Beoordelingen ICTWebSolution

• Kwaliteit 9,4
  • Tevredenheid 9,4

Richard uit: Almere

24-03-2019

Echt Super tevreden!. Ruim een jaar geleden hebben we een nieuwbouw huis gekocht en we kwamen via via bij Kay terecht. Ruim een jaar met hem over ieder detail in ons nieuwe huis gesproken. Niks was te veel en reactie vaak al terug binnen een minuut of 30. Toen ons huis eenmaal was opgeleverd hebben we nog even snel de puntjes op de I gezet en tijdens de installatie dag liep alles gesmeerd en kwam Kay met allerlei suggesties om het nog mooier uit te laten komen. Kay is echt een topper en ik hoop dat hij nog lang mijn ICT zal verzorgen.

Jeroen uit: Oss

09-03-2019

Heel simpel gewoon top

Anne uit: Vlieland

04-03-2019

Bedrijfsnaam: Badhotel Bruin

Ondanks het feit dat we elkaar voor het eerst telefonisch spraken, was de service en levering erg vlot. Binnen 5 minuten mijn onderdelen besteld en op de post gedaan, super !

Bert uit: Utrecht

27-11-2018

Bedrijfsnaam: De Administraat

Na een slechte ervaring met onze vorige ICT bedrijf had ik mijn twijfels, maar Kay maakt waar wat hij zegt. Onze ICT omgeving is in een zeer korte tijd perfect ingericht en Kay reageert heel snel als er problemen en/of vragen zijn.

Reinier uit: LEIDSCHENDAM

25-11-2018

Bedrijfsnaam: Van Beek

Solide. Doet en levert wat hij zegt
Volgende keer weer? Ja

Joost uit: Nijmegen

31-10-2018

Ik kan niet anders dan overal de volle score voor geven. Wat een ongelooflijk snelle en goede service levert ICT websolutions. Je kan dag en nacht vragen stellen en je krijgt direct een oplossing. Ik had zelf al een netwerk met Ubiquiti AP’s maar toch liep dat niet 100%. Kay is langs geweest en heeft al zijn kennis ingezet om het perfect te krijgen. Tevens ook dieect gezorgd dat ze veel mee remote kunnen oplossen.

Super blij met de werkwijze! Ga zo door!

Bram uit: Houten

31-10-2018

Eindelijk een goed Wifi en LAN in huis!
Kay reageert super snel en is buitengewoon kundig. Flexibel als hij is heeft hij bij ons twee acces points en wat routers etc. geïnstalleerd. Ook heeft hij advies gegeven over bestaande systemen en heeft hij onze Ziggo-router anders geïnstalleerd zodat alles optimaal functioneert. Wat heerlijk om nu een goed thuisnetwerk te hebben (en een gastennetwerk).
Oh ja, en als je vragen hebt komt Kay heel snel in de lucht. Zelfs het oplossen van complexe problemen lost hij tot laat (remote) op.

Attila

12-09-2018

Kay heeft in ons vorige huis, en recent ons nieuwe huis, een draadloos netwerk aangelegd met diverse accesspoints inclusief de programmering van de patchbox. Zaakje draait buitengewoon goed en de kids kunnen via WiFi op hun PS4 spelen. Ook service is prima, bereikbaarheid top. Ik beveel Kay absoluut aan.

Arthur uit: Leiden

09-08-2018

Bedrijfsnaam: Nutsbasisschool Voorschoten

Sinds onze school gebruik maakt van Unifi controlers en daarbij de ondersteuning krijgen van dit super bedrijf, zijn we echt van heel veel problemen af. Prima hulp op afstand, updates van de hardware wordt keurig geregeld.

Matthijs uit: Amstelveen

08-07-2018

Een 10 lijkt wat overdreven, maar Kaj overtrof mijn verwachtingen. Via Tweakers in contact gekomen, en meteen 's avonds al een belletje. Binnen een week een compleet thuisnetwerk (Ubiquity) geinstalleerd, en werkt als een zonnetje. Ook duidelijke uitleg tijdens de installatie, zodat ik zelf ook redelijk op de hoogte ben hoe het werkt. Investering zeker waard!