Beoordelingen HypotheekPlatform

• Deskundigheid 9,5
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 9,3

Ivana uit: Rotterdam

23-08-2017

Over het algemeen zeer tevreden, ze hielpen mij goed door het proces heen. En waren op tijd voor het verlengen van de ontbindende voorwaarde.
Er was een lichte strubbeling, maar ook deze werden goed en professioneel verholpen en indien nodig aangepast.

Ruud uit: Dordrecht

23-08-2017

5 sterren!!! Sema Sarikas bedankt voor je hulp,kennis en energie voor het verkrijgen van een hypotheek.

Nick uit: Alblasserdam

22-08-2017

Ik heb een enorm prettige samenwerking ervaren met Sema. Prettige gesprekken, goede uitleg en ze heeft echt een vertrouwen gewekt bij mij. Hypotheek was ook snel geregeld. Erg fijn.

Yannick uit: Amsterdam

21-08-2017

Altijd beschikbaar voor eerlijk advies, zeker aan te raden

Fabian

21-08-2017

Deskundig financieel advies gekregen bij Hypotheekplatform te Rotterdam.

Marinda uit: Dordrecht

18-08-2017
7,8

Het was onze eerste koop huis, maar zijn super goed geinformeerd over de mogenlijkheiden en hier uit snel uit gekomen met behulp van Shariff Roling.

Wij hadden nogal haast met de aanvraag van onze hypoteek, en hebben hier zelf veel achteraan moeten bellen met het kantoor, dat was jammer.

Marcelita uit: Rotterdam

18-08-2017
9,8

Sema heeft me op een hele professionele wijze geholpen.

Ze was duidelijk en heeft goed met me meegekeken naar wat mijn persoonlijke wensen zijn en de mogelijkheden die ik persoonlijk heb financieel.

Dit is mijn eerste koophuis en op momenten dat ik extra belde om informatie te verifieren, heeft ze me vriendelijk en begripvol te woord gestaan.

Ik ben een gelukkige bezitter van een huis nu.

Dirk uit: Delft

16-08-2017
9,5

Super service! Dit was al onze tweede ervaring met HypotheekPlatform. Vorige keer zijn we geholpen door Frank Jansen die ons direct helemaal snapte. Deze keer was hij helaas zelf niet in staat om ons te adviseren, maar met Sema Sarikas hadden wij ook gelijk dezelfde klik.
Ze heeft dezelfde nuchtere kijk op hypotheken als Frank, gecombineerd met een open houding en oprechte interesse in wat voor ons belangrijke zaken zijn. Toch houdt ze lekker de vaart in het gesprek! We liepen direct met een uitgeprint hypotheekvoorstel de deur uit en we wisten gelijk dat het weer goed zat.

Ook de communicatie met de backoffice over het aanleveren van de stukken verliep op een prettige, vlotte manier. (Het enige verbeterpuntje hier zou zijn dat sommige mailtjes niet met cc naar ons beiden werden gestuurd.)

Mochten we ooit nog een hypotheek nodig hebben dan komen we hier zeker terug. Maar zoals Frank in 2012 al tegen ons zei: de beste hyptheek is geen hypotheek! En daar gaan we voor! ;)

Franciscus uit: Rotterdam

07-07-2017

Ben erg goed geholpen zowel op kantoor als telefonisch
onze dank daar voor

Patrick uit: Hellevoetsluis

07-07-2017

Duidelijk en concreet verhaal dat vertrouwen geeft.