Beoordelingen IMK Opleidingen BV

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

Meneer J. van der Linden

20-08-2018

Training: Opleiding Middle Management A

De opleiding heb ik ervaren als verfrissend en leerzaam en is uitstekend te combineren met werk en priv?. De lesstof is duidelijk en direct toepasbaar in de praktijk ongeacht de branche waarin je werkt. De trainer is toegankelijk en staat open voor maatwerk waar nodig en geeft persoonlijke aandacht. Opleidingslocatie is goed bereikbaar en goed verzorgd. Online leeromgeving is duidelijk en stelde mij in de gelegenheid overal te kunnen leren zonder je boeken overal mee te hoeven nemen.

Meneer G.S. Hoogsteder

17-08-2018

Training: Opleiding Middle Management A

De opleiding Middle Management A van IMK is een praktijkgerichte opleiding. De stof is zelf goed onder de knie te krijgen, maar de meerwaarde zit in de groep en de docent. Door met de groep veel aandacht te besteden aan eigen ervaringen, kun je heel doelgericht situaties bespreken en jezelf verbeteren. Het is mooi om bij elkaar de ontwikkeling te zien. De bevlogen docent maakt de stof bovendien levendig en tastbaar.

De heer Edwin Baas

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Zeer goed, veel van geleerd. Wij hadden een trainer die makkelijk voorbeelden kon gebruiken in de situatie die werd beschreven door een cursist. Hij heeft mij ook veel handvatten gegeven.

De heer Evertjan van de Bunt

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik vond het een fijne training en heb best wel wat dingen bij geleerd.
het heeft op bepaalde vlakken mijn ogen nog beter geopend.
ik vond Harm een fijne docent.
ik wil vervolg cursussen volgens en denk er wel over na om dit wederom bij IMK te gaan doen.

Meneer J.J. Hendriks

Training: Opleiding Middle Management A

Bij de laatste cursusdag konden we onze voortgang presenteren. Omdat dat slechts een ochtend zou duren, was er geen lunch geregeld.
Op een gegeven moment kwam de directrice een les bijwonen. Ze was het oneens met de zienswijze van onze cursusleider en liet dat duidelijk blijken. Dat vind ik bijzonder onprofessioneel en incorrect.
Er is geen feedback over de presentatie en het eindverslag. Ik weet daardoor niet wat verbeterpunten zijn.
Het lesmateriaal is zowel in de mappen als op internet te vinden. Waarom moet ik dan beiden lezen? Een van de twee zou voldoende moeten zijn. Kies er voor om een bepaald hoofdstukken helemaal af te hebben (op internet) in plaats van alle hoofdstukken net niet af.

Mevrouw Ma?ke Wolfswinkel

Training: Training Effectief leidinggeven aan de OR

Prettig dat het een kleine groep was waardoor iedereen gehoord kon worden en er veel tijd was voor uitwisseling informatie en tips.
De trainer nam ook de tijd voor ieder van ons. Prettig manier van training ontvangen! Erg positief ervaren.
De locatie was top. Goed verzorgde lunch en break in de middag. Verzorging op de etage was ook erg goed, lekkere koffie en meer dan genoeg frisdrank te krijgen. Locatie vond ik schoon en netjes.

Mevrouw E.J. Cornelissen

Training: Opleiding Human Resource Management A

Ik vond de trainingen erg leuk en inspirerend om te volgen. Er werd veel gekeken naar praktijksituaties en deze werden dan ook besproken. Er was genoeg gelegenheid om vragen te stellen of om eigen situaties te bespreken. Daar waar mogelijk probeerde de trainster interactie toe te passen. Dit maakte dat de lessen heel afwisselend waren. Door haar jarenlange praktijkervaring kon ze genoeg situaties toelichten. De accommodatie vond ik goed bereikbaar en prima om een training te volgen.

Mevrouw L. Jacobs

Training: Opleiding Middle Management B

Veel geleerd! Heel praktisch, goede begeleiding. Overdonderend, als er bijvoorbeeld twee weken extra tussen 1e helft examen en tweede helft zou zitten en twee weken extra tussen laatste les en presentatie zou dat al meer lucht geven.

De heer Iwan van der Velden

03-07-2018

Training: Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Goed om deze cursus gedaan te hebben. Voor mij leerzaam en vernieuwend! Fijne trainster heel open en inspirerend! Verder een goede, duidelijke uitleg en oefeningen. Ik heb er meer aan gehad dan ik er aan het begin van verwacht had. Nu in de praktijk nog meer gaan toepassen zodat het een gewoonte gaat worden. De locatie was voor mij goed te bereiken en het eten en drinken was ook goed verzorgd! Kortom voor mij een geslaagde cursus..

Mevrouw K.J. Boersma

02-07-2018

Training: Opleiding Middle Management A

Over de training ben ik heel tevreden. Veel praktijk ervaring kunnen delen. Dankzij de trainingen heb ik veel van de lesstof in de praktijk mee kunnen nemen. De lessen waren heel afwisselend.