Beoordelingen Inbox Storage

Eveline uit: Den Haag

14-08-2018
6,0

ervaring:
Ze waren m'n bed even vergeten, hierdoor had ik geen verhuishulp meer want het bed werd later geleverd. Vervolgens met rugproblemen een zwaar bed naar boven moeten tillen, niet echt fijn zoals je begrijpt! Klantenservice alles was erg vriendelijk en probleem is opgelost, maar ok dit hoort natuurlijk niet te geboren.

Kyara uit: Anna-Paulowna

04-07-2018
7,7

ervaring:
Fijn, alleen de communicatie tussen afdelingen kan beter. Dit leidde weleens tot verwarring!

Sander uit: Utrecht

08-06-2018

ervaring:
Superhandige dienst dit! Wel wat kleine beschadigingen opgelopen, maar we hebben ook niet alles ingepakt, dus verder geen probleem (waren ook wat oudere spullen). Alles wat we goed ingepakt hadden is zonder beschadigingen overgekomen. Sjouwhulp was erg naar wens; de bus was snel vol, en ook zeer snel weer leeg bij ons nieuwe huis!

John uit: Alphen aan den Rijn

05-06-2018
4,8

ervaring:
Nadat onze spullen opgehaald zijn waarbij mijn zoon en ik ondanks de afgenomen sjouwhulp bijna alles naar de auto gebracht hadden, bleek ik ineens een grotere bix nidig te hebben. Hier kwam dan ook telkens weer een rekening voor. Dit is uiteindelijk wel recht getrokken. Was ook niet meer dan normaal, daar mij niets aangegeven was.
De spullen zijn teruggebracht en heel veel is od zwaar beschadigd of kapot. De inhoud van de dozen met breekbaar erop geschreven was totaal verbrijzeld.
De wasdroger zwaar beschadigd en kapot. De wasmachine beschadigd ondanks dat alles met bubbelplastic was ingepakt.
Heb ik dit bij hen gedeclareerd? Nee. Waarom niet? Omdat men al in de voorwaarden had aangegeven niet aansprakelijk te zijn. Maar dat dan veel, heel veel of kapot of zwaar beschadigd terug komt lijkt mij niet normaal.
Ik zeg eens maar nooit weer.

Rachel uit: Gouda

31-05-2018

ervaring:
Inbox storage heeft mijn spullen vakkunfig opgehaald, nettjes opgeslagen en weer zorgvuldig gebracht. Jimmy en de overige medewerkers van Inbox Storage zijn het vriendelijk, klantgericht. Ze denken met je mee en waar nofig dragen ze opoossingen aan.

Frans uit: Muiden

ervaring:
Halen, bewaren en brengen, het was allemaal perfect geregeld. We zijn telefonisch altijd goed geholpen en de sjouwers waren buitengewoon zorgvuldig en behulpzaam. We zijn volledig ontzorgd. Van harte aanbevolen!

Epke uit: Den Haag

4,8

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
De opslag ben ik niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen. Het ophalen en brengen verliep prima. Alleen kan ik hier nergens iets invullen over het contact met inbox en de administratie. Hier kan nog veel verbetering geboekt worden. Mails worden laat of niet beantwoord, na herhaaldelijk mailen reactie, er wordt naar zaken gevraagd die ik al in eerdere mails had aangegeven. Er worden dubbele zaken in rekening gebracht ondanks dat dat niet is aangegeven van te voren etc. Daardoor negatieve ervaring en zou het niet aanraden.

Jordie uit: H9ogvliet

Alles prima

Bertine uit: Gouda

04-05-2018

ervaring:
Gisteren door Jimmy een duidelijke toelichting en rondleiding gehad hoe het bij hen werkt als je spullen wilt opslaan. Meteen alles kunnen regelen. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ze denken actief met je mee en zijn flexibel.