Beoordelingen I. de Vries Schildersbedrijf

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,2

R.A. en H. uit: Hoorn

22-09-2017
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Contact gelegd via andere schilder (overbuurman).

Pure vakman, beter is er bijna niet te vinden. Werkt rustig, grondig en nauwkeurig. Heeft grote passie voor het schildersvak en weet echt alles over de nieuwste ontwikkelingen. Geen verassingen over de prijs of gezeur over kleine extra klusjes. Deze professional wordt daarom door ons van harte aanbevolen!

Dan en Marleen uit: Andijk

07-08-2017
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: We zagen de schilder bij de buren aan de overkant aan de gang en wat we zagen beviel ons

Vakman, vakwerk, gaat rustig zijn gang.

Gerlinde uit: Alphen aan den Rijn

30-07-2017

Vakman die prachtig werk aflevert. Werkt secuur en laat alles netjes achter. Ben erg blij dat hij de files trotseerd om bij mij te komen schilderen.

Gerard en Hanneke uit: Andijk

18-07-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit

Reeds vele jaren goede ervaring met Idsko, zowel buiten als in de woning. Levert als vakman zeer goed werk af. Werkt netjes en opgeruimd. Is betrouwbaar met het maken en nakomen van afspraken.

Gea uit: Andijk

17-05-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: kwaliteit

Prima schilderwerk.
Vertrouwde schilder.
Goede garantie op het werk.

Richard uit: Andijk

06-11-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede verhalen over gehoord

Wij zijn ontzettend tevreden, zeer zorgvuldig, prettig in de omgang, bekwaam en laat een prachtig geverfd huis achter!

Michel uit: Andijk

15-10-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Een vakman met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettige omgang met duidelijke afspraken, grote flexibiliteit en goede adviezen.

Jolanda en Leo Wim uit: Andijk

16-06-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Goede referenties

Prettig contact. Goed overleg over probleempjes die zich voordeden. Niet opdringerig. Heeft keurig werk afgeleverd.

Gerrit uit: Venhuizen

16-02-2016

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Top producten leveren een Top resultaat.

De laatste hand aan de verbouwing van ons "kleine-huisje" is gelegd door Idsko. In een woord: fantastisch - wat kan die man schilderen. Wij zijn zo blij dat wij dit schildersbedrijf kennen!!

Fam. uit: Noord-Holland

10-02-2016

Idsko werkt secuur en netjes en laat na werktijd een opgeruimde ruimte achter, wat het leven in een verbouwing prettig houd.
Idsko bedankt voor je vakmanschap. :-)