Beoordelingen Huizing Schilders

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,3

Arie uit: Dedemsvaart

01-12-2016

Algehele mening:
Eigenlijk top telefonisch goed bereikbaar, en afspraak is afspraak, zou dit aanraden bij familie en vrienden, aan gezien ik geen ruzie in de familie wil moet het wel top zijn, ik loop een rondje met de schilder wijs aan wat er moet gebeuren en zonder er zelf er naar om te kijken komt het af, ze kwamen een buiten deur tegen waar eerst wat door de timmerman wat aan gerepareerd moest worden, toch goed op gemerkt van de schilder.

René uit: Dedemsvaart

10-11-2016

Algehele mening:
Prettige mensen om mee te praten, luisteren goed naar de wensen en de uitvoering is zeer degelijk. Prijs is niet de goedkoopste maar ook niet de duurste aldus mijn eigen beleving.
Doordat er geen vaste planning is hebben we enige tijd moeten wachten maar ik begrijp dit wel.(weersomstandigheden, andere klanten, etc.)
Prima werk en wij zijn tevreden!

Carla uit: Balkbrug

25-10-2016

Algehele mening:
SUPER TEVREDEN!!! Huizing Schilders voor Topkwaliteit!!!

Jan uit: Balkbrug

20-10-2016

Algehele mening:
Prima, betrouwbaar, vakkundig bedrijf. Hoge klantgerichtheid. Zeer aan te bevelen.

Gerco uit: Beilen

03-08-2016
4,8

Marcel uit: Emmen

24-03-2016

Henny uit: Beilen

17-11-2015

Algehele mening:
De periode tussen de opdracht en de uitvoering was wat lang. Was overigens wel aangegeven.

Gerriet uit: Witteveen

23-09-2015

Algehele mening:
Eigenlijk zegt het vorenstaande voldoende. De ervaring is prima, goed werk en duidelijke afspraken voor een juiste prijs. Zo kan onze woning er weer een paar jaar tegen.

Carel uit: Hardenberg

21-08-2015

Susan uit: Dedemsvaart

01-04-2015

Algehele mening:
Prettig bedrijf, vakkundig, betrouwbaar.