Beoordelingen Huize Muller Makelaars

D. uit: Amsterdam

24-11-2017
9,6

Positieve ervaring:
De locatie van de te verkopen woning was niet bij ons in de buurt. We hebben de verkoop van de woning met een gerust hart uit handen kunnen geven aan Huize Muller. Alle bezichtigingen werden keurig teruggekoppeld door de makelaar.
Tijdens de verkoopperiode hebben we de samenwerking als prettig ervaren. Al onze vragen werden vrijwel direct beantwoord.

Je wordt bij Huize Muller (zoals het hoort) als cliƫnt behandeld. Dat kun je tegenwoordig niet van iedere makelaar meer zeggen.

Trilby uit: Veendam

21-11-2017

Positieve ervaring:
Makelaar zeer deskundig, neemt de tijd om alles uit te leggen, goed te bereiken, Janet op kantoor ook zeer behulpzaam, snel op funda geplaatst, direct veel bezichtigingen en in mijn geval snelle verkoop. Super makelaardij ook bij aankoop, sterk aan te bevelen!

Marleen uit: Stadskanaal

20-11-2017

Positieve ervaring:
Betrouwbaar, deskundig en klantgericht. Onze ervaringen zijn alleen maar positief! Bedankt voor de goede begeleiding bij de verkoop van onze woning.

Geen negatieve ervaringen.

Ronald uit: Oude Pekela

14-11-2017

Ariena uit: Nieuw buinen

06-11-2017

Positieve ervaring:
Prima contact gehad. Goed overleg en communicatie.

W uit: Stadskanaal

06-11-2017

In een woord Top!!

Geen

Jannes uit: Sttadskanaal

03-11-2017

Ervaring met: aankoopbegeleiding

Positieve ervaring:
Alles goed verlopen, heldere uitleg,actief in uitvoering en afwikkeling ! Je hebt te doen met mensen met ervaring en kennis van zaken
(maar dat wisten we al heel lang ,) BEDANKT !

Simon uit: Mussel

31-10-2017
8,2

Rolf en Kimberley uit: Stadskanaal

28-10-2017

Positieve ervaring:
In onze eerste ontmoeting was ik sceptisch: "Vast weer zo'n typische makelaar." Maar al snel bleek het tegenovergestelde waar te zijn: Patrick Muller was heel eerlijk over de positieve en negatieve punten van ons huis. En ook op mijn vraag: "Wil je onze woning in de verkoop? Heb jij zin om deze woning te verkopen?" kreeg ik een goudeerlijk antwoord: "Als jullie de punten aanpakken zoals we zojuist hebben besproken, wil ik deze graag in de verkoop nemen."

Zo gezegd, zo gedaan.

In de communicatie gaat alles snel, en zelfs buiten werktijd om is de makelaar te bereiken indien nodig. Ook de commercieel medewerkster Jeannet is direct, begripvol, vriendelijk en ook duidelijk. Ze beschikt daarnaast over de juiste kwaliteiten om telefonisch de "Taal van de makelaardij" goed en helder uit te leggen. Al met al erg fijn dus!

Ook voorafgaand een bezichtiging werd er contact met ons opgenomen en direct na de bezichtiging wederom om te vertellen hoe deze was verlopen.

Ons huis werd na een paar bezichtigingen en binnen 3 maanden verkocht. We hebben het gevoel dat ons huis op elk vlak onder de aandacht is gebracht bij potentiƫle kopers, denk hierbij aan het gebruik van Funda, social media en op kantoor bij Huize Muller Makelaardij.

Wij zijn dan ook van mening dat bij Patrick en Jeannet service, deskundigheid en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Negatieve ervaring:
Naar alle eerlijkheid heb ik geen negatieve ervaring.