Beoordelingen HV Media

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,0

Etienne uit: Heusden Bedrijfsnaam: CATCH

18-08-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Doen meer dan ze beloven! Kundig, efficiënt, snel, betrouwbaar, betaalbaar en plezierig in de omgang!

Jacqueline uit: Ammerzoden Bedrijfsnaam: KAMbode BV

25-04-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft verstand van zaken en heeft een deskundige mening over wat wel of niet kan. Het was fijn om met hem samen te werken!

Lex uit: Elst Bedrijfsnaam: Lex Wonen

09-03-2017

Ervaring met: Internet marketing

Ik gaf € 15.000 aan leads uit per jaar voor mijn hypotheekkantoor. Vanaf oktober is HVmedia aan de slag gegaan met ranking van mijn pagina's. Na drie maanden de eerste leads en nu na 5 maand steeds meer leads. Na deze maand hoef ik geen leads meer te kopen. HVmedia zorgt voor een boost aan leads, en goede leads. Bijna alle zoekwoorden staan in de top 5. De meeste in de top 3.Het is een geweldige besparing en betere resultaten. HV Media en Google zijn onmisbaar voor mijn bedrijf. Lex van de straat Wonen, Elst (U).

Gerrit uit: Nederhemert Bedrijfsnaam: Vos Nederhemert

13-01-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

HV Media raadt ik iedere ondernemer aan die op zoek is naar een optimaal functionerende website die ook nog eens goed gevonden wordt op internet. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en u wordt vriendelijk te woord gestaan. Tevens wordt er ook mee gedacht aan hoe u invulling kunt geven op uw website.

Lynsey uit: Heusden Bedrijfsnaam: Bistro Burchtplein

12-01-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Wij zijn zeer tevreden over het hele traject. We zijn goed geadviseerd en gehoplen

Ingmar uit: Nieuwendijk Bedrijfsnaam: Safeguard

24-11-2016

Ervaring met: Internet marketing

Henri heeft ons zeer goed geholpen, binnen 6 maanden stond onze dienst bij alle geoffreerde zoekwoorden op de eerst pagina van Google en soms zelfs op 1. Wij kunnen Henri en HV Media zeker aanraden :)

Lex uit: Elst (U) Bedrijfsnaam: LexWonen

24-11-2016
9,8

Ervaring met: Internet marketing

Opdracht voor Henri was dat ik na de kerst Leads zou ontvangen via mijn eigen website, Google Ranking. Ruimschoots waargemaakt, mn eerste 2 leads zijn nu al binnen, 7 weken eerder. Goed bereikbaar en denkt mee. Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Evert uit: Andel Bedrijfsnaam: Bedrijfshallen.nl B.V.

17-11-2016
9,8

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Naast de website verzorgt HV media ook onze Internetmarketing. Bij een vraag of probleem reageert HV media DIRECT!! en veelal wordt er ook direct actie ondernomen. Zelfs in de avond staan zij paraat. De persoonlijke benadering, kennis van zaken, goede adviezen op maat, kosten bewust bezig voor de opdrachtgever en passie voor hun werk en klanten maakt HV media tot een geweldige en plezierige partij om mee in zee te gaan. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat HV media MEER doet dan zij beloven!!
Henri, bedankt voor al je medewerking!!

Judith uit: Wijk en Aalburg Bedrijfsnaam: Moderiemen.nl

10-11-2016

Ervaring met: Internet marketing

Wij hebben HV Media ingeschakeld om de online strategie van onze webshop te optimaliseren. Dankzij Henri hebben we onze SEO resultaten sterk verbeterd. Henri is een expert op het gebied van SEO en optimalisatie van webshops. Dankzij zijn sterke teksten en adviezen zien wij onze bezoekers en conversie nog altijd stijgen.

Ruud uit: Den Bosch Bedrijfsnaam: TOPS WTW-filters

25-07-2016