Beoordelingen iemand.nl

• Betrouwbaarheid 8,4

Pieter uit: Amsterdam

22-02-2019
9,5

Super hoe Nicky het huis heeft schoongemaakt. Tevens was de klantenservice van iemand enorm vriendelijk en meedenkend.

Y.A

19-02-2019

Fijn dat je snel gekoppeld wordt met schoonmaakhulpen in de buurt! Aanrader! Huisje lekker schoon!

Inge uit: Schiedam

06-02-2019
8,2

Zoë was heel vriendelijk en heeft alles netjes uitgevoerd

Bert uit: Amsterdam

10-12-2018

In zeer korte tijd had ik een schoonmaker nodig. Deze heeft puik werk geleverd. Dank hiervoor!

Fred uit: Hilversum

15-11-2018
8,2

Eindelijk een website die huishoudelijke hulp aanbiedt en die dat ook echt doet, en niet alleen maar e-mail stuurt dat er niemand is. Simpele communicatie. Goede prijs/prestatie verhouding

M.R. uit: Rotterdam

30-10-2018

Heel handig om via internet te boeken en te betalen. Geeft een betrouwbaar gevoel.
Het enige wat ik niet fijn vond was dat je automatisch 2 wekelijkse boekingen kreeg. Deze heb ik geannuleerd want wij hebben niet zo vaak een schoonmaakster nodig. Gelukkig was dit wel te annuleren. Zou wel handig zijn als je ook op de site de optie hebt voor 'eenmalig'.

Fleur

29-10-2018

Nu twee keer een schoonmaakster geregeld. Ging snel en vriendelijk. Ben tevreden over de schoonmaakster en als er vragen waren kreeg ik altijd snel en correct antwoord van de vriendelijke klantenservice.

Ben erg tevreden. De app is overzichtelijk en werkt prettig.

Manda uit: Rotterdam

28-10-2018
8,5

Zowel de telefonistes als mijn hulp altijd vriendelijk en bereid te helpen,zeer tevreden.

Yvonne uit: Den Haag

19-10-2018
1,0

Er zou vandaag iemand komen om 11 uur. Die bleek toch niet te kunnen. Vervolgens zou er iemand komen om 13 uur. Die heeft zonder afmelding verstek laten gaan. Ze kunnen deze site beter 'niemand' noemen.

Anja uit: Almere

18-10-2018

Door jullie hebben wij een perfecte schoonmaakster. We zijn heel blij met haar.