Beoordelingen iemand.nl

• Kwaliteit 8,3
  • Betrouwbaarheid 8,4

Pieter uit: Nijmegen

9,8

Super fijn! Mijn vriendin en ik waren al een tijd aan het twijfelen of we een vaste schoonmaakhulp in huis wilden nemen. Toen we van het bestaan van iemand.nl hoorden, hebben we het geprobeerd. En met succes! Ten eerste was het heel simpel om een schoonmaakhulp te boeken en betaal je pas achteraf. Daarnaast is onze vaste schoonmaakhulp echt een topper. Ten slotte vinden wij het zeer prettig dat de schoonmaakhulp verzekerd is en daarnaast is het fijn dat het 'legaal' is en aan alle regeltjes voldoet. Wij raden iedereen aan om via iemand.nl een schoonmaakhulp te boeken!

Martijn uit: Amsterdam

9,8

In één woord: fantastisch! Ik was eerst een beetje huiverig om een schoonmaakhulp af te nemen via internet maar niets is minder waar. Het is zo fijn om te weten dat de schoonmaakhulpen gescreend en verzekerd zijn. De eerste keer heb ik de schoonmaakhulp alles laten zien en vervolgens had ik er geen omkijken meer naar, perfect! Daarnaast vind ik de website en app van iemand.nl zeer overzichtelijk en is de dienst ontzettend makkelijk af te nemen. Kortom: super dienst die ik iedereen aanraadt!

Pim uit: Utrecht

11-01-2017

Handige dienst met een fijne website. Een schoon huis zonder gedoe.

Jan-Joost uit: Nijmegen

11-01-2017

Boeking erg gemakkelijk. Fijne site. Schoonmaaksters kwamen op tijd. Schoonmaak zelf kan nog iets nauwkeuriger. Niet alle hoekjes zijn dan meegenomen terwijl dit bijv wel gevraagd was.

Pieter uit: Utrecht

10-01-2017

Nog nooit zo makkelijk en snel een schoonmaakster thuis gehad. Gewoon even de app openen en een datum en tijd kiezen. Iemand.nl doet de rest!

Marjolein uit: Den Haag

10-01-2017

Duidelijk en helder concept voor het boeken van een betrouwbare schoonmaker met minimale eigen inspanning

Lisan uit: Den Haag

10-01-2017

Pas twee ervaringen met iemand.nl, maar zowel de website als de app zijn heel gebruiksvriendelijk. Schoonmaakbeurt beviel goed, er is grondig schoongemaakt. Een keer is er last minute afgezegd, maar een nieuwe afspraak is gelukkig zo gemaakt en er kan direct met de schoonmaker gecommuniceerd worden. Voor ons huis is het echt een uitkomst!