Beoordelingen iemand.nl

• Betrouwbaarheid 8,7

Natalie uit: Utrecht

05-06-2018
2,2

De continuïteit van de diensten van Iemand is echt waardeloos.
Vervanging bij ziekte wordt slecht geregeld.

Stephan uit: Amsterdam

04-06-2018
3,8

Drie schoonmakers gehad. Konden zich alledrie niet aan de tijden houden. Zeiden op de dag zelf af. Schandalig. Iemand.nl klantenservice was ook niet in staat daar iets aan te doen. Niks aan gehad

inge uit: Schiedam

31-05-2018

Olga was fantastisch

oscar uit: Rotterdam

02-05-2018
2,3

Een belangrijke presentatie voor een aantal mensen , nog even de ruimte schoonkrijgen dat zou nog een hels karwei worden , maar gelukkig wist ik dit ruim op tijd en was er genoeg ruimte om iemand in te huren die mij kon helpen. Ik vond iemand.nl en heb me ingeschreven en schoonmaker geboekt , er kwam al snel een antwoord en een lijst met instructies voor als zij/hij op de stoep zou staan . Sóchtends koffie gezet en gewacht , om 9.15 nog niemand , organisatie gaf ook geen antwoord , pas om 9.30 krijg ik iemand aan de lijn . Het antwoord was wij gaan snel iemand anders sturen , om 10.30 krijg ik telefoontje dat niemand is gevonden maar dat ze nog verder zoeken , om 12.00 komt het verlossende woord "we hebben niemand gevonden en het spijt ons , fijne dag verder . Heb uiteindelijk 2 avonden zelf schoongemaakt . Ik ben zeer telleurgesteld over de gang van zaken , vooral omdat ze blijkbaar geen moeite steken in een back up want deze mevrouw had al eerdere problemen met niet op komen dagen . Vooral omdat het de eerste keer was , en nu ook de laatste .

Ashley uit: Amsterdam

9,5

Super snelle service en goede communicatie!

Naomi uit: Amsterdam

18-04-2018

Een hele fijne en behulpzame medewerkster. De communicatie verliep snel en duidelijk. Vlotte medewerkers bij dit bedrijf!!

Joosje uit: Beverwijk

Angelique uit: Haarlem

Ikram uit: Utrecht

7,6

Ik ben een vrouw en ik vind het werk goed schoon en ik houd van netheid

T uit: Almere

07-03-2018
7,8

Goed schoongemaakt. Vriendelijk. Flexibele, prettige houding.