Beoordelingen Hulpmiddelencentrum

7,7
563 beoordelingen
  • Bereikbaarheid 7,8
  • Klantvriendelijkheid (telefonisch/e-mail) 7,8
  • Klantvriendelijkheid en instructie (bij aflevering) 7,9
  • Persoonlijk en deskundig advies (showroom/receptie/aflevering) 7,6
  • Tevredenheid product 7,6
  • Tevredenheid levertijd 7,7
  • Volledigheid assortiment 7,7
1 t/m 10 van 563 beoordelingen

j uit: prinsenbeek

09-04-2019
3,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Een terugkerende klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
geen positieve ervaring
ben al vanaf mei 2018 bezig voor rolstoel al goedgekeurd door wmo. na 1 jaar zit moeder er nog steeds op te wachten. elke week bel ik 2x zeggen dan staat in werkplaats, we gaan er spoed op zetten nou niet dus
schandalig er zijn geen woorden voor.

Verbeterpunten:
meer personeel en betere afspraken

Aanbeveling: nee

klaas en tineke uit: drachten

31-03-2019
8,7

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Een terugkerende klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
erg tevreden

Aanbeveling: ja

Barthy uit: Drachten

27-03-2019
10

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via uitleen

Klant kent ons van: Google/ Internet

Positieve ervaring:
Prima geregeld

Aanbeveling: ja

Magda uit: Schiermonnikoog

27-03-2019
9,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Een terugkerende klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via zorgverzekeraar

Klant kent ons van: Zorgverzekeraar

Aanbeveling: ja

Ook uit: Roden

27-03-2019
2,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Een terugkerende klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Geen

Verbeterpunten:
Wat wordt je door dit bedrijf schandalig behandeld ! Jammer dat ik aan HMC vast zit, omdat ik via WMO alles regel.
Een drama hoe zij, vooral de mensen van de planning en de telefoniste met mij omgaan. Niet mee denkend, totaal geen verstand van zaken en kortaf. Geen verstand hebben van zaken is niet erg, zeg het gewoon..... Mijn kleine wieltje van mijn rolstoel lag er bijna af, waardoor ik mijn rolstoel niet meer kon gebruiken. Dit was niet urgent genoeg om iemand langs te sturen...……. OW ? Wat is dan wel urgent ? Stilstaan met je scootmobiel met een lege accu werd er gezegd...…. Mijn rolstoel is mijn benen ! Maar dat is blijkbaar niet urgent, dat ik dus niets kan met mijn benen...………. Ik heb heb veel meer anekdotes, ook van andere rolstoelers. Maar dat een andere keer. Er wordt toch niets mee gedaan. De reactie bij de andere negatieve beoordelingen hier, is allemaal hetzelfde......

Aanbeveling: nee

Patricia uit: Capelle aan den ijssel

22-03-2019
4,9

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Allemaal heel vriendelijk aan de telefoon

Verbeterpunten:
Ik vindt dat zodra de indicatie er is en goed gekeurd is door het wmo er sneller contact opgenomen kan worden aangezien er bij het wmo spoed achter is gezet en dan moet ik nu hier heel lang wachten tot ik eindelijk naar buiten kan met me kinderen zit al vanaf 4 feb binnen kan niks waarom zolang wachten als een telefoontje zo gepleegd is en wmo doet er spoed achter maar dan hier weer wachten tot ze contact nemen om te leveren nu nog geen scootmobiel

Aanbeveling: ja

Seerp uit: Metslawier

17-03-2019
8,3

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Nieuw gekocht

Klant kent ons van: Google/ Internet

Positieve ervaring:
Bij ons stonden van de twee hulpverleners het verkeerde geslacht vermeld. Van hulpverlener drie stond het verkeerde telefoonnummer vermeld. Dat was snel opgelost

Verbeterpunten:
Het mag niet zo zijn dat telefoonnummers verkeerd ingebracht zijn. .Daarvoor vraag ik uw bijzondere aandacht. Ik weet zeker dat ik de nummers goed heb aangeleverd.

Aanbeveling: ja

b uit: zutphen

07-03-2019
5,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
ben helemaal niet tevreden, zou een verbetering moeten wezen na welzorg. maar jullie zijn hetzelfde als hun, helaas konden wij niet kiezen dat deed de gemeente. jullie moeten ook niets beloven wat jullie niet na kunnen komen, want jullie weten niet wat het met de mensen doet. en ook het terugkoppelen mag ook wel verbeterd worden, word na een mail sturen niet opgereageerd. jammer had al genoeg porblemen met de welzorg, moet dit ook zo met jullie zijn

Verbeterpunten:
alles

Aanbeveling: nee

Rob uit: Hoogeveen

02-03-2019
8,2

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Nieuw gekocht

Klant kent ons van: Google/ Internet

Aanbeveling: ja

k uit: Franeker

02-03-2019
6,3

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via zorgverzekeraar

Klant kent ons van: Via vrienden, familie, kennissen of relaties

Positieve ervaring:
zeer goede services

Aanbeveling: ja