Beoordelingen HypotheekPlatform

• Deskundigheid 9,5
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 9,3

Mark uit: Rotterdam

18-10-2017

Huib was zeer helder en heeft ons erg nauwkeurig ondersteund om alles geregeld te krijgen! Zeer tevreden!

Stephanie uit: Rotterdam

06-10-2017

Ik heb een zeer positieve ervaring met hypotheekplatform! Wij zijn door Shariff Roling geholpen met de aankoop van ons eerste huis. Bedankt voor de hulp!

Jouke uit: Poortugaal

29-09-2017

Natasja uit: Delft

29-09-2017
7,0

Ik heb een appartement en garage aangeschaft, in één hypotheek. Ik had graag wat meer kennis over deze constructie gezien. Achteraf werd het eigen geld namelijk hoger dan vooraf ingeschat. Daarnaast kreeg ik van hypotheekplatform een (automatisch) bericht over de conceptakte van levering van de notaris, dat zij deze gecontroleerd hadden en geen fouten hadden gevonden. Deze stond echter vol met fouten en klopte van geen kant. Ook al lag de verantwoordelijkheid hiervoor bij de notaris en niet bij hypotheekplatform, vond ik dit (automatische) bericht van hypotheekplatform onzorgvuldig (blijkbaar hadden ze de conceptakte toch niet of niet zorgvuldig genoeg gecontroleerd). Zo blijkt maar weer dat je zelf ook altijd scherp moet blijven. Erg positief dat de hypotheekadviseur goed te bereiken was en snel handelde. Na afloop is er contact geweest over deze punten, wat zeer naar tevredenheid is opgepakt!

Clayton uit: Rijswijk

22-09-2017

Duidelijke uitleg en goed geholpen aan de juiste hyptheek

Josh uit: Lekkerkerk

20-09-2017

Snel en vakkundig geholpen. Uitstekend begeleid tijdens het toch wel spannende proces.

Irene uit: Hellevoetsluis

19-09-2017

Wij kregen in eerste instantie contact met Frank Jansen. Het gesprek vond plaats bij ons thuis. Voor ons, een jong en onervaren stel, was dit gesprek erg duidelijk. Helaas moest Frank geopereerd worden in de tijd dat wij bezig waren met de koop van ons eerste huis. Voor ons jammer dat we niet door dezelfde persoon geholpen konden worden (en af en toe was dit niet 100% praktisch) maar dit was natuurlijk overmacht. Ondanks deze situatie zijn we erg goed geholpen door HypotheekPlatform. Frank heeft een fijne persoonlijkheid. Er komt veel op je af. Frank geeft je het gevoel dat alles goed komt. Zelfs vanuit het ziekenhuis kregen wij berichtjes van Frank, dit geeft aan hoe betrokken hij is. Frank is een gezellige, vriendelijke en positieve man. Zeker aan te raden.

ufuk uit: rotterdam

19-09-2017

Zeer tevreden. Top service.
Ik ben geweldig geholpen echt een aanrader!!!

Gerda uit: Hellevoetsluis

19-09-2017

Wij kunnen iedereen hypotheekplatform aanraden prima service. Staan iedere minuut van de dag voor klaar.

Maxime uit: Rotterdam

18-09-2017

Fijne gesprekken met duidelijke informatie waar genoeg ruimte was om zelf vragen te stellen.