Beoordelingen ICTWebSolution

• Kwaliteit 9,4
  • Tevredenheid 9,4

Attila

12-09-2018

Kay heeft in ons vorige huis, en recent ons nieuwe huis, een draadloos netwerk aangelegd met diverse accesspoints inclusief de programmering van de patchbox. Zaakje draait buitengewoon goed en de kids kunnen via WiFi op hun PS4 spelen. Ook service is prima, bereikbaarheid top. Ik beveel Kay absoluut aan.

Arthur uit: Leiden

09-08-2018

Bedrijfsnaam: Nutsbasisschool Voorschoten

Sinds onze school gebruik maakt van Unifi controlers en daarbij de ondersteuning krijgen van dit super bedrijf, zijn we echt van heel veel problemen af. Prima hulp op afstand, updates van de hardware wordt keurig geregeld.

Matthijs uit: Amstelveen

08-07-2018

Een 10 lijkt wat overdreven, maar Kaj overtrof mijn verwachtingen. Via Tweakers in contact gekomen, en meteen 's avonds al een belletje. Binnen een week een compleet thuisnetwerk (Ubiquity) geinstalleerd, en werkt als een zonnetje. Ook duidelijke uitleg tijdens de installatie, zodat ik zelf ook redelijk op de hoogte ben hoe het werkt. Investering zeker waard!

Joost uit: Rijswijk

26-06-2018

Dienstverlening is klantgericht, op zoek naar de best passende oplossing en in onderling overleg wordt de beste oplossing gekozen.

Sven uit: Assendelft

21-04-2018

Voor wie kwaliteit wil

Cor uit: Wijchen

19-04-2018

Configuratie voor XS4ALL laten maken. IPTV werkte in eerste instantie niet, maar bleek uiteindelijk door een device in het netwerk te komen (had dus niks met de configuratie te maken die ICTWebSolution gemaakt had). Om het probleem te vinden goede support gehad.

Willem uit: Waddinxveen

Bedrijfsnaam: Van Vliet SEND

Oplossingsgericht meedenken en goede communicatie. Snelle en duidelijke service.

André uit: Ede

19-04-2018

Bedrijfsnaam: Promostore Merchandising B.V.

Er zaten slechts 17 minuten tussen mijn aanvraag (om 7:00u in de ochtend) en een reactie per mail. Echt supersnel. Verdere dienstverlening / service verliep vloeiend en ongecompliceerd. Een dikke 10!

Mirjam uit: Zoetermeer

02-04-2018

Bedrijfsnaam: Kantoor Prospettiva

Behalve dat mijn mail in de spambox van jullie kwam, zeer tevreden.

Dennis uit: Apeldoorn

01-04-2018

Ubiquity UAP-M en een UVG-3 camera hier in 2 bestellingen gekocht. Zeer snelle levering net voor 1700 uur besteld via een mailtje en direct dezelfde dag nog verstuurd en dus de volgende dag in huis. Verkooptechnisch zeer goede service.