Beoordelingen ICTWebSolution

Bas uit: Beek

18-08-2017
7,8

Bedrijfsnaam: Combo Group

ICTWebsolutions is een bedrijf met een hands-on mentaliteit. Ze zijn in staat om onze wensen om te zetten in een degelijke website of folder. De snelle service en duidelijke communicatie is hetgeen wat ICT Websolutions anders maakt.

Selina uit: Roosendaal

01-08-2017

Bedrijfsnaam: Dr.Wax, ski & snowboard onderhoud

We worden altijd super snel geholpen & zijn blij overgestapt te zijn destijds. Tot nu toe erg tevreden dus!

Jeroen uit: Utrecht

9,8

Bedrijfsnaam: Zorg van de Zaak

Snelle levering na heldere communicatie. Er wordt meegedacht over de geplaatste bestelling en zo nodig een alternatief geboden.

Arjen uit: Heemstede

8,2

Bedrijfsnaam: arnaka

fijne communicatie. Begrijpen mijn probleem en denken mee. Snelle actie !

Remco uit: Ubachsberg

Bedrijfsnaam: Vogten Groep

Er is geen enkel punt van kritiek te bedenken over ICTWebSolution. Een betrouwbare partner die ALTIJD klaarstaat en zeer snel en adequaat reageert. Iets wat in dit digitale tijdperk een must is. ICTWebSolution heeft dit goed begrepen.
Kennis is voldoende aanwezig, waardoor geen uitdaging te groot lijkt.

Een absolute aanrader.

Margot uit: Roosteren

27-07-2017

Bedrijfsnaam: All Seasons Decorations & MAZA KEUKENS

Het klinkt saai, maar ICT Websolutions is echt toppie! Altijd snel, accuraat en goed advies! We zullen het zeker aan collega's aanraden (dat hebben we ook al heel vaak met succes gedaan). Vakmensen met een super snelle service!
Hartelijke groet, Harm & Margot Pustjens-Peters Roosteren

HP uit: Haarlem

14-07-2017

Wij zijn zeer tevreden over het meedenken door ICTWebSolution voor het ontwerpen en aanleggen van een thuisnetwerk met thuiswerkplekken. De installatie was top!

Ons nieuwe netwerk (zowel bedraad als WiFi), met een gastennetwerk, een prive network, etc. Het draait uitstekend, geen storingen (behoudens storingen van de ISP).

Maarten uit: Deventer

14-07-2017

Ik heb via ICTWebSolution onze hardware laten voorzien van een door hun aangepaste configuratie welke op maat gemaakt is naar onze wensen. Nog nooit was ons netwerk daarna zo stabiel. Wij hebben geen downtime meer gehad (op een stroom storing na).

De communicatie verliep zeer correct en mijn vragen werden eigenlijk altijd binnen een half uur beantwoord. Ook toen ik een wijziging in onze router configuratie wilde, was deze binnen een half uur geregeld. Top service dus !!! In de toekomst ga ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Kay en Jeroen.

Marnix uit: Moerkapelle

09-07-2017

Reactietijd bij vragen en/of problemen is meestal sneller dan het licht.
Goede service en kennis van zaken.

Olaf uit: Nijmegen

07-07-2017

Zeer tevreden over de manier waarop ICTWebSolution ons thuisnetwerk heeft aangelegd: snel & accuraat.
Het draait sinds een jaar prima, één keer hebben we een storing gehad die aan KPN lag, waarbij we na telefonisch contact direct zijn geholpen van op afstand. Prima.