Beoordelingen Hulpmiddelencentrum

7,7
545 beoordelingen
  • Bereikbaarheid 7,8
  • Klantvriendelijkheid (telefonisch/e-mail) 7,8
  • Klantvriendelijkheid en instructie (bij aflevering) 7,9
  • Persoonlijk en deskundig advies (showroom/receptie/aflevering) 7,6
  • Tevredenheid product 7,6
  • Tevredenheid levertijd 7,7
  • Volledigheid assortiment 7,8
1 t/m 10 van 545 beoordelingen

R uit: Zeewolde

14-02-2019
6,8

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Afgeleverde product voldoet aan de levering opdracht

Verbeterpunten:
Levering heeft lang op zich laten wachten .En de na levering van de spaakbeschermers heeft nog niet plaats gevonden is al vanaf 5 januari 2019 in bestelling

Aanbeveling: ja

huizing kruise uit: dalen

02-02-2019
6,9

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via uitleen

Klant kent ons van: Advertentie/ Reclame

Aanbeveling: ja

A uit: Dronrijp

02-02-2019
3,3

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Geen

Verbeterpunten:
Volg het advies op van wat de WMO voorschrijft. En kom niet aanzetten met een af geraagde en van diversiteit aan onderdelen in elkaar geknutselde elektrische binnenrolstoel. Wat totaal niet functioneert! De bekabeling is getapet, het bedieningspaneel is een halve meter voor de rolstoel geplaatst. Hoe zo werkbaar?? Niet dus. Voorwielen van een ander type geplaatst, rugleuning die er op geknutseld zit. Het ziet er niet uit! En zo kan ik nog wel even doorgaan! Werkelijk rotzooi!!

Aanbeveling: nee

Dirkje uit: Heerenveen

30-01-2019
9,2

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via zorgverzekeraar

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Ben een tevreden Clend van jullie ook wat de hulpmiddelen en de omgang met het personeel.

Aanbeveling: ja

J uit: Dokkum

19-01-2019
8,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met showroom: Burgum

Soort aanschaf: Nieuw gekocht

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Goed overleg mogelijk

Verbeterpunten:
Geen

Aanbeveling: ja

M uit: Oosterwolde Gld

10-01-2019
4,9

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Verbeterpunten:
Het ophalen van materiaal na overlijden van de gebruiker is een drama. Na 5 weken en meerdere keren contact nog geen datum wanneer de spullen worden opgehaald.

Aanbeveling: nee

André uit: Barneveld

22-12-2018
8,1

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via alarmering

Klant kent ons van: Anders

Positieve ervaring:
Goede montage en uitleg.

Aanbeveling: ja

alie uit: zwolle

22-12-2018
9,1

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via alarmering

Klant kent ons van: Anders

Positieve ervaring:
naar tevredenheid via icare

Verbeterpunten:
geen

Aanbeveling: ja

Saskia uit: Capelle aan den IJssel

18-12-2018
1,3

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via WMO

Klant kent ons van: WMO

Positieve ervaring:
Bezoek door WMO gemeente en besluit voor scootmobiel beide van 8 juni 2018

Op 26 juli is adviseur geweest die niet de afgesproken aanpassingen wilde doen, alleen instructie /rijles geven.
Na maanden afspraak gekregen op 31 oktober met een andere adviseur gekregen, die direct met een aangepaste stoel (Masterseat) op de scootmobiel type Sterling Elite aankwam.
Hiermee gereden om te kijken of ik vanwege weinig kracht in handen als gevolg van ziekte goed kon rijden met de besturing van de Sterling Elite. Dit was prima en er moesten alleen 2 voetsteunen op gemaakt worden. met een levertijd van 2 weken.

Verbeterpunten:
Op 7 december 2018 is een de scootmobiel van een geheel ander merk / type CTM Mobilit Scooter HS 850 zonder aangepaste stoel Masterseat geleverd.

Klacht ingediend met verzoek voor omruiling binnen 1 week voor de kerstvakantie.
Alleen schriftelijke ontvangstbevestiging gehad per e-mail van mijn klacht


Aanbeveling: nee

E. uit: Leeuwarden

13-12-2018
8,0

Ik heb beoordeeld als: Particuliere klant

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring met showroom: Niet van toepassing

Soort aanschaf: Via alarmering

Klant kent ons van: Via vrienden, familie, kennissen of relaties

Positieve ervaring:
Prettig telefonisch contact. Ik belde namens mijn moeder voor het verkrijgen van maandelijkse facturen.

Verbeterpunten:
Heb om facturen voor een hulpmiddel gevraagd t.b.v. een zorgverzekeraar. Duurde wel wat langer dan ik had gedacht voor ik ze toegezonden kreeg. Wel heel prettig telefonisch contact ,receptie schakelde adequaat door en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan bij de afdeling financiën en administratie.

Aanbeveling: ja