Beoordelingen ICT trainingen

Risto

15-10-2018
6,3

Functie: Interim specialist business it

Nog niet erg gevorderd met training.

Pluspunten
Systeem werkt makkelijk. Goed overzicht van voortgang. Inhoud van de content is duidelijk.

Minpunten
Uitleg is niet altijd helder. Er wordt vanaf de start van de training gelijk diep op de materie ingegaan. Voorbeelden zijn niet duidelijk.

Kim

10-10-2018
7,6

Functie: Interim Professional

Patrick

09-10-2018
6,4

Functie: Project Manager

De applicatie (ITIL Foundation cursus) werkt niet. Bijna 1 maand verder en de problemen zijn nog steeds niet opgelost. Klantenservice van ICTTrainingen is zeer behulpzaam, maar de 3rd part leverancier reageert niet.

Wouter

09-10-2018
7,7

Functie: netwerkbeheerder

Enquete is al twee keer gestuurd maar ik ben nog niet eens begonnen want wacht nog tot mijn werkgever de factuur heeft betaald.
Dus over een paar weken kan ik de rest beantwoorden.

Jan

Functie: Netwerkbeheerder

Ben net begonnen. Erg fijn om je eigen tijd te kunnen indelen en op eigen locatie deze training te kunnen volgen zonder lange ritten te moeten maken. Online-training is wat mij betreft ideaal.

Marcel

Functie: Software Architect

Prima, het bestellen ging heel makkelijk en intuïtief.
Cursus volgen werkte zoals verwacht. prima en voor herhaling vatbaar.

Peter

6,3

Functie: Softwareontwikkelaar

De hoorcolleges zijn goed, maar de oefeningen bevatten veel fouten. De klantenservice heb ik nog geen ervaring mee.

7,5

Remco

06-09-2018
5,0

Functie: ICT Medewerker

In de theorie wordt globaal uitgelegd wat functionaliteiten zijn, je zou de theorie dan ook het beste kunnen beschrijven als een samenvatting van een samenvatting en is volledig ontoereikend om een examen mee te kunnen behalen.

Hoewel het niet altijd even goed functioneerde is de software oplossing van de praktijk opdrachten een mooi systeem, het is makkelijk om de opdrachten uit te voeren. Echter de opdrachten zelf mag nog een hoop aan verbeterd worden, de screenshot zijn van een te lage resolutie om functioneel te zijn, en de opdrachten gaan volgens een klik hier > klik hier > klik hier> klik hier> klaar systeem. In plaats daarvan had het veel fijner geweest om minder zinloze screenshots te hebben en meer uitleg van wat de verschillende stappen inhouden.