Beoordelingen IMK Opleidingen BV

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

De heer Johan Reuser

23-01-2018

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

ik heb de training als zeer positief ervaren. begint al met de inleiding van de cursus.

* goede tips die in praktijk kan gebruiken door gespecialiseerd trainer(s)
* leer door te doen... denk aan rollenspel
* contacten met mede cursisten of trainer (ook na de opleiding)
* accommodatie is goed, voldoende parkeergelegenheid. eten en drinken

kortom zeker een aanrader voor bedrijven.

Gr. Johan

Meneer A.H.J. Boerboom

11-01-2018

Training: Training De effectieve teamleider

Prima training en fijne, prettige trainsters. Zij stelden de cursisten op hun gemak en gevoel
voor humor.
Respectvol naar medecursisten en genoeg ruimte
voor discussie en uitdiepen van actuele situaties.
Er hing een zeer prettige sfeer en eigenlijk jammer dat het na 2 sessies afgelopen was.

Mevrouw Miranda van den Berg

05-01-2018

Training: Training Proactief en klantgericht bellen

Erg goed. De trainster had veel kennis van zaken en praktijkervaring. Ze gaf ook extra aandacht aan de onderwerpen die wij interessant vinden.
De locatie was goed bereikbaar en centraal gelegen.

Mevrouw Anouk Scheutjens

29-12-2017

Training: Training Persoonlijke effectiviteit

Heel fijn. De groep was open en de sfeer was erg vertrouwelijk. De trainster was ook open, en tegelijkertijd professioneel, en had, naast de theorie, goed advies en praktische tips. Ik heb goede handvaten gekregen!

De heer John van Helsdingen

22-12-2017

Training: Training Persoonlijke effectiviteit

Enorm geslaagd! Ik ben onder de indruk en ik (we) hebben veel gehad hieraan. Ik heb de training dan ook intern aanbevolen aan de andere collegas en het management. Er wordt echt persoonlijk naar je geluisterd en op basis hiervan gaat men aan de slag. Zo kan je dit dan ook in de praktijk, in het echt toepassen. Ga zo door!!

Mevrouw Anne Boswinkel

18-12-2017

Training: Training De effectieve teamleider

Ik vond het een leerzame training, met herkenbare voorbeelden, en handige tools.
Voor een ieder waren er praktijkgerichte voorbeelden en oefensituaties. De sfeer in de groep was dan ook navenant.
Dat wat mij in de flyer had aangesproken bleek in de praktijk ook zo uit te komen.

Mevrouw Marion Verbraeken

18-12-2017

Verhelderend!
Veel zaken waren bij mij toch weer naar de achtergrond gegaan. Deze cursus heeft mij weer handvatten gegeven om ze te gaan gebruiken. Je voelt je sterker in je schoenen staan door deze twee daagse cursus! De trainer heeft enthousiasme, verstand van zaken, luisterend oor voor iedereen, laat iedereen in zijn waarde maar probeert wel het onderste uit de kan te halen.

Mevrouw Bianca Kuenenger

15-12-2017

Training: Training De effectieve teamleider

Ik vond het een zeervolle training met daarin goede communicatie en uitleg vanuit de coach. We hadden een grote groep van 16 personen waarin we veel van elkaar geleerd hebben.

De heer Fernando Louwers

14-12-2017

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

Ik vond de training heel duidelijk uitgelegd en daar kan ik echt wat mee voor in de toekomst.
verder kan ik dit iedereen aanraden.
het is een verbetering voor je zelf verder te ontwikkelen.

De heer Dylan Kolenberg

13-12-2017

Training: Training Praktisch communiceren op de werkvloer

Ik vond het een goede training. De instructeur stemde de inhoud van de stof goed af op de wensen van de cursisten. Daarnaast was er een goede afwisseling tussen theorie en oefeningen welke ons goed alert hield en voor kwam dat men in zou zakken. De locatie was goed voorzien van een verscheidenheid aan drankjes en hapjes en was ook zeer goed bereikbaarheid met voldoende parkeerplaatsen.