Beoordelingen Hulpmiddelencentrum

Raul uit: Utrecht

05-06-2019
2,4

Positieve ervaring:
De levering van de scootmobiel van mijn moeder is door de tussenkomst van het Hulpmiddelencentrum een totale teleurstelling geworden. Na 1.5 maanden bellen, bellen, nog eens bellen en nooit terug gebeld worden is voor het plaatsen van een treepkank verhogen eindelijk een afspraak ingepland dit te komen doen. De monteur zou tussen 09:00 en 11:00 uur langs komen. Het is nu 13:37 en niemand gezien

Ja. Opdoeken

Ger uit: Zoetermeer

17-05-2019
3,2

Ik ben: Vaste klant

Verbeterpunten:
Na door een werknemer onbehoorlijk behandeld te zijn, mijn stottergedrag na te doen en mijn hand weggeslagen te hebben, kan ik niet anders dan mijn eerdere ervaringen wederom bevestigen. Op een enkeling na, ben ik zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers

Frans uit: Oud-Beijerland

10-05-2019
3,5

Positieve ervaring:
De firma J en S is erg goed on briefjes maken oom teruggebeld te worden alleen gebeurt dit nooit!
Ben sinds 15 april al bezig!

Lijkt mij duidelijk

Wim uit: Arnhem

10-05-2019
3,7

Positieve ervaring:
Na 10 a15 bellen worden je gegevens genoteerd en dan hoor je niets meer. Slechte zaak. Terwijl je afhankelijk ben van een levering. Bah. Denk toch eens aan ons.

Verbeterpunten:
De service die wij invalide nodig hebben..

ben uit: giethoorn

09-05-2019
n.v.t.

geen

bereikbaarheid!
uitermate frustrerend zo slecht!

Kees uit: Utrecht

08-05-2019

Ik ben: Vaste klant

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: Via vrienden, familie, kennissen of relaties

Geen !!!

