Beoordelingen HV Media

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,0

Fenna uit: Heiloo Bedrijfsnaam: Gédé Verpakkingen

29-09-2017

Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Onze brochure digitaal laten publiceren. Bestelling geplaatst, bestanden verstuurd en nog dezelfde dag de benodigde bestanden en gegevens ontvangen. Erg tevreden over de snelle service.

Menno Bedrijfsnaam: Schouten Verhuur VOF

27-09-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Last minute een beroep op Henri gedaan voor de bouw van een eenvoudige info website.
Tijdens het gesprek werd zeer goed meegedacht en het ontwerp/huisstijl van de reeds bestaande items is door HV Media prima doorgevoerd in het website ontwerp.
De website stond ruim binnen de zeer krappe deadline online!

VVV Altena Biesbosch uit: Woudrichem Bedrijfsnaam: VVV

23-08-2017
8,2

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Om een tien vragen, vraagt om een kritische beoordeling, Henri ;-)

Het is ons opgevallen dat je geneigd bent te zeggen dat iets veel werk is, niet kan, of af te raden is. Dat is jammer, want dat gaf ons het gevoel dat je niet graag de gebaande paden verlaat.
Als 'klant' wilden we niet horen dat je het druk had met andere dingen (werk, privé).
Vandaar dat 'Flexibiliteit' zes uit tien scoort.
Maar... het is prettig met je samen te werken en je bent toegankelijk en vriendelijk. Grote pluspunten! We zijn blij dat we samen met jou een mooie nieuwe site op het wereldwijde web hebben kunnen lanceren!

Etienne uit: Heusden Bedrijfsnaam: CATCH

18-08-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Doen meer dan ze beloven! Kundig, efficiënt, snel, betrouwbaar, betaalbaar en plezierig in de omgang!

Jacqueline uit: Ammerzoden Bedrijfsnaam: KAMbode BV

25-04-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft verstand van zaken en heeft een deskundige mening over wat wel of niet kan. Het was fijn om met hem samen te werken!

Lex uit: Elst Bedrijfsnaam: Lex Wonen

09-03-2017

Ervaring met: Internet marketing

Ik gaf € 15.000 aan leads uit per jaar voor mijn hypotheekkantoor. Vanaf oktober is HVmedia aan de slag gegaan met ranking van mijn pagina's. Na drie maanden de eerste leads en nu na 5 maand steeds meer leads. Na deze maand hoef ik geen leads meer te kopen. HVmedia zorgt voor een boost aan leads, en goede leads. Bijna alle zoekwoorden staan in de top 5. De meeste in de top 3.Het is een geweldige besparing en betere resultaten. HV Media en Google zijn onmisbaar voor mijn bedrijf. Lex van de straat Wonen, Elst (U).

Gerrit uit: Nederhemert Bedrijfsnaam: Vos Nederhemert

13-01-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

HV Media raadt ik iedere ondernemer aan die op zoek is naar een optimaal functionerende website die ook nog eens goed gevonden wordt op internet. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en u wordt vriendelijk te woord gestaan. Tevens wordt er ook mee gedacht aan hoe u invulling kunt geven op uw website.

Lynsey uit: Heusden Bedrijfsnaam: Bistro Burchtplein

12-01-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Wij zijn zeer tevreden over het hele traject. We zijn goed geadviseerd en gehoplen

Ingmar uit: Nieuwendijk Bedrijfsnaam: Safeguard

24-11-2016

Ervaring met: Internet marketing

Henri heeft ons zeer goed geholpen, binnen 6 maanden stond onze dienst bij alle geoffreerde zoekwoorden op de eerst pagina van Google en soms zelfs op 1. Wij kunnen Henri en HV Media zeker aanraden :)

Lex uit: Elst (U) Bedrijfsnaam: LexWonen

24-11-2016
9,8

Ervaring met: Internet marketing

Opdracht voor Henri was dat ik na de kerst Leads zou ontvangen via mijn eigen website, Google Ranking. Ruimschoots waargemaakt, mn eerste 2 leads zijn nu al binnen, 7 weken eerder. Goed bereikbaar en denkt mee. Geen 9 tot 5 mentaliteit.