Beoordelingen IamReservations

• Aanbod 9,2
  • Boeking gemak 9,4

Fleur uit: Den Haag

27-05-2016

Super mooie en overzichtelijke site. Ludieke hotels waar je echt geweest moet zijn met leuke tips voor de omgeving.

Nicole uit: Breda

26-05-2016

De site ziet er netjes, clean en overzichtelijk uit. Aanbod van hotels ziet er ook goed uit en echt mijn soort hotels waar ik zou willen overnachten!

C uit: Den Haag

23-05-2016

Volgende keer gaan we zeker weer via Iamreservations een boeking maken.

Jeffrey uit: Den Haag

23-05-2016

Erg mooie hotels en een site die eindelijk helemaal in het nu thuis hoort!
Aandacht voor details, logisch opgezet, gave hotspots, echt een site voor de jonge/enthousiaste boeker van nu!

Robert uit: Spijkenisse

23-05-2016

Top site en erg mooie hotels stuk voor stuk! Ik raad het zeker aan voor een ieder die van lekker eten en slapen houdt!

Fleur uit: Den Haag

23-05-2016

Geweldig aanbod van mooie locaties! Erg gebruiksvriendelijke website en leuke tips waar je moet zijn geweest in de omgeving van het hotel!

Annemieke uit: Nieuw Vennep

23-05-2016

Ik ben echt blij verrast door de opzet en het aanbod van IamReservations. Echt heel leuk en wat een mooie locaties. Ik ben blij dat ik nu niet langer hoef te zoeken als ik een tof nachtje/weekendje weg wil, ik hoef alleen nog maar naar jullie site en dan weet ik dat het helemaal goed zit. Super!

Wouter uit: Noordwijk

7,7

Wij hebben nu één keer via IamReservations een overnachting geboekt (Corps de Garde, Groningen). Het hotelaanbod van IamReservations is naar mijn mening uniek. Reservering en contact verliep ook lekker. "Persoonlijk" in tegenstelling tot de grote bookingsites. Volgende keer zeker weer via IamReservations! Keep up the good service!

Marlies uit: Den Haag

21-05-2016

Bijzonder dat een online dienst toch zo persoonlijk kan zijn!

Martijn uit: Nieuw-Vennep

21-05-2016

Boeken via Iamreservations.com ging makkelijk. Het is goed dat er een selectie is gemaakt met alleen mooie hotels. Wel minder keus, maar dit gaf mij wel het gevoel dat het goed zat. Via de site weekendje weg geboekt naar de Slaapfabriek. Erg leuk hotel in een mooie omgeving. Zoals het staat op de website, zo is het ook echt. Kortom aanrader!