Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,6
  • Aanbod 9,5

Mark uit: Rotterdam

19-07-2018

De prijzen hier stijgen volgens mij nog meer als in Amsterdam. Nog te betalen maar heb wel flink gezocht, gelukkig is de site overzichtelijk en duidelijk waardoor het makkelijk zoeken en bezichtigen is.

Robin uit: Tilburg

18-07-2018

Werkt simpel en succesvol. Ik ga samenwonen :)

Marcello uit: Amsterdam

17-07-2018

Veel keuze op de site en uiteindelijk ook met succes een bezichtiging gehad en contract getekend. handig!

Alexander uit: Bussum

17-07-2018

Ik ben heel tevreden want heb een woning gevonden

Nick uit: Rotterdam

17-07-2018

Uiteindelijk draait het om 1 ding een woning vinden en dat is hier gelukt!

Dorien uit: Amsterdam

17-07-2018

Woonruimte gevonden in Amsterdam! Leek me onmogelijk, zelf eerst geprobeerd tevergeefs en toen via huizenmarkt met succes. Ga niet goedkoop wonen maar blij dat ik iets heb in ieder geval.

Ilse uit: Utrecht

17-07-2018

Via deze site ben ik aan mijn nieuwe woning gekomen. Een goed alternatief voor de makelaar.

Marjolein uit: Eindhoven

17-07-2018

Ingeschreven omdat er veel leuk aanbod in Eindhoven voorbij kwam, zodoende bezichtigingen gepland en uiteindelijk iets gehuurd :-)

Pieter uit: Enschede

23-06-2018

Kan wel een lang verhaal ophangen hier maar ik ben blij dat ik een woning heb gevonden via huizenmarkt !! Zal vast wel mazzel hebben gehad want waren wel andere kijkers maar goed geen klachten dus.

Deborah uit: Maastricht

23-06-2018

Site heeft veel aanbod wat te huur is en je word goed geholpen met vragen. Uiteindelijk hier een woning gevonden dus mijn geluk kan niet op :)