Beoordelingen IMK Opleidingen BV

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

Mevrouw D. van Mourik

28-07-2017

Training: Opleiding Human Resource Management A

Ik ben erg enthousiast, sluit precies aan bij mijn verwachtingen. Ik raad deze opleiding zeker aan, aan medewerkers die in het hr vak gerold zijn.

De heer K.C. Kneppel

25-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Ik heb de opleiding als zeer leerzaam ervaren. de training word op een leuke manier gegeven in een niet al te grote groep.

De heer J. Lettinck

20-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Open en toegankelijk. Er werd duidelijk een goede sfeer gecreeerd waarin iedereen openlijk zijn ideeen of gedachten kon delen. De trainer bood een pragmatische aanpak gebaseerd op aantoonbare ervaring. De positieve uitstraling van de trainer maakt de training zeer toegankelijk en aantrekkelijk

Mevrouw N. Laane-Pals

18-07-2017

Training: Training De secretaresse in topvorm

Het was een zeer interessante training en heel bruikbaar in de praktijk. De trainer, Jannie, was in een woord top! Wat een kennis en wat kon ze het goed brengen. Ze gaf me een goed en veilig gevoel.

Mevrouw G. Holtland

17-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Er kwam wel veel overheen wat we al wisten ,maar het werd op een goede manier aangeboden.
Ik merkte wel dat ik in een andere positie zat omdat wij de organisatie hebben opgericht en de rest allemaal assistent is.

De heer M. Adriaanse

13-07-2017

Training: Training Presentatievaardigheden

Prima training. Heb er veel van geleerd en voldoende handvatten gekregen waar ik in de toekomst iets aan heb.

De heer J. van Leeuwen

11-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Leerzaam, goede inzet van de trainer, sluit mooi aan bij de praktijk. Gaf voldoende uitleg d.m.v. voorbeelden uit de praktijk, fijn om met collega studenten van gedachten te wisselen over hun werksituatie. Locatie was voor mij redelijk ver weg, de catering kan gezien het betaalde cursusgeld aanzienlijk beter.

Mevrouw A.E. Bos-Oolders

11-07-2017

Training: Opleiding Middle Management B

Zeer leerzaam en zinvol. Erg prettig dat tijdens de lessen praktijkvoorbeelden werden behandeld en dat deze werden gerelateerd aan de lesstof.

De heer B. Bultena

10-07-2017

Training: Training Praktisch leidinggeven op de werkvloer

zeer leerzaam interessant en nuttig. training was goed, de meeste cursisten hadden veelal het zelfde probleem

Mevrouw N.K. Trap

07-07-2017

Training: Opleiding Middle Management A

Leuk en leerzaam. Fijne ongedwongen sfeer in de klas door jonge leerlingen en enthousiaste docent. De stof zelf, maar ook de ervaringen van mijn medeleerlingen hebben mij veel handvatten voor de praktijk kunnen bieden.