal!

Sandra uit: Nieuwegein

28-06-2017
7,7

Ervaring met: Yoga

Vlotte docente, veel persoonlijke aandacht, voelt goed aan welke behoefte er op dat moment bij de groep is.

Marc uit: Kortenhoef

26-06-2017

Ervaring met: Webwinkel

Helder bestelproces, betrouwbaar en snelle afhandeling!

Jacqueline uit: Gilze

20-06-2017

Ervaring met: Yogawandeling

Zelfs mijn vriend, die niet aan yoga doet, was enthousiast. Hij wil de yogawandeling wederom meemaken.

15-06-2017

Ervaring met: Yogawandeling

Anne uit: Utrecht

15-06-2017

Ervaring met: Yoga

Erg fijne yogalessen gevolgd bij Innervibez! Eerste keer maar veel geleerd en goede begeleiding!

Astrid uit: Veghel

08-06-2017
n.v.t.

Ervaring met: Opleiding Yoga docente

Wanda is mijn yogadocent bij NHBO. Heel enthousiast en positief met ontzettend veel kennis over de yoga. Voor mij goed gestructureerde overzichten, wat helpt met het leren.
Door haar krijg ik een heel andere kijk op yoga, makkelijker toe te passen in het dagelijkse leven.Stimulerend!

Pascal uit: Maarssen

06-05-2017

Ervaring met: Yoga

Wanda heeft een prettige manier van lesgeven. Zij beschikt over veel kennis en ervaring welke zij met haar heldere en warme stem goed aan de cursisten overbrengt.

Jan-wim uit: Vleuten

02-05-2017

Ervaring met: Yoga

Wanda is iemand die met zorg, aandacht en kunde de les begeleidt. Ze weet je door haar houding en passie mee te nemen in de wereld van yoga.

22-03-2017

De yogalessen van Wanda zijn een mix tussen inspannende en ontspannende oefeningen maar ook gezellig en met een goede doses humor. Wanda geeft een vertrouwd gevoel, besteed aandacht aan iedereen en probeert iedereen fysiek verder te krijgen. Het is heel fijn om na een drukke dag tot rust te komen.