Beoordelingen Human Impuls

• Toegevoegde waarde 8,6

Marianne uit: Etten-Leur

20-07-2017

Ervaring met: Training

Monique en Anika bieden in hun "Kleur Bekennen" training een unieke maar vooral heel praktische mix van theorie en praktijk aan. De theorie wordt kort behandeld en vervolgens wordt er flink geoefend. Die combinatie was voor mij ideaal. De literatuur die aan de trainingen ten grondslag ligt kun je nog altijd op je gemakje nalezen - maar het ter plekke oefenen en uitproberen in een veilige omgeving: geweldig! En zeer leerzaam.
Aanrader!

Maarten uit: Oosterhout

17-07-2017

Ervaring met: Training

Goede opbouw training met goede afwisseling van activiteiten. Deskundigheid getoond in het vormen van een team met gebruikmaking van de juiste tools. Veel energie geleverd aan het proces.

Marian uit: Gilze

16-07-2017

Ervaring met: Coaching

Doorbraak in een verbeterde samenwerking in het team en inzicht in eigen rol/bijdrage binnen het team.

Arnaud

16-07-2017
8,5

Ervaring met: Coaching

Fantastische, open vrouwen. Weten een veilige sfeer te creeeren om jezelf te ontdekken (tijdens 1:1 of in groepen). Ze zijn ook nog altijd zelf in ontwikkeling en hun ervaringen en lessen delen ze graag met iedereen. Ze kunnen begripvol en zacht zijn, maar ook respectvol confronterend. Ze hebben uiteraard programma's uitgewerkt, maar zijn altijd bezig met het toespitsen op de persoon. Het draait om de persoon en niet om het volgen van regeltjes of plannen.

Remco uit: Bloemendaal

12-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes

Ervaring met: Training

Zeer persoonlijke en op goed voorbereide training van ons kern management team. Prettige persoonlijke begeleiding van Anika en Monique.

Anoek uit: Breda

12-07-2017

Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes BV

Ervaring met: Training

Voor ons team een mooie open en ondersteunde confrontatie, waarbij inzichten in de verschillende personages zijn verkregen en de eerste stappen naar een nieuwe en heldere samenwerking zijn gemaakt.

Rimke uit: Waalwijk

11-07-2017

Ervaring met: Coaching

Super tweedaagse gehad! Het heeft mij en de anderen veel energie gegeven om door te pakken en onze doelen te realiseren. Ik kijk erg uit naar de vervolgsessies.

jacob uit: 4285 XH woudrichem

03-04-2017

Bedrijfsnaam: van Hemmen organistieadvies

Dynamisch, betrokken, verdiepend, deskundig

Irma uit: Den Haag

30-03-2017

Bedrijfsnaam: NMi Certin

Ervaring met: Coaching

Prettige, open en deskundige samenwerking!

Gonjo uit: Voorschoten

29-03-2017
8,5

Bedrijfsnaam: FGB Facility Management

Ervaring met: Training

Het was een proeftuin dus op basis daarvan kan ik de toegevoegde waarde nog niet echt beoordelen