Beoordelingen Huidverzorging Mireille

• Assortiment 9,1
  • Service 9,6

bernadette uit: oud-beijerland

29-11-2016

Het is iedere keer een feestje om de bestelling open te maken, alles zo mooi ingepakt, en altijd wat fijne samples en een persoonlijk kaartje en kadootje erbij. Top!!

Hendrike uit: Hengelo

11-10-2016
9,8

Ontzettend snelle levering, zelfde dag reactie op mijn vraag en hele goede service. Ik heb little hotties besteld en kreeg dit in een ontzetten mooi doosje toegezonden. Zelfs een paar nieuwe geurtjes kado. Heel erg blij mee!

Linda uit: Valkenswaard

06-07-2016

Levering was er snel en ondanks dat er iets niet helemaal goed ging, hebben ze het snel naar wens opgelost! De spullen waren ook mooi ingepakt! zeker een aanrader!

Denise uit: Rijnsburg

02-07-2016

2 x striPlayer set besteld! Super snelle levering en bij het ontbreken van een kleur, een net mailtje of ik wilde wachten of een andere kleur wilde uitzoeken.

Spullen goed ingepakt en ook nog eens een leuke attentie erbij!

Ik ga zeker vaker bestellen!

Claudia

30-06-2016

Gisteren het pakketje ontvangen, hele snelle levering en erg leuk verpakt met een paar proefmonsters en nog een persoonlijk berichtje erbij, top!

Chantal uit: Enschede

28-06-2016

Prima levering en prima service

Annemieke uit: Brunssum

22-06-2016

Alles wat ik nodig heb is uit voorraad leverbaar, de levertijd is twee dagen. De producten worden degelijk ingepakt en er zit ook nog een verrassing bij. Het uitpakken is altijd een gelukmomentje!

Willemijn uit: Baarle-Hertog

Kim uit: Eindhoven

21-06-2016

Altijd snelle verzending, alles is altijd netjes en goed verpakt en je krijgt vrijwel altijd een leuk extraatje.

C uit: Deventer

21-06-2016

Goede communicatie nav vragen. Helaas hadden ze op moment van bestellen 1 ding toch niet op voorraad. Hier werd ik netjes over ingelicht en zodoende kon in nog een nebestelling doen zonder verzendkosten te betalen. Keurig en snel geregeld!