Beoordelingen Huidzorgklinieken

Y. Amsterdam uit: Amsterdam

20-03-2019

Behandeling: Pigmentvlek verwijderen

Vestiging: Amsterdam

Heel deskundig advies gekregen waarbij goed gewezen werd op eventuele risico’s en het te verwachten resultaat.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat, als ik dit had geweten had ik het al veel eerder gedaan. De pigmentvlekjes zijn niet volledig verdwenen, maar dermate licht geworden dat ik mij er niet meer aan stoor. Belangrijk punt is dat ik een getinte huid heb, waarbij extra voorzichtigheid geboden moet worden. Huidzorgklinieken is één van de weinige klinieken die ook mensen met een getinte huid kan behandelen. Een echte aanrader!

SW uit: limburg

20-03-2019

Behandeling: Moedervlek verwijderen

Vestiging: Eindhoven-Best

1 woord: top!
Erg tevreden van de behandeling en dokter

Zohra Lazaar uit: Vinkeveen

19-03-2019

Karen uit: Nieuwegein

19-03-2019

Nathalie uit: Utrecht

17-03-2019

Behandeling: Tatoeage verwijderen

Vestiging: Utrecht

Ik heb enorm veel informatie gekregen, krijg goed deskundig advies en na de 5de behandeling is mijn tattoo al bijna niet meer herkenbaar. Je ziet bijna al niet meer wat het was. Ben nu al super tevreden.

Hanane uit: Zeist

14-03-2019

Vestiging: Utrecht

Fijne behandelingen gevraagd tot nu door Ingeborg Mastenbroek. Legt alles goed uit en luistert naar je doelen. Dik tevreden tot zover!

Annemarie uit: Utrecht

Vestiging: Utrecht

Fijne sfeer, persoonlijke aanpak, meedenkend.
Na 2 behandelingen blijven haartjes al langer weg!

Lotte uit: Amersfoort

Vestiging: Utrecht

Ben nu al een tijd bij de Huidzorgkliniek in behandeling en ben erg tevreden. Je wordt deskundig geholpen zijn altijd vriendelijk en ze zijn deskundig in hun werk

Yelle uit: Utrecht

Vestiging: Utrecht

Wordt hier heel fijn behandeld. Het is relaxed, fijn en deskundige omgeving. Raad deze plek zeker aan. Ik heb eerdere ervaringen gehad bij andere laser ontharings plekken en geen van hen kon tippen aan deze plek! Ik blijf terugkomen :)

Romy uit: Utrecht

Behandeling: Tatoeage verwijderen

Vestiging: Utrecht

De behandeling is snel voorbij. Je krijgt goede uitleg over de gehele procedure en eventuele nazorg. Het meeste resulaat zag ik tussen de eerste en de derde behandeling, nu de inkt langzaam verdwijnt is het resutlaay elke keer iets minder. Maar ik ben erg tevreden, raad het ook zeker aan!