Beoordelingen iemand.nl

16-10-2017

Jasper uit: Rotterdam

07-10-2017
9,5

Eerste 2x had de schoonmaakster afgezegd, iemand.nl belde uit eigen initiatief op om een nieuw iemand aan te bieden omdat ze zagen dat ze 2x had afgezegd. Hele goede service! Na de eerste schoonmaak belde ze wederom, dit maal om te vragen hoe ze het had gedaan. Nogmaals goede service!

Sophie uit: Amsterdam

30-09-2017
1,0

Schoonmaker meldt zich 10 minuten na dat ze zou beginnen af. Iemand.nl pas na 1.5 uur te bereiken en kan geen vervanger regelen.

Maaike uit: Amstelveen

14-09-2017
9,7

Heldere en complete communicatie, altijd een alternatief indien de planning gewijzigd is en een perfect schoon huis!

Esther uit: Rotterdam

30-08-2017

Tamara uit: Amsterdam

25-08-2017
9,5

Sinds een maand komt Karima wekelijks bij ons schoonmaken. Karima is echt "iemand" die weet wat schoonmaken is. Makkelijk geregeld via iemand.nl! Wil niet meer terug.

Paul uit: Utrecht

24-08-2017

Paul is heel erg tevreden over de geleverde vervangende hulp, de afgelopen drie weken, tijdens de vakantieperiode van mijn vaste huishoudelijke hulp.
Ik hoef maar 1 telefoontje met U te plegen en U komt als bedrijf met een "pasklare oplossing". Niets dan lof daarover!.

Katrin uit: Amsterdam

22-08-2017

Raatje uit: Rotterdam

21-08-2017

Kick uit: Amsterdam

21-08-2017

Eerste kennismaking was/is duidelijk en kan later altijd bijgesteld worden door de chat onderling en zaken die niet goed zouden gaan direct gecommuniceerd worden van beide kanten ...zeer handig