Beoordelingen Inbox Storage

• Klantvriendelijkheid 9,4

Sanne uit: Den Haag

10-02-2019

ervaring:
Helemaal geweldig & heeft ons een jaar kunnen ontzorgen tijdens onze verhuizing en het wonen in onze tussenwoning. Wij zijn blij nu onze inboedel weer schoon en zonder beschadegingen is gebracht naar onze nieuwe woning - met glimlach.

Patricia uit: Nieuwerkerk a/d IJssel

01-02-2019

ervaring:
Tot nu toe kan ik alleen het proces van communiceren en halen beoordelen. Dat ging top. Ze waren ruim op tijd aanwezig en alles stond binnen 15 min. in de wagen. Ik had zelf 4 sterke mannen die mij hielpen. Ik weet nog niet hoe mijn spullen terug komen, maar daarna zal ik nogmaals een verslag schrijven.

Raymond uit: Sliedrecht

29-01-2019

ervaring:
We zouden onze spullen laten opslaan totdat we een woning zouden hebben omdat ons huis is verkocht. Op het laatste moment heb ik een woning geregeld (1 week voordat de spullen zouden worden opgehaald voor de opslag). In overleg zijn de spullen direct afgeleverd op het nieuwe adres. Geen probleem. Echt een hele fijne organisatie om afspraken mee te maken. Er wordt goed meegedacht en afspraken worden nagekomen. Van mij een dikke welverdiende 10!

Cora uit: Alphen aan den Rijn

18-01-2019

ervaring:
Vandaag een woning leeggehaald door de mannen van Inbox Storage. Ondanks de trieste reden was het een goede dag. Vriendelijke en behulpzame mannen. Ook de begeleiding en het meedenken van tevoren was super. Bedankt!

Vincent uit: Den Haag

12-11-2018

ervaring:
Drie dagen voordat ik ging verhuizen contact gehad met inbox voor het halen en opslaan van mijn spullen. Deze zijn vervolgens keurig op tijd opgehaald en opgeslagen door de vriendelijke chauffeur Jamal, die daarbij ook nog uitlegd hoe inobx te werk gaat en welke maat box bij je spullen hoort. Eenmaal toen ik een woning had elders heeft inbox voor mij een verhuislift geregeld en werd de inboedel ook op afgesproken tijd en plek afgeleverd. Toporganisatie, vriendelijk personeel en wanneer ik ze weer nodig heb zal ik zeker een beroep op hun doen.

Stefan uit: Gouda

18-10-2018

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte

ervaring:
Wij slaan archief op ,Dat zetten we in stellingkasten aangeboden door Inbox storage, de dozen op pallets.
de ervaring met Inbox storage is prima, al tien jaar een vertrouwd adres !

Jan

26-09-2018

ervaring:
Prima organisatie, flexibel. Prettig om mee te schakelen.

Eveline uit: Den Haag

14-08-2018
6,0

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte

ervaring:
Ze waren m'n bed even vergeten, hierdoor had ik geen verhuishulp meer want het bed werd later geleverd. Vervolgens met rugproblemen een zwaar bed naar boven moeten tillen, niet echt fijn zoals je begrijpt! Klantenservice alles was erg vriendelijk en probleem is opgelost, maar ok dit hoort natuurlijk niet te geboren.

Kyara uit: Anna-Paulowna

04-07-2018
7,7

ervaring:
Fijn, alleen de communicatie tussen afdelingen kan beter. Dit leidde weleens tot verwarring!

Sander uit: Utrecht

08-06-2018

ervaring:
Superhandige dienst dit! Wel wat kleine beschadigingen opgelopen, maar we hebben ook niet alles ingepakt, dus verder geen probleem (waren ook wat oudere spullen). Alles wat we goed ingepakt hadden is zonder beschadigingen overgekomen. Sjouwhulp was erg naar wens; de bus was snel vol, en ook zeer snel weer leeg bij ons nieuwe huis!