Beoordelingen HV Media

Anouk uit: Amsterdam Bedrijfsnaam: KLM

19-07-2018
9,6

Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Professionele en snelle service! Wij zijn ergtevreden!

Jan uit: Giessen Bedrijfsnaam: Van Willegen Autoschade

17-07-2018

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft de sites gemaakt voor Van Willegen Autoschade en Van Willegen Giessen. We zijn ontzettend blij met de nieuwe sites! Hij heeft alles voor ons geregeld, de foto's, teksten en realisatie. Hij is snel, goed bereikbaar en heeft goed mee gedacht. Meer dan blij met het mooie online resultaat dat HV Media ons heeft gegeven!

Ramon uit: Wijk en aalburg Bedrijfsnaam: C&R Group B.V.

28-05-2018

Ervaring met: Internet marketing

Goed bedrijf wat mee denkt en oplossingen biedt voor scherpe prijzen. Denkt echt vanuit het oogpunt van de klant.

Lisanne uit: Rotterdam Bedrijfsnaam: Consultancy Castle

22-01-2018

Ervaring met: Website/webshop laten maken

We zijn ontzettend tevreden over HV Media: we hadden een hele ambitieuze deadline en ondanks dat hebben ze ruim voor de deadline alles gereed gemaakt tot een prachtresultaat! HV Media denkt echt met je mee en is erg klantvriendelijk. Alles hebben ze geregeld binnen de zeer ambitieuze deadline: de verhuizing, teksten en foto's plaatsen. Afspraken worden volledig nagekomen, dus je kan er volledig op vertrouwen dat het goed komt. Het contact verliep erg soepel en je voegt meteen woord bij daad, erg fijn! Bedankt voor de prachtige website en geweldige snelle service!

uit: België Bedrijfsnaam: Bij Landgenoten

10-01-2018

Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Snelle en onberispelijke service !
Ook tijdens het presales-traject werden alle vragen snel en professioneel beantwoord.

Fenna uit: Heiloo Bedrijfsnaam: Gédé Verpakkingen

29-09-2017

Ervaring met: Digitaal Publiceren.com

Onze brochure digitaal laten publiceren. Bestelling geplaatst, bestanden verstuurd en nog dezelfde dag de benodigde bestanden en gegevens ontvangen. Erg tevreden over de snelle service.

Menno Bedrijfsnaam: Schouten Verhuur VOF

27-09-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Last minute een beroep op Henri gedaan voor de bouw van een eenvoudige info website.
Tijdens het gesprek werd zeer goed meegedacht en het ontwerp/huisstijl van de reeds bestaande items is door HV Media prima doorgevoerd in het website ontwerp.
De website stond ruim binnen de zeer krappe deadline online!

VVV Altena Biesbosch uit: Woudrichem Bedrijfsnaam: VVV

23-08-2017
8,2

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Om een tien vragen, vraagt om een kritische beoordeling, Henri ;-)

Het is ons opgevallen dat je geneigd bent te zeggen dat iets veel werk is, niet kan, of af te raden is. Dat is jammer, want dat gaf ons het gevoel dat je niet graag de gebaande paden verlaat.
Als 'klant' wilden we niet horen dat je het druk had met andere dingen (werk, privé).
Vandaar dat 'Flexibiliteit' zes uit tien scoort.
Maar... het is prettig met je samen te werken en je bent toegankelijk en vriendelijk. Grote pluspunten! We zijn blij dat we samen met jou een mooie nieuwe site op het wereldwijde web hebben kunnen lanceren!

Etienne uit: Heusden Bedrijfsnaam: CATCH

18-08-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Doen meer dan ze beloven! Kundig, efficiënt, snel, betrouwbaar, betaalbaar en plezierig in de omgang!

Jacqueline uit: Ammerzoden Bedrijfsnaam: KAMbode BV

25-04-2017

Ervaring met: Website/webshop laten maken

Henri heeft verstand van zaken en heeft een deskundige mening over wat wel of niet kan. Het was fijn om met hem samen te werken!