Verbeterpunten:
Ben nu al maanden bezig om eindelijk eens een keer normaal en goed in mijn rolstoel te zitten,maar helaas nog steeds waardeloos !! Eerst werd er een ander kussen besteld, zou van roho naar half roho half Jay gaan. Je zou denken dat hoeft niet zo lang te duren maar je raad het al ruim 2maanden verder eindelijk mijn kussen geleverd,maar probleem niet opgelost. Ik heb toen voorgesteld om een afspraak te maken op de Hoogstraat om hun mee te laten kijken voor een oplossing. Kreeg te horen van het hulpmiddelencentrum dat dit niet mogelijk was omdat de kosten daarvoor te duur waren en de klantadviseur zou er eerst een andere collega bij halen om te kijken of die misschien een oplossing wist. Inmiddels zijn we al weer ruim een maand verder en ik ging steeds slechter in mijn rolstoel zitten. Deze collega stelde voor om een JAY rugleuning te bestellen omdat ik dan meer zijdelingse steun zou krijgen en zo dus rechterop zou komen. Vervolgens 4 weken verder en nog steeds niks gehoord over een nieuwe rugleuning,ben ik gaan bellen hoe het ervoor stond. Ik kreeg de ACHTERWACHT aan de telefoon (dat is een callcenter) ingeschakeld door het hulpmiddelencentrum omdat die het te druk hadden. Heb een week lang de achterwacht gesproken (na gemiddeld 15 a 20 minuten wachttijd) maar ben NOOIT terug gebeld door het hulpmiddelencentrum !! Na die week was ik het zo zat dat ik een RegioTaxi heb gebeld en naar de Peppelkade in Houten ben gegaan. Op dat moment hadden ze geen passende oplossing en ik had de dag erna een afspraak staan waar ik niks van af wist. Ik de volgende dag terug naar Houten met mijn handbike want daar moesten ook nog dingen aan veranderd worden omdat het aankoppelen niet zo makkelijk ging of soms helemaal niet lukte. Eenmaal aangekomen kwam er een klantadviseur en een senior klantadviseur kijken hoe we dit konden oplossen. Lang verhaal kort te maken,er werd niks opgelost alleen een paar stukjes schuimrubber tussen mijn leuning vd stoel zodat ik iets rechter kwam te zitten maar dit was helaas van korte duur. Afgelopen woensdag weer met de regio taxi naar Houten gegaan omdat een vriend van mij zei dat het niet zo langer kon. Ben daar zo uit mijn plaat gegaan omdat een senior klantadviseur tegen me zei ; maar ik begrijp het allemaal wel !! Waarop ik antwoordde,als je het allemaal zo goed begrijpt had je mij niet maanden als een kreupele in mijn rolstoel laten zitten !! Ben daar kwaad weg gegaan samen met mijn vriend maar er werd mij beloofd dat de rugleuning zo snel mogelijk in huis zou zijn. En idd de volgende dag werd ik gebeld dat de leuning die donderdag en anders vrijdag binnen zou zijn. Uiteindelijk is de klantadviseur afgelopen vrijdag om half 11 de nieuwe rugleuning komen monteren. Ik ben vervolgens mijn rolstoel in gegaan en voelde al meteen dat dit het ook niet was maar dacht niet zeuren en sprak met de klantadviseur af dat we maandag contact zouden hebben. Maar ja jullie raden het al ............ Hele dag niks gehoord dus ben ik en een vriend van mij gaan bellen en wie kregen we aan de telefoon DE ACHTERWACHT !!!!! Heb ze vriendelijk verzocht dat het HULPMIDDELENCENTRUM toch echt even terug moest bellen en als dat niet zou gebeuren ik morgen een taxi naar Houten zou nemen. Ik ben vanavond terug gebeld en ze komen morgen mijn oude rugleuning terug zetten en dan ???? Wordt vervolgd maar wat is het HULPMIDDELENCENTRUM in Houten een waardeloze instelling. Ze vergeten daar 1 ding en dat is dat mijn rolstoel mijn benen zijn en dus ook mijn onafhankelijkheid !!! Maar de laatste maanden kon ik het niet langer opbrengen dan een paar uur in mijn rolstoel te zitten en dus de rest van de dag aan bed was gekluisterd !!!
HULPMIDDELENCENTRUM Houten bedankt vd laatste FANTASTISCHE maanden.

Afke uit: Arnhem

06-05-2019

Geen

Verbeterpunten:
Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Na 10-15min in de wacht wordt de verbinding verbroken, daarna niet meer bereikbaar. Tweede keer dat ik bel, ook niet bereikbaar en word ik doorverbonden met de achterwacht die verder niks kan betekenen. Via e-mail na drie werkdagen reactie terug ivm lekke band rolstoel. Vervolgens wordt er een afspraak ingepland op maandag na 15.00 ivm mijn werk, krijg ik de vrijdag ervoor een sms’je (16.57u) dat ze maandag tussen 14.00-17.00 komen. Zucht.. weer bellen..

Anna uit: Steenwijk

27-04-2019

Verbeterpunten:
Telefonische bereikbaarheid: 45 minuten aan de lijn gehouden, waarvan 30 minuten met 1 wachtende voor mij. Geen contact gekregen.
Zorgen dat hulpmiddelen snel beschikbaar zijn. Wachttijd is onacceptabel lang.na 6 weken is er voor mijn vader geen enkel zicht op leveringsdatum.

j uit: prinsenbeek

09-04-2019
3,0

geen positieve ervaring
ben al vanaf mei 2018 bezig voor rolstoel al goedgekeurd door wmo. na 1 jaar zit moeder er nog steeds op te wachten. elke week bel ik 2x zeggen dan staat in werkplaats, we gaan er spoed op zetten nou niet dus
schandalig er zijn geen woorden voor.

Verbeterpunten:
meer personeel en betere afspraken

klaas en tineke uit: drachten

31-03-2019

erg tevreden