Beoordelingen Human Impuls

Anoek uit: Breda

11-01-2018

Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes

Ervaring met: Training

De sessies en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Ook de mogelijkheden en het behalen van de gezette doelstellingen zijn effectief gebleken. De onderlinge relaties en communicatie zijn verbeterd en het maakt de werkomgeving weer een heel stuk prettiger.

Marian uit: Gilze

28-12-2017
7,8

Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes BV

Ervaring met: Coaching

De zoektocht naar een verbeterde samenwerking binnen ons team heeft alle individuen een beter mens gemaakt. Elkaars verschillen accepteren en de kracht van one-minute coaching geeft ons een goede start voor 2018.

Tessa

21-12-2017

Ervaring met: Training

Training Regie op eigen ontwikkeling was prima. Mooi om weer even stil te staan bij je eigen drijfveren en wat je belangrijk vindt. En vandaar uit stappen te maken naar wat jij belangrijk vindt en wat je wilt in je werk.

Sjoerd uit: Den Bosch

20-12-2017
8,5

Ervaring met: Training

Goede coaching & Training. Ook veel betrokkenheid van Human Impuls! Wel een tip (zeker ook voor VECOZO), de training minder plannen rond drukken periodes (b.v. november/december). Zodat je meer effort kan stoppen in de trainingen en hierdoor nog meer uit een training kan halen. Voor de rest was het top!

Ron uit: Dordrecht

18-12-2017

Bedrijfsnaam: NMi Certin

Ervaring met: Coaching

In een ontspannen omgeving je gedrag gespeigeld krijgen, zodat je hier veranderingen in kunt aanbrengen heeft mij meerdere malen heel goed geholpen om weer verder te komen.

Annette uit: Tilburg

07-12-2017
7,0

Ervaring met: Training

Wat ik mooi vond om te zien is dat er tijdens het trainen 'in de randjes' situaties ontstonden die de trainers direct in het framework van de training zelf wisten te plaatsen. Zo werden ook de spontane situaties omgetoverd tot waardevolle leermomenten.

Justin uit: Tilburg

29-11-2017

Ervaring met: Training

Erg waardevolle training werkdruk gehad. Handvatten meegekregen waar ik echt wat mee kan.

Marco uit: Goirle

28-11-2017
7,8

Bedrijfsnaam: VECOZO b.v.

Ervaring met: Training

Ik ben sceptisch wat betreft persoonlijkheidstrainingen e.d. maar het is goed om de basisprincipes en termen te kennen zodat je het er met elkaar over kunt hebben en kunt helpen. Ik heb ook praktische inzichten gekregen vanuit trainingen dus het heeft zeker meerwaarde.

Margot uit: Raamsdonksveer

28-11-2017

Bedrijfsnaam: VECOZO B.V.

Ervaring met: Training

Ik vond het een super cursus waar ik veel geleerd heb!
Dankjewel!

Annemieke

21-11-2017

Ervaring met: Training

Octogram en platen met drijfveren waren waardevol, maar daarna vooral ook de verbinding maken met het werk.
inhoudelijk onderdeel 2e dag vond je goed.