Beoordelingen ICT trainingen

Maringa

25-10-2017
8,2

Functie: Begeleider

Vind het moeilijk om er een oordeel aan te geven. Ik ben erg blij met de cursus, ik kan er aan werken in mijn eigen tijd en tempo. Ik vond het in het begin erg moeilijk, maar nu gaat het wel.

Karin

29-09-2017
6,8

Functie: GIS coördinator

onduidelijke procedure. Zeer veel problemen met bestellen voucher, eerst niet opgestuurd, vervolgens aangemaakt via verkeerde platform. Verkeerde communicatie over mogelijke locaties examen (mocht alleen in NL, bleek uiteindelijk ook in BE te kunnen). 16 dagen na examen, nog steeds geen diploma ontvangen (dit zou na 5 dagen toekomen). Wel steeds vriendelijk en snel geholpen via de servicedesk

Carine

26-09-2017
6,3

Functie: Deskundige FMIS

Ik heb aanbeveling op Nee gezet alhoewel dat moet genuanceerd worden. Deze leermethode is toch vooral gericht op zelfstudie en dat is niet zomaar voor iedereen toepasbaar. Anderzijds kan het tijd besparen doordat je het zelf kan inplannen. Een nadeel is ook dat je niet gericht vragen kan stellen. Als je lang na elkaar naar de presentatie moet kijken en luisteren naar de toch wel monotone stemmen is je concentratie veel sneller weg.

Michel

26-09-2017

Functie: Linux systeembeheerder

De digitale training is makkelijk te bestellen en te volgen.
Ik heb niet gecommuniceerd met een trainier, dus over deskundigheid kan ik niets zeggen, tenzij jullie de man in de video bedoelen, die kwam kundig over.

daan

25-09-2017

Functie: functioneel beheerder

Eric

25-09-2017
7,5

Functie: Developer

De zes bij het totaaloordeel komt door de matige gebruikerservaring die ik had bij de cursus ("Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 (exam 70-480"). Dit was een videocursus met twee nadelen. Ten eerste liep bij mij de audio vaak niet synchroon met de beelden. Wat ik ook probeerde het geluid kwam soms een halve minuut na de bij bijbehorende beelden. Enige manier was opnieuw beginnen. Vervelend maar niet onoverkomelijk. Het grootste nadeel was echter het feit dat de video niet te pauzeren was. Hierdoor was het niet mogelijk om even rustig een sourcecode te bestuderen. Zeer vervelend en niet voor herhaling vatbaar. Ik weet nog niet of nog ik een tweede cursus op deze wijze wil volgen. Tot slot was voor mij de tijd om de cursus om de cursus te volbrengen, mede door de vakantieperiode te kort. Ik had graag wat mee tijd gehad voor de proefexamens. Het is niet handig om direct met de cursus het proefexamen af te sluiten (dit zou ook bij de verkoop gezegd kunnen worden). De eerste paar maanden ben je met de cursus bezig en dus niet met de proefexamens terwijl de tijd voor de proefexamens wel al loopt. Niet handig. Beter zou zijn dat de tijd gaat lopen wanneer je de eerste keer vraag van een proefexamen hebt beantwoord.

De keren dat ik met de helpdesk contact heb gehad waren prima.

Bert

24-09-2017

Functie: Werkvoorbereider

Freek

22-09-2017
7,6

Functie: IT Manager

Prima partij, die je wel wat achter de broek aan moet zitten soms om informatie te krijgen waar je op zit te wachten. Anders dan dat zeker tevreden.

Laura

20-09-2017