Beoordelingen iemand.nl

• Betrouwbaarheid 8,9

oscar uit: Rotterdam

02-05-2018
2,3

Een belangrijke presentatie voor een aantal mensen , nog even de ruimte schoonkrijgen dat zou nog een hels karwei worden , maar gelukkig wist ik dit ruim op tijd en was er genoeg ruimte om iemand in te huren die mij kon helpen. Ik vond iemand.nl en heb me ingeschreven en schoonmaker geboekt , er kwam al snel een antwoord en een lijst met instructies voor als zij/hij op de stoep zou staan . Sóchtends koffie gezet en gewacht , om 9.15 nog niemand , organisatie gaf ook geen antwoord , pas om 9.30 krijg ik iemand aan de lijn . Het antwoord was wij gaan snel iemand anders sturen , om 10.30 krijg ik telefoontje dat niemand is gevonden maar dat ze nog verder zoeken , om 12.00 komt het verlossende woord "we hebben niemand gevonden en het spijt ons , fijne dag verder . Heb uiteindelijk 2 avonden zelf schoongemaakt . Ik ben zeer telleurgesteld over de gang van zaken , vooral omdat ze blijkbaar geen moeite steken in een back up want deze mevrouw had al eerdere problemen met niet op komen dagen . Vooral omdat het de eerste keer was , en nu ook de laatste .

Ashley uit: Amsterdam

9,5

Super snelle service en goede communicatie!

Naomi uit: Amsterdam

18-04-2018

Een hele fijne en behulpzame medewerkster. De communicatie verliep snel en duidelijk. Vlotte medewerkers bij dit bedrijf!!

Joosje uit: Beverwijk

Angelique uit: Haarlem

Ikram uit: Utrecht

7,6

Ik ben een vrouw en ik vind het werk goed schoon en ik houd van netheid

T uit: Almere

07-03-2018
7,8

Goed schoongemaakt. Vriendelijk. Flexibele, prettige houding.

els uit: amsterdam

28-11-2017

Ik heb nu 3 keer gebruik gemaakt van Iemand, de app werkt heel makkelijk en de schoonmakers (2 verschillenden) hebben heel goed werk geleverd. Voor mij is deze app een goede uitkomst, omdat ik onregelmatig gebruik maak vd diensten. Ook fijn dat online wordt betaald en de verschillende schoonmakers stellen zich voor en hebben ratings.

Hans uit: Amsterdam

16-11-2017
9,7

Overgestapt naar iemand.nl. Hebben hun zaakjes keurig op orde, zijn behulpzaam en leveren wél goede kwaliteit schoonmakers. Zeer tevreden te spreken over mijn eerste ervaring: iemand weet van aanpakken!

Clementine uit: Zeist

02-11-2017