Beoordelingen IMK Opleidingen BV

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

Heleen Gosman

15-04-2018

Training: Training Praktisch communiceren op de werkvloer

De training werd met veel enthousiasme gegeven. Alexandra gebruikt veel "beeld" taal waardoor veel situaties heel herkenbaar werden. Door haar enthousiasme werd de groep meegetrokken en voelde de opdrachten niet "eng". De training heeft me nieuwe handvatten gegeven om met de info van de disc op een andere manier te communiceren met collega's met een andere "kleur".
de locatie van de training is prima..voldoende parkeerruimte en een erg uitgebreide lunch.

Mevrouw A.A.M. Brouwer

09-03-2018

Training: Opleiding Human Resource Management A

De opleiding HRM-A was erg leerzaam. Het is praktijkgericht en breed, wat prettig is omdat ik het HR-vak ben ingerold. Ik heb veel geleerd van trainer Bart, hij heeft veel kennis en kan dit goed overdragen. Door deze opleiding te volgen weet ik nu dat ik deze richting/HR wil blijven volgen.

Meneer R.B.J. Peters

08-03-2018

Training: Opleiding Middle Management A

Kundig en enthousiast, enige aandachtspunt is het feit dat Harm soms wat zaken dubbel verteld. Anekdotes etc. Uiteraard veroorzaakt door het feit dat bij meerdere groepen tegelijk cursus geeft, maar het komt soms wat onvoorbereid over.
Voor de rest uitstekend, leuk dat er ook zaken buiten het boek om behandeld worden, erg interessant.

De heer Werner Melsen

07-03-2018

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

De trainingslocatie was makkelijk te vinden, wat altijd handig is.
De persoon die de training gaf kan heel leuk vertellen, is zeer professioneel en had goed interacties met de andere mensen. Voordeel was dat we ook een leuke groep hadden.

Meneer W.W. van der Laan

Training: Opleiding Middle Management A

ik vond het de stof in de map wat abstract, maar vond ik de cursus avonden dit wel verhelderde.
Ook de voorbeelden uit de praktijk vond ik zelf heel leerzaam.

De heer Jan Timmermans

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik heb de training met plezier gevolgd.
En heb de tools meegekregen om in de praktijk hiermee aan de slag te gaan.
De manier van training in de praktijk vond ik bijzonder goed

Meneer M.R. Clappers

Training: Opleiding Middle Management A

Zeer positief, wat ik als een groot pluspunt heb ervaren is dat je constant uit je comfort zone wordt getrokken door veel te presenteren en in groepen samen te werken.
Sandra weet de theorie en praktijk af te wisselen waardoor je geen inkak moment kreeg en de dagen vlot voorbij gingen.

Meneer P. Wilmans

05-03-2018

Training: Opleiding Accountmanagement A

Prima opleiding, vlot door de stof en is het gelukkig geen oplees verhaal.
De opleiding heeft er wel een flink tempo in, dat is soms lastig als je er een drukke baan naast hebt.
Ideaal is wel dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.

Mevrouw J.W.M. Jongeleen-Verwij

05-03-2018

Training: Opleiding Human Resource Management A

Prima. Omdat het een praktische opleiding is mag er wat mij betreft standaard meer casu?stiek in. Dit is nu afhankelijk van de trainer die voor de groep staat en dat is jammer. Door praktijkvoorbeelden leer je de theorie n?g beter toe te passen.

Mevrouw M. Wijnhoud

03-03-2018

Training: Opleiding Middle Management A

Leerzaam. Prettige docent. Leuke klas.
Locatie zeer oubollig. Klimaatbeheersing zeer slecht. Elke keer weer veel te koud in het lokaal.
Lunch buffet vergeleken met andere locaties van inkomsten trainingen, net een voldoende. Weinig divers.