Beoordelingen Huizenmarkt.nl

• Aanbod 9,5

Susan uit: Utrecht

13-12-2018
7,7

Handige website om via te zoeken maar er zijn wel vaak verhuurders die niet aan studenten verhuren!

Pepijn uit: Gorinchem

08-12-2018
7,0

Makkelijkom via site om via te zoeken en contact met verhuurders te hebben. Pech gehad met bezichtigingen die misliepen maar wel wat gevonden uiteindelijk.

Agnus uit: Haarlem

08-12-2018

Veel nieuw woningaanbod waarvan je direct op de hoogte word gehouden. Meerdere bezichtigingen gehad, meteen op de nieuwe reageren dan ben je er op tijd bij!

Albert uit: Amsterdam

07-12-2018

Blij dat het gelukt is om hier een huurwoning te vinden uiteindelijk!

Hamid uit: Rotterdam

02-12-2018

Na een email met een woning die te huur stond op de site gekeken en een bezichtiging ingepland. De site is erg makkelijk in het gebruik en heb je zeker wat aan.

Merel uit: Leiden

30-11-2018

Afgelopen maand een appartement gevonden. Veel woningen gevonden die interessant waren en aantal bezichtigingen gehad voordat ik het had gevonden. De site is erg handig en werkt simpel.

Monique uit: Werkendam

29-11-2018

Leuke woning in Dordrecht gevonden via de website huizenmarkt.nl

Inge uit: Deventer

28-11-2018

Via huizenmarkt.nl uiteindelijk mijn woning gevonden. Niet zo snel gegaan maar de aanhouder wint gelukkig.

Boy uit: Amsterdam

28-11-2018

Alles naar wens verlopen en bezichtigingen gehad in het weekend wat ik erg fijn vond dat het kon en ik niet vrij hoefde te nemen.

Amber uit: Den Bosch

28-11-2018

Handig updates via email binnen steeds en binnen 2 maanden een woning gevonden op huizenmarkt.nl, geen klachten dus.