Beoordelingen Hunt OngedierteControl

• Resultaat 9,6

Frederik&Nathalie uit: Almere

20-08-2017

Ongedierte: Wespen

Binnen een uur aanwezig, zeer vriendelijk, snel, goed werk geleverd.geen wesp meer aanwezig. Bedankt.

Gijs uit: Weesp

19-08-2017

Ongedierte: Wespen

Open en eerlijk. Probleem opgelost.

16-08-2017

Snelle Service. Uitstekend eindresultaat: Wespennest veilig kunnen verwijderen

Margriet uit: Almere

14-08-2017

Ongedierte: Wespen

Na gebeld te hebben kwam Jeroen dezelfde middag. Hij gaf goed advies en legde precies uit wat en hoe hij de klus ging klaren.
Het is goed gegaan. Geen wespen meer.
Als ze terugkomen komt Jeroen kosteloos terug.

Hjm uit: Almere

10-08-2017
9,6

Ongedierte: Wespen

Contact opgenomen met Hunt ivm een wespennest in de gevel. Volgende dag was hunt er om het probleem te verhelpen. Vervolgens troffen wij na dat hunt was geweest nog een wespennest aan. Telefonisch contact opgenomen met hunt welke direct aan gaf nog een keer langs te komen. Zeer goede service, snel terplaatse en zeer klantvriendelijk. Wij gaan volgende jaar ook gebruik maken van de service om onze woning in te spuiten tegen spinnen.

Yolanda uit: Almere

02-08-2017

Ongedierte: Wespen

We zijn heel tevreden over de werkwijze van Jeroen Gulien.
Hij heeft uitgebreid informatie gegeven (zo snapten wij ook hoe het werkt bij wespen).
En nadat hij het wespennest bestreden had, vertelde hij dat het nog uiterlijk 2 dagen kon duren dat we wespen zouden zien.
En hij had gelijk, we hebben nog een paar uurtjes wat wespen “thuis zien komen” zoals Jeroen voorspeld had, daarna waren we van de wespen af.
Wij helemaal blij!!!’
Dus: goede service, en zeker niet duur.
Wij raden Hunt ongedierte control dan ook van harte aan!

Corine uit: Lelystad

29-07-2017

Ongedierte: Wespen

Op vrijdag eind van de dag gebeld en zaterdag op afgesproken tijd aanwezig.Prijs die afgesproken was ook gehanteerd...Super service

uit: Almere

05-07-2017

Ongedierte: Wespen

Binnen 10 minuten was hij er voor een wespennest weg te halen .
Echt geweldig.

Monique uit: Huizen

27-06-2017

Ongedierte: Wespen

Erg positief verrast. Ik belde om 16:30 en een half uur later was de wespennest al bespoten. Erg vriendelijk en nog goede uitleg gehad.

Marcel uit: Almere

20-06-2017

Ongedierte: Muizen

Ik werd er een beetje kriebel van het geknaag en geloop door ons huis maar na de eerste keer bestrijden was het resultaat gelijk merkbaar, na de tweede keer waarbij enkel bijgevuld werd, zijn de muizen niet meer terug geweest. Ook het advies om bijenbekjes hebebn we gelijk overgenomen en geplaatst