Beoordelingen iemand.nl

• Kwaliteit 8,7
  • Betrouwbaarheid 9,0

els uit: amsterdam

28-11-2017

Ik heb nu 3 keer gebruik gemaakt van Iemand, de app werkt heel makkelijk en de schoonmakers (2 verschillenden) hebben heel goed werk geleverd. Voor mij is deze app een goede uitkomst, omdat ik onregelmatig gebruik maak vd diensten. Ook fijn dat online wordt betaald en de verschillende schoonmakers stellen zich voor en hebben ratings.

Hans uit: Amsterdam

16-11-2017
9,7

Overgestapt naar iemand.nl. Hebben hun zaakjes keurig op orde, zijn behulpzaam en leveren wél goede kwaliteit schoonmakers. Zeer tevreden te spreken over mijn eerste ervaring: iemand weet van aanpakken!

Clementine uit: Zeist

02-11-2017
8,2

Tamara uit: Amstelveen

02-11-2017
9,8

Ontzettend prettige ervaring met iemand. Gemakkelijk en snel een hulp geregeld voor 3 uurtjes in de week. Werkt goed door en levert echt kwaliteit waar ik op zat te wachten.

Petrie uit: Utrecht

28-10-2017
7,7

Schoonmaakster nog geen totale match gevonden maar de coördinatoren van iemand.nl zijn uitstekend in hun hulpvaardigheid, snelheid van reageren en activeren en secuur afhandelen. Ik zoek volgende keer zeker weer via iemand.nl!

Nicolette uit: Amsteram

28-10-2017
8,5

Nu vier maal een verschillende schoonmaakster gehad voor ik mijn 'droomschoonmaakster' heb gevonden. Dat was ook mijn insteek toen ik met iemand.nl in zee ging. Heldere afspraken en echte professionele hulpen van het type 'niet lullen maar poetsen':). Ik ben blij!

Riccardo uit: Amsterdam

9,5

Jasper uit: Rotterdam

07-10-2017
9,5

Eerste 2x had de schoonmaakster afgezegd, iemand.nl belde uit eigen initiatief op om een nieuw iemand aan te bieden omdat ze zagen dat ze 2x had afgezegd. Hele goede service! Na de eerste schoonmaak belde ze wederom, dit maal om te vragen hoe ze het had gedaan. Nogmaals goede service!

Sophie uit: Amsterdam

30-09-2017
1,0

Schoonmaker meldt zich 10 minuten na dat ze zou beginnen af. Iemand.nl pas na 1.5 uur te bereiken en kan geen vervanger regelen.