Beoordelingen ICT trainingen

• Klantenservice 7,8

Rudi

10-04-2019

Functie: Softwareontwikkelaar

Gebruikersvriendelijke interface, duidelijke uitleg van de materie, goede testvragen om opgedane kennis te toetsen.
Jammer dat de voorbeeld database niet offline beschikbaar wordt gesteld.

Max

25-03-2019

Functie: Backoffice medewerker

Michelle

25-03-2019

Functie: Sales Engineer

Ik heb al eens eerder een training gehad via ICT en dat was een zeer leerzame, leuke ervaring. Nu heb ik via het werk een online cursus en deze lijkt tot nu toe ook erg leerzaam.

Ian

24-03-2019

Functie: Junior

Nicole

21-03-2019

Functie: Inkoop

Voor de eerste keer mee aan het werk.
krijg toch nog veel nieuwe tips mee.

Anja

05-03-2019
4,6

Functie: E-learning Developer

Ik volg deze e-learning, echter de versie van de software die er getoond wordt in de e-learning is erg verouderd, dus ook de manier van werken. Er staat ook niet wat gedaan bij errors e.d.

Heel jammer, want dit geeft veel tijdverlies.

Dick

03-03-2019
7,8

Ik heb een prima ervaring tot nu met ICT Trainingen. Nog geen gebruik gemaakt van de klantenservice, maar bestelproces e.d. verliep prima.

Echter vind ik de omgeving van Skillsoft om te huilen. Achterhaalde interface dat je esthetisch terug naar de zeroes slingert, met de functionaliteit van een stoeptegel, en dat voor it cursussen, ondermaats als je het mij vraagt.
En elke keer dat er dat Andy Alfred iets uitlegt, sterft er ergens op de wereld een puppy uit verveling.. Dit weerhoud mij er ten zeerste van om andere cursussen te checken.

Paul

Functie: Klantadviseur

Bestelling van cursus was snel gepiept via werkgever. Verder kan ik deskundigheid en klantenservice niet beoordelen. Hiervoor heb ik te weinig ervaring met ICT Trainingen. Ziet er wel allemaal professioneel uit

Jelle

Functie: ICT beheer

Een erg prettige manier van leren. Het digitale aanbod is fijn doordat de video's per onderdeel niet extreem lang zijn. Hierdoor is de aandacht er goed bij te houden en is het makkelijk om "tussen de bedrijven door" iets bij te leren. In mijn geval was het een MTA voor database fundamentals; dit was allemaal in het Engels (ingesproken door een Ier) maar zeer goed te verstaan. Per onderdeel waren er een paar vragen om te testen of je de materie goed hebt begrepen. Ik ga hier in de toekomst nog vaker een training volgen, een aanrader dus :)

Dorothy

Functie: Werkzoekende als software ingenieur