Beoordelingen Inbox Storage

• Klantvriendelijkheid 9,4

Margo uit: Den Haag

09-04-2019

ervaring:
De opslagruimte hebben we niet gezien en we kunnen het bewaren en brengen pas beoordelen aan het einde wanneer we onze spullen terug halen, maar tot nu toe is onze ervaring helemaal top! Roy en Jamal hebben de spullen gehaald en enorm hard, professioneel en met zorg gewerkt om alles zo snel en goed mogelijk mogelijk in te laden. Ook vond ik het enorm prettig hoe het contact steeds verliep met jullie en waren we erg onder de indruk hoe gemakkelijk alles te regelen was (zowel via telefoon als online), bijv wat betreft inpak materiaal e.d.. Daar komt nog eens bij dat de prijzen die jullie rekenen enorm billijk zijn. Echt een top bedrijf en zeker een die wij aan anderen aanraden!

Nathalie uit: Amsterdam

03-04-2019

Ik heb beoordeeld als: Particulier

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen, Stalling

ervaring:
Via een vriend ben ik in contact gebracht met de firma INBOX Storage. Vanaf het eerste moment werd er op een zeer correcte wijze gecommuniceerd, hoe het bedrijf de verhuizing en opslag van mijn spullen vanuit België zou organiseren en afhandelen. Mede dankzij deze heldere manier van communiceren door de medewerker van het bedrijf, was er al snel een goed en vertrouwd gevoel.
Er is aan alle verwachtingen voldaan, van A tot Z is er zeer vakkundig te werk geleverd.

De verhuisploeg, bestaande uit 4 medewerkers, waren stipt op de afgesproken tijd aanwezig in Mechelen, België en konden de werkzaamheden beginnen.

Door de grote vakkundigheid en tomeloze inzet van de medewerkers van INBOX was de verhuiswagen in nog geen twee uur gevuld met mijn gehele inboedel. Hierna kon de terugreis naar Nederland beginnen en werden mijn spullen voor de komende maanden overgebracht naar de storage faciliteit van INBOX. Tussentijds heb ik tweemaal enkele spullen uit de storage opgevraagd voor gebruik en deze werden de volgende dag op het afgesproken tijdstip bij mij afgeleverd.

Mijn ervaring met INBOX kan ik kwalificeren als zeer klantvriendelijk, niets is teveel, snel in de afhandeling en bovendien prijstechnisch zeer gunstig. Daarom alleen maar vol lof over de sublieme werkwijze van INBOX. Ik zou zeer zeker INBOX willen aanraden bij een ieder die een verhuizing voor de deur heeft staan.

Anastatia uit: Utrecht

02-04-2019

ervaring:
Voor langere periode vertrek ik naar het buitenland, waardoor het halen en brengen van mijn spullen een ideale oplossing is. De site geeft goed inzicht in de werkwijze en ook Djoek was klantgericht aan de telefoon (hij dacht met me mee). De dag dat de spullen opgehaald werden kwam ‘Rene’, die alles zorgvuldig meenam. Ik heb een fijne ervaring met Inbox!

Giancarlo uit: Gouda

02-04-2019

ervaring:
Erg behulpzaam leuk en veilig gevoel

Angela uit: Rozenburg

26-03-2019
1,0

Goedenavond
ik heb op een zaterdagmoren met de handen in het haar via internet een opslagruimte gezocht voor het stallen van de inboedel van mijn dochter

ik werd toen gebeld door Tomas van Inbox storage die heel vriendelijk en behulpzaam was aan de telefoon en alles was mogelijk
zij zouden mij goed helpen en ik was bij hen aan het juiste adres
omdat ik geen idee had hoe groot de box moest zijn die ik nodig zou hebben om de inboedel op te slaan in Ridderkerk is inbox bij mijn dochter thuis geweest om de hoeveelheid op te nemen.
Jamal is komen inventariseren en heeft gezegd dat wij een XXL box nodig hebben en daar past een heel villa in Volgens zijn berekening zou het allemaal in 3 uur gedemonteerd, ingepakt , vervoerd en opgeslagen kunnen worden. van Jamal kregen we die dag te horen dat de inboedel in Zoeterwoude zou worden opgeslagen in plaats van in Ridderkerk. telefonisch stelde Thomas mij op mijn gemak en gaf aan dat je ten alle tijde bij je spullen kon omdat zij dit voor je zouden brengen of halen
er is een prijs gemaakt voor die 3 uur en zouden ze volgens Thomas met 7 mansterk aanwezig zijn

Op de dag zelf waren er in plaats van 7 man maar 3 man aanwezig waarvan er maar 1 echt werkte
dat was de man die de meubelen demonteerde
de mannen zijn zelfs nog een uur ertussen uit geweest om te eten ( dit kon ik begrijpen )
ten eerste hebben zij veel langer erover gedaan dan Jamal had berekend
ten tweede hebben zij meer dan de helft van mijn inboedel achtergelaten
ten derde wordt er 3x het bedrag geëist dan wat er is afgesproken
ten vierde hebben zij mijn inboedel ergens opgeslagen waarvan ik tot de dag van vandaag niet weet waar

dit is pure oplichting

Trudy

25-03-2019

ervaring:
Opslagruimte: Brengen en bewaren. We zijn tevreden over een opslagruimte. het ziet er heel netjes uit en goed verzorgd.
Ook heel vriendelijk en goed geholpen door Charles.

Adriana uit: Rotterdam

07-03-2019

ervaring:
Vriendelijk geholpen en alles snel en netjes geregeld

Manuela uit: Velserbroek

07-03-2019

ervaring:
Tot nu toe is alles enkel nog in opslag gebracht. 19 april komt alles weer terug. Daarna kunnen we pas aangeven hoe het totale plaatje is geweest. Sorry.... de naam van de hulp is ons ontschoten... Het was in elk geval een fijne man, met veel zicht op hoe makkelijk en snel in te laden. Top!!

Tineke uit: Utrecht

22-02-2019

ervaring:
Het eerste contact met Rik was dusdanig dat wij besloten om met Inbox in zee te gaan. Toen wij met het ophalen van onze spullen te maken kregen met Rene en zijn collega kregen wij het gevoel van DIT ZIJN ONZE HELDEN. Het is helemaal perfect gegaan. Professioneel, maar veel belangrijker - zeer klantvriendelijk. Wij zijn mensen op leeftijd, weinig spierkracht maar dat was met deze helden geen probleem. En dan het terugbrengen! Dezelfde helden hebben ons er helemaal doorheen gesleept. Alles staat weer op zijn plek. Dank Dank Dank!!

Sanne uit: Den Haag

10-02-2019

ervaring:
Helemaal geweldig & heeft ons een jaar kunnen ontzorgen tijdens onze verhuizing en het wonen in onze tussenwoning. Wij zijn blij nu onze inboedel weer schoon en zonder beschadegingen is gebracht naar onze nieuwe woning - met glimlach.