Beoordelingen Icing on the Cake entertainment

• Hoe groot is de kans dat je opnieuw zaken doet? 9,1

Anfre uit: Goor

03-10-2017

Je ervaring:
Top!! Nienke had haar team super gebriefd waardoor de middag en de avond vlekkeloos verliep. Ze wisten van aanpakken,waren zelf denkend, ze zagen het werk liggen, de hele middag en avond een vrolijk gezicht, bescheiden opstelling naar de gasten, absolute aanrader!!

De ReggehofAanbeveling: ja

Jumbo golfwereld TwenteAanbeveling: ja

Robert Jan uit: Almelo

08-06-2017

Je ervaring:
Een gepassioneerde ondernemer die altijd bezig is zichzelf te verbeteren en streeft naar perfectie! Winnaar in de markt in hun segment! Keep up the good work!

Brood met Spelen , XO Foodgroup Aanbeveling: ja

Margreet uit: Nijverdal

04-04-2017

Je ervaring:
Jullie aanwezigheid was een prachtige aanvulling op onze opening, wij zijn zeer tevreden!

Van Buren Banden BVAanbeveling: ja

maaike uit: Deventer

06-01-2017

Je ervaring:
Super entertainment! De kers op de taart voor een geslaagd feestje:)

DrukwerkdealAanbeveling: ja

Vanity uit: Enschede

06-12-2016

Je ervaring:
Dit was de eerste, maar zeker niet de laatste samenwerking met Icing on the Cake. Prettige samenwerking, denken mee, goede communicatie, de dames zijn flexibel, stijlvolle kostuums. Al met al zeer tevreden.

Tribe BoekingenAanbeveling: ja

Esther uit: Almelo

05-11-2016

Je ervaring:
We vonden het een hele goede ervaring, waar we veel positieve reacties op hebben gehad

Yes! Toys & MoreAanbeveling: ja

Leonie uit: Weerselo

22-09-2016
8,1

Je ervaring:
Leuke enthousiaste meiden die zich aanpassen aan het publiek en precies naar onze verwachting gewerkt hebben. Flexibel, gastvrij en zagen er top uit, maar ook weer niet over de top; iets wat perfect bij ons als bedrijf past. Bedankt voor de fijne samenwerking en graag tot een volgende keer!

Event Creators B.V>Aanbeveling: ja

Elsemiek uit: Weerselo

22-09-2016

Je ervaring:
Wij hebben de twee rollerskate dames afgelopen zaterdag ingezet bij een event van Xelvin op Vliegveld Twente. Ontzettend gastvrij, vriendelijk en zorgen voor leuk entertainment. Helemaal top, we gaan vaker gebruik maken van jullie service!

Event CreatorsAanbeveling: ja