Beoordelingen HypotheekPlatform

zenja uit: rotterdam

22-01-2018

In één woord super.
Kwaliteit, Professional, klantvriendelijkheid.
En een dikke plus punt bereikbaar na kantoortijden.

D uit: Rotterdam

16-01-2018

Prima advies gekregen! Vriendelijk en professioneel, alles is vlot gegaan. Bij het kopen van je eerste huis zijn er een boel vragen en dingen te regelen, ze hebben me hiermee fantastisch geholpen, goed uitgelegd en begeleid. Zeker een aanrader!

Frank uit: Hendrik Ido Ambacht

15-01-2018

Dit is eigenlijk mijn eerste echte stap naar de volwassenheid, zo als 29 jarige een huis kopen. Dan zit je uiteraard met veel vragen. Maar het fijne aan HypotheekPlatform - naast een aantrekkelijke financieel aanbod - is dat ze je ook overal van op de hoogte stellen. Zelfs na dit proces kun je altijd bij ze terecht. Dus met andere woorden is het zeker een aanrader om in ieder geval een gesprek aan te gaan bij HypotheekPlatform.

Donna uit: Delft

21-12-2017

Hele goede service, deskundig en alles werd snel geregeld.

Rick uit: Hellevoetsluis

20-12-2017

Alles top geregeld! Op aanraden van de makelaar een afspraak gemaakt met Frank. Hij is voor zover ik weet de enige adviseur die ook aan huis komt aangezien mijn vader niet in staat was ergens naar kantoor te komen. Tijdens het gesprek goed antwoord gekregen op al mijn vragen en zo ook een passende hypotheek gevonden. Het vervolg traject en de communicatie tot aan het geheel rond zijn van de hypotheek is ook super verlopen. Ook nu het hele traject van afsluiten is doorlopen kan ik nog steeds met mijn vragen terecht.

Frank, en collega's op kantoor bedankt en ga zo door met deze service!

Matthies uit: Delft

8,2

Goed advies, snel antwoord op vragen, denkt met je mee.

robert uit: rhoon

19-12-2017

goed advies en goede begeleiding en altijd bereikbaar/ beschikbaar voor alle vragen

Christel uit: Vlaardingen

19-12-2017

Goed, snel en duidelijk advies
Goed op de hoogte gehouden van iedere stap in het proces

Christel uit: Vlaardingen

18-12-2017

Duidelijke uitleg werkwijze, alle mogelijkheden meegekregen op papier.
Rondom offerte en afsluiten hypotheek iedere stap op de hoogte gehouden.
Goed bereikbaar voor vragen.

Goran uit: Rotterdam

17-12-2017

Ik ben heel tevreden met de advies, deskundigheid en aardigheid.