Beoordelingen IMK Opleidingen BV

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

Wendy Droppert

Training: Cursus Arbeidsrecht, arbeidscontract en ontslag

goedemiddag ik heb dit al eerder ingevuld en naar aanleiding van mijn antwoorden/ opmerkingen is er inmiddels contact geweest.
een en ander is me nu duidelijk.
Het was een prima cursus.
met vr groet Wendy Droppert

De heer Henk Vullings

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Verrassend en zeer leerzaam.
Het was voor mij lang geleden dat ik in de school banken zat eerlijk gezegd.
Dus ik zag er toch wel een beetje tegen op.
De 2 dagen waren heel snel om en vooral de afwisseling en de interactie tussen de opdrachten zijn mij goed bevallen en heb ik veel van opgestoken.

De heer Remon Bosch

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik vond het heel leerzaam en een hele fijne manier van lesgeven door Frank, en de invloeden van Jay waren top! zo een positieve man die Frank echt een topgozer!

Mevrouw Joke Prins

Training: Training De effectieve teamleider

Tot mijn spijt heb ik maar 1 dag kunnen volgen, maar ik heb veel kunnen leren uit de opleiding. Veel zaken dat ik ook daadwerkelijk kan toepassen in de dagelijkse werkomgevig en veel zaken dat ik nu begrijp beter anders aan te pakken.

Jessica Read

Training: Training Crucial Conversations in de OR

Ik vond het zeer interessant en leerzaam.
Ik ga er zeker gebruik van maken en pas het al toe in privé en werk. Judith was zeer gedreven en enthousiast als leer leermeester.

De heer Roy Hermsen

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

De training was echt interessant en boeiend. Ik was in de veronderstelling dat het heel saai en stoffig zou zijn maar het tegendeel is waar. Frank en Jay, bedankt voor deze 2 geweldige dagen.

De heer Ronald van Vugt

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

een leerzame gezellige training met een spontane groep mensen
met 2 zeer gepassioneerde en boeiende trainers Frank en Jay ze behandelde veel situaties die bij de cursisten op het werk voor problemen zorgden van deze rol spelen steek je heel veel op omdat dit praktijk problemen zijn

De heer Hans Hoogland

24-11-2017

Training: Training De effectieve teamleider

Ben helaas alleen de eerste dag geweest. 2de dag afwezig wegens ziekte. Goede oplossing gevonden met imk om toch de cursus nog eens te doen.

1ste dag uitermate boeiend en keerzaam. Top!
Heb genoten van de cursusleidster die op boeiende wijze theorie praktisch toepaste met haar maar ook de ervaringen van de cursisten.

Mevrouw Trisca Kion

22-11-2017

Training: Training De secretaresse in topvorm

leuk vooral het interactieve aspect. het delen van elkaars werkzaamheden en hoe dingen aan te pakken was soms een openbaring.de trainer was enthousiast, maakte het verhaal levendig, niet alleen oplezen van de sheets.

Meneer A. Noordervliet

20-11-2017

Training: Training De effectieve teamleider

Zeer leerzaam en sluit goed aan op mijn praktijk. Een zeer bevlogen trainer die zorgt voor veel interactie. Praktijkvoorbeelden en ruimte voor discussie zorgen voor een effectieve training. Alle deelnemers krijgen de aandacht die nodig is. De lokatie leent zich goed voor deze training. Ik raad een ieder aan de training te volgen die meer tools weer in het geven van leiding.