Beoordelingen Human Impuls

Colin uit: Dongen

16-10-2017

Bedrijfsnaam: ~

Ervaring met: Advies

Mijn ervaringen met Monique waren erg aangenaam. Ik had het gevoel dat er goed naar mij geluisterd werdt, en vooral dat ze me kon motiveren om verder te praten. Ze kon goed mijn positieve en negatieve dingen weergeven, waar ik erg veel aan gehad heb.

Marion uit: Nieuwegein

10-10-2017

Bedrijfsnaam: VGN

Ervaring met: Coaching

De coaching paste zowel qua inhoud als qua bejegening 'als een handschoen' en leverde mij waardevolle inzichten op die effect hebben op mijn functioneren

Anne-Marie uit: Roosendaal

09-10-2017

Bedrijfsnaam: Fa. Kop & Zn BV

Ervaring met: Advies

Goede begeleiding en deskundigheid. Eerlijke terugkoppeling en goede adviezen.

walter uit: roosendaal

04-10-2017

Bedrijfsnaam: fa kop en zn

Ervaring met: Coaching

Het persoonlijke informele contact heb ik als prettig ervaren alsmede de huislijke sfeer waarin ik ben ontvangen tevens vond ik het prettig dat ik met rust werd gelaten wanneer dit nodig was voor andere behandelingen (PTSS)Helaas heb ik het traject niet af kunnen maken maar toch wil ik met name Anika mede langs deze weg bedanken voor haar steun, kracht en professionaliteit en inzet succes met jullie bedrijf mvg Walter van Essen

Marianne uit: Etten-Leur

20-07-2017

Ervaring met: Training

Monique en Anika bieden in hun "Kleur Bekennen" training een unieke maar vooral heel praktische mix van theorie en praktijk aan. De theorie wordt kort behandeld en vervolgens wordt er flink geoefend. Die combinatie was voor mij ideaal. De literatuur die aan de trainingen ten grondslag ligt kun je nog altijd op je gemakje nalezen - maar het ter plekke oefenen en uitproberen in een veilige omgeving: geweldig! En zeer leerzaam.
Aanrader!

Maarten uit: Oosterhout

17-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes BV

Ervaring met: Training

Goede opbouw training met goede afwisseling van activiteiten. Deskundigheid getoond in het vormen van een team met gebruikmaking van de juiste tools. Veel energie geleverd aan het proces.

Marian uit: Gilze

16-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes BV

Ervaring met: Coaching

Doorbraak in een verbeterde samenwerking in het team en inzicht in eigen rol/bijdrage binnen het team.

Arnaud

16-07-2017
8,5

Ervaring met: Coaching

Fantastische, open vrouwen. Weten een veilige sfeer te creeeren om jezelf te ontdekken (tijdens 1:1 of in groepen). Ze zijn ook nog altijd zelf in ontwikkeling en hun ervaringen en lessen delen ze graag met iedereen. Ze kunnen begripvol en zacht zijn, maar ook respectvol confronterend. Ze hebben uiteraard programma's uitgewerkt, maar zijn altijd bezig met het toespitsen op de persoon. Het draait om de persoon en niet om het volgen van regeltjes of plannen.

Remco uit: Bloemendaal

12-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes

Ervaring met: Training

Zeer persoonlijke en op goed voorbereide training van ons kern management team. Prettige persoonlijke begeleiding van Anika en Monique.

Anoek uit: Breda

12-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes BV

Ervaring met: Training

Voor ons team een mooie open en ondersteunde confrontatie, waarbij inzichten in de verschillende personages zijn verkregen en de eerste stappen naar een nieuwe en heldere samenwerking zijn gemaakt.