Beoordelingen Inbox Storage

• Klantvriendelijkheid 9,4

Patricia uit: Nieuwerkerk a/d IJssel

01-02-2019

ervaring:
Tot nu toe kan ik alleen het proces van communiceren en halen beoordelen. Dat ging top. Ze waren ruim op tijd aanwezig en alles stond binnen 15 min. in de wagen. Ik had zelf 4 sterke mannen die mij hielpen. Ik weet nog niet hoe mijn spullen terug komen, maar daarna zal ik nogmaals een verslag schrijven.

Raymond uit: Sliedrecht

29-01-2019

ervaring:
We zouden onze spullen laten opslaan totdat we een woning zouden hebben omdat ons huis is verkocht. Op het laatste moment heb ik een woning geregeld (1 week voordat de spullen zouden worden opgehaald voor de opslag). In overleg zijn de spullen direct afgeleverd op het nieuwe adres. Geen probleem. Echt een hele fijne organisatie om afspraken mee te maken. Er wordt goed meegedacht en afspraken worden nagekomen. Van mij een dikke welverdiende 10!

Cora uit: Alphen aan den Rijn

18-01-2019

ervaring:
Vandaag een woning leeggehaald door de mannen van Inbox Storage. Ondanks de trieste reden was het een goede dag. Vriendelijke en behulpzame mannen. Ook de begeleiding en het meedenken van tevoren was super. Bedankt!

Vincent uit: Den Haag

12-11-2018

ervaring:
Drie dagen voordat ik ging verhuizen contact gehad met inbox voor het halen en opslaan van mijn spullen. Deze zijn vervolgens keurig op tijd opgehaald en opgeslagen door de vriendelijke chauffeur Jamal, die daarbij ook nog uitlegd hoe inobx te werk gaat en welke maat box bij je spullen hoort. Eenmaal toen ik een woning had elders heeft inbox voor mij een verhuislift geregeld en werd de inboedel ook op afgesproken tijd en plek afgeleverd. Toporganisatie, vriendelijk personeel en wanneer ik ze weer nodig heb zal ik zeker een beroep op hun doen.

Stefan uit: Gouda

18-10-2018

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

ervaring:
Wij slaan archief op ,Dat zetten we in stellingkasten aangeboden door Inbox storage, de dozen op pallets.
de ervaring met Inbox storage is prima, al tien jaar een vertrouwd adres !

Jan

26-09-2018

ervaring:
Prima organisatie, flexibel. Prettig om mee te schakelen.

Eveline uit: Den Haag

14-08-2018
6,0

ervaring:
Ze waren m'n bed even vergeten, hierdoor had ik geen verhuishulp meer want het bed werd later geleverd. Vervolgens met rugproblemen een zwaar bed naar boven moeten tillen, niet echt fijn zoals je begrijpt! Klantenservice alles was erg vriendelijk en probleem is opgelost, maar ok dit hoort natuurlijk niet te geboren.

Kyara uit: Anna-Paulowna

04-07-2018
7,7

ervaring:
Fijn, alleen de communicatie tussen afdelingen kan beter. Dit leidde weleens tot verwarring!

Sander uit: Utrecht

08-06-2018

ervaring:
Superhandige dienst dit! Wel wat kleine beschadigingen opgelopen, maar we hebben ook niet alles ingepakt, dus verder geen probleem (waren ook wat oudere spullen). Alles wat we goed ingepakt hadden is zonder beschadigingen overgekomen. Sjouwhulp was erg naar wens; de bus was snel vol, en ook zeer snel weer leeg bij ons nieuwe huis!

John uit: Alphen aan den Rijn

05-06-2018
4,8

ervaring:
Nadat onze spullen opgehaald zijn waarbij mijn zoon en ik ondanks de afgenomen sjouwhulp bijna alles naar de auto gebracht hadden, bleek ik ineens een grotere bix nidig te hebben. Hier kwam dan ook telkens weer een rekening voor. Dit is uiteindelijk wel recht getrokken. Was ook niet meer dan normaal, daar mij niets aangegeven was.
De spullen zijn teruggebracht en heel veel is od zwaar beschadigd of kapot. De inhoud van de dozen met breekbaar erop geschreven was totaal verbrijzeld.
De wasdroger zwaar beschadigd en kapot. De wasmachine beschadigd ondanks dat alles met bubbelplastic was ingepakt.
Heb ik dit bij hen gedeclareerd? Nee. Waarom niet? Omdat men al in de voorwaarden had aangegeven niet aansprakelijk te zijn. Maar dat dan veel, heel veel of kapot of zwaar beschadigd terug komt lijkt mij niet normaal.
Ik zeg eens maar nooit weer.