Beoordelingen Inbox Storage

Joey uit: Gouda

19-01-2018
7,8

ervaring:
Prima service. Jimmy dacht goed mee.

M. uit: Pijnacker

06-01-2018

ervaring:
Na een prettig eerste telefonisch contact met Inbox storage (Jimmy) en nadere toelichting thuis, hebben we de "halen, bewaren, brengen" dienst bij Inbox storage afgenomen. Onze spullen zijn kort geleden opgehaald. We hadden het goed voorbereid. Met hulp van de sjouwhulp ging het laden dan ook heel snel, met aandacht voor kwetsbare spullen en goede verdeling in de vrachtwagen was het zo gepiept. Geweldig!

Claudy uit: Oosterhout

06-01-2018

ervaring:
Mooi op tijd. Super correcte mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Heel tevreden over het hele traject tot nu toe.
Goed contact met Jimmy over de voortgang. Hij is altijd bereikbaar, TOP!!

Michaƫl uit: De Bilt

03-01-2018

ervaring:
bijzonder vriendelijke ontvangst. heldere afspraken. goed georganiseerde onderneming. mooie opslag. en flexibel als het gaat om onverwachte wijzigingen

nvt uit: zoetermeer

27-12-2017

ervaring:
Tot ik problemen kreeg met Shurgard over een zogenaamde verplichte ongedierteverzekering die ik moest afsluiten om mijn spullen bij Shurgard onder te brengen, had ik nog nooit van Inboxstorage gehoord.Ondanks ik via mijn eigen verzekering goed verzekerd was voor ALLE denkbare schade moest en zou ik zo een verplichte verzekering afsluiten bij Shurgard anders kon ik mijn spullen niet bij Shurgard opslaan.
Het vreemde is dat dit in de algemene voorwaarde van Shurgard niet staat. Hier werkte ik dus niet aan mee omdat ik de indruk kreeg dat deze verplichte verzekering "verkocht" moest worden.
Om een lang verhaal kort te maken uiteindelijk heb ik gekozen voor Inboxstorage.
Ik ben direct goed geholpen door Santa, zowel telefonisch als in levendelijven. De haalservice was ook goed, precies zoals afgesproken. Als een cijfer 11 voor klantvriendelijkheid tot de mogelijkheden zou behoren dan had ik dat gedaan!

Hugo uit: Gouda

15-11-2017

ervaring:
Eerste contact met Jimmy. Presentatie uitstekend. Heb vertrouwen in de dienstverlening.

Nancy uit: Alkmaar

13-11-2017

ervaring:
Klantvriendelijk en deskundig. Denken met je mee.

Martina uit: Nootdorp

12-11-2017

ervaring:
Erg goed, vlot en vriendelijk.

Joanna uit: Gouda

09-11-2017
7,2

ervaring:
Ik heb regelmatig gedoe gehad met de betaling. Was automatisch - werd soms niet afgeschreven (moest ik het zelf weer doen) en de maanden daarna gingen de bedragen er dubbel af (opslag en bezorgkosten). Moest ik het via internetbankieren weer terugvorderen.
De pallet staat al een week voor de deur. Zou 1 november worden opgehaald. Het is nu 9 november. Het slot zou meegebracht worden op 1 november - was de bezorger vergeten. Zou hij door de brievenbus gooien. Ook niet gebeurd.
De chauffeur vond ik heel vriendelijk en behulpzaam. Maar hij mocht niet zoveel. De spullen werden buiten voor mijn huis gezet. Had gehoopt dat hij deze in de hal zou zetten.
Als vrouw van 68 is dat veel sjouw en tilwerk. Er zaten boeken in de dozen.
Ik zeg "nee" bij de aanbeveling - met een lichte twijfel, omdat ik de mensen ontzettend aardig en bereid vond.
Maar de organisatie van Inbox was me te veel gedoe. Vaak moeten bellen met te veel verschillende mensen (moest ik de andere dag weer terugbellen, omdat een collega dat moest afhandelen).
Groet, Joanna Blokland

Monica uit: Gouda

03-11-2017
8,2

ervaring:
Zeer vriendelijk en goed geholpen