Beoordelingen iemand.nl

• Betrouwbaarheid 8,9

Andrea uit: Amsterdam

11-08-2017
7,7

Ik dacht dat ik zelf een beschikbare hulp kon kiezen dat bleek slechts ten dele waar. Het werd mij uit de website niet duidelijk dat degene die als eerste reageert de persoon is die " de klus" krijgt.

Maurice uit: Amsterdam

03-08-2017

Lastig om iemand op basis van 1 maal werken te beoordelen. Vooralsnog ziet het er goed uit en hebben we hier een goed gevoel bij. De werkzaamheden zijn goed en zorgvuldig uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden.

Joline uit: Amstelveen

17-07-2017
9,7

Ontzettend tevreden over iemand:) 1x uitgeprobeerd, maar omdat het zo goed is bevallen hebben we nu iemand om de week over de vloer.

Julius uit: Amsterdam

11-07-2017

Wij hebben nu 3 keer een schoonmaker via iemand.nl over de vloer gehad en tot nu toe zijn wij zeer tevreden. In het begin moesten de wensen nog goed afgestemd worden met de schoonmaker, maar nu ze eenmaal de weg weet in huis, gaat ze als een speer en levert ze goede kwaliteit. De communicatie met de klantenservice verloopt ook soepel. Behulpzaam en denken met je mee, erg prettig.

Bernardina uit: DEn Haag

08-07-2017
7,5

Eenmalige schoonmaakster aangevraagd. Prima hulp, op tijd en prettig in de omgang

Frans uit: Amsterdam

25-06-2017
8,2

De website is eenvoudig te bedienen.
Verbeterpunten:
1) site/app laten roteren als je jouw apparaat van potrait naar landscape verandert.
2) Je krijgt een overzicht van personen die beschikbaar zijn op een aangegeven moment (aanbod gedreven). Handig zou zijn om, als je weet wie je wilt hebben, de persoon in kwestie te kunnen selecteren en te kunnen zien wanneer die beschikbaar is.

Matthijs uit: Amsterdam

24-06-2017

Inge uit: Schiedam

23-06-2017
7,7

Yvone was een aanwinst; een harde werker, slim en vriendelijk

Gertjan uit: Den Haag

23-06-2017

Prima. Div. account instellingen kunnen wel handiger. De APP zou wat meer functionaliteiten kunnen hebben (chat functie of linkje naar WhatsApp, volledig account gegevens updaten, etc.)

Wendy uit: Utrecht

16-06-2017

Organisatie zet alles in om een degelijke schoonmaker voor jou te regelen. Ook op korte termijn. Super fijne communicatie, echt een aanrader.