Beoordelingen Huidinstituut Vitae

• Betrouwbaarheid 8,7
  • Nazorg 8,6

lisa uit: epe

29-12-2016

Ervaring met: Specialistische behandeling voor huidproblemen, Permanente make-up

Anja

11-12-2016

Ervaring met: Schoonheidsbehandelingen, Specialistische behandelingen, Permanente make-up, (Medische) pedicure, Voetreflex massage

Top instituut. Veel kennis, delen dit ook graag met je. Fijne sfeer en gezellig en klantvriendelijk personeel.

Nathan uit: Epe

13-11-2016
3,5

Ervaring met: Anders

Word niet terug zoals het afgesproken is. Afspraken worden niet nagekomen.

tadusi uit: Apeldoorn

23-09-2016

Ervaring met: Schoonheidsbehandelingen

Vakkennis en kunde heb ik niet zo hoog beoordeelt, maar ik Had ook een stagiaire behandeling Het as haar eerste behandeling en dus moet en ook nog veel leren bij jullie

Ko

23-09-2016
1,9

Ervaring met: Anders

Slechte ervaring met steunkousen. Lossen probleem niet. Verschuilen zich achter drukte van fabrikant. Laten je gewoon maanden wachten.

Willy uit: Ugchelen

04-09-2016

Ervaring met: Schoonheidsbehandelingen

Kom al 13 jaar bij Vitae dus het bevalt goed.

L uit: Apeldoorn

24-08-2016
7,1

Ervaring met: Schoonheidsbehandelingen, Anders

2x geweest voor harsen en nagels.
Nagels waren bij de 1e keer slecht dus de keer erop moest ik de helft betalen. Helaas zijn ze weer slecht. Randen zijn niet goed mee gelakt en ze laten sommige plekken los. Betreft t harsen. Ze hebben t wel nagekeken maar helaas kan ik er nog een scheermesje over heen halen omdat vooral de bovenkant van mijn benen nog allemaal haartjes te zien zijn. Betreft de prijs vind ik de kwaliteit zeer slecht.

marjo uit: apeldