Beoordelingen Huurbieding.nl

• Totaal oordeel Huurbieding.nl: 8,5

Esther Bedrijf: Kreukniet marketing en communicatie

05-02-2019

Omschrijf uw ervaring:
Zeer correct en actief, goede begeleiding en nazorg. Pand was binnen een maand verhuurd, Huurbieding brengt dingen in beweging!

Duco Bedrijf: Newomij

09-01-2019

Omschrijf uw ervaring:
Ik heb met huurbieding een erg fijn gesprek gehad bij ons op kantoor. Het daadwerkelijk plaatsen van de advertenties ging erg eenvoudig.

Jan Bedrijf: Dicobouw Druten B.V.

09-01-2019

Omschrijf uw ervaring:
De site bezorgt ons positieve leads die tot snelle verhuur hebben geleid.

Marc Bedrijf: Daelmans Vastgoed

08-01-2019

Omschrijf uw ervaring:
Prima contact en terugkoppeling altijd door huurbieding.nl. Daarnaast behoorlijk wat nieuwe leads gegenereerd. Dank!

Patrick Bedrijf: Van Zelst Automaten

19-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Recent onze mooie locatie in Sassenheim op huurbieding.nl geplaatst i.v.m. verhuur van diverse kantoorruimtes. Boven verwachting krijgen we de ene na de andere bezichtigingsaanvraag. Binnenkort gaan we dit ook zeker doen voor ons pand in Roosendaal op een super locatie langs de A17,

Bart Bedrijf: -

18-12-2018

Omschrijf uw ervaring:
Wat een top concept, binnen twee weken een betrouwbare huurder gevonden!

Karlijn Bedrijf: Kralingsch Beheer B.V.

Omschrijf uw ervaring:
prettig en makkelijk schakelen zodra er een wisseling plaats vind in de beschikbaarheid van de verschillende units! een goede follow-up n.a.v. de ontvangen leads en altijd even enthousiast!

Erik Bedrijf: Van Boom & Slettenhaar Fondsmanagement BV

Omschrijf uw ervaring:
Attente en snelle dienstverlening voor met name kleinere units met waarmaken van beloofde kwaliteit.

John Bedrijf: Chalet Group Management

7,0

Omschrijf uw ervaring:
Goed aanbod, goede en duidelijke website.

Mark Bedrijf: AHAM Vastgoed

24-10-2018

Omschrijf uw ervaring:
Na plaatsing op Huurbieding.nl al binnen enkele dagen een prima gegadigde gevonden.