Beoordelingen IMK Opleidingen BV

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

De heer Bart van der Veer

06-10-2017

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Het was een goed te volgen en inspirerende training van Harm.
Vooral de voorbeelden uit de eigen ervaringen van de trainer en de ervaringen die Harm bij mede cursisten doet oproepen waarbij handvatten gegeven worden om hiermee om te gaan zijn erg interessant.

Mevrouw Cristel Beek

05-10-2017

Training: Cursus Arbeidscontracten, arbeidsrecht en ontslag

Goede trainer met veel praktische kennis en veel humor. Er is zeer veel besproken in 2 dagen. Ik was blij dat ik al veel afwist van arbeidsrecht, want anders is het echt te pittig.
Helaas zaten er in mijn training veel mensen die in de or zaten en verder niets te maken hadden met arbeidsrecht of Hr. Dus niet veel chemie uit de groep.
Tempo en niveau was goed voor mij.

De heer E. van Ginkel

28-08-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Door combinatie theorie en praktijkvoorbeelden vind ik de training leerzaam, geleerde kun je direct in de eigen werkomgeving toepassen.Hierdoor ontvang je enerzijds op bepaalde vlakken de bevestiging over hoe je zaken aanpakt en anderzijds leer je weer hoe met bepaalde zaken om te gaan. Manier van lesgeven docent is prima, leuk om de lessen te volgen.Accommodatie, catering is goed verzorgd.

Mevrouw D. van Mourik

28-07-2017

Training: Opleiding Human Resource Management A

Ik ben erg enthousiast, sluit precies aan bij mijn verwachtingen. Ik raad deze opleiding zeker aan, aan medewerkers die in het hr vak gerold zijn.

De heer K.C. Kneppel

25-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Ik heb de opleiding als zeer leerzaam ervaren. de training word op een leuke manier gegeven in een niet al te grote groep.

De heer J. Lettinck

20-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Open en toegankelijk. Er werd duidelijk een goede sfeer gecreeerd waarin iedereen openlijk zijn ideeen of gedachten kon delen. De trainer bood een pragmatische aanpak gebaseerd op aantoonbare ervaring. De positieve uitstraling van de trainer maakt de training zeer toegankelijk en aantrekkelijk

Mevrouw N. Laane-Pals

18-07-2017

Training: Training De secretaresse in topvorm

Het was een zeer interessante training en heel bruikbaar in de praktijk. De trainer, Jannie, was in een woord top! Wat een kennis en wat kon ze het goed brengen. Ze gaf me een goed en veilig gevoel.

Mevrouw G. Holtland

17-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Er kwam wel veel overheen wat we al wisten ,maar het werd op een goede manier aangeboden.
Ik merkte wel dat ik in een andere positie zat omdat wij de organisatie hebben opgericht en de rest allemaal assistent is.

De heer M. Adriaanse

13-07-2017

Training: Training Presentatievaardigheden

Prima training. Heb er veel van geleerd en voldoende handvatten gekregen waar ik in de toekomst iets aan heb.

De heer J. van Leeuwen

11-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Leerzaam, goede inzet van de trainer, sluit mooi aan bij de praktijk. Gaf voldoende uitleg d.m.v. voorbeelden uit de praktijk, fijn om met collega studenten van gedachten te wisselen over hun werksituatie. Locatie was voor mij redelijk ver weg, de catering kan gezien het betaalde cursusgeld aanzienlijk beter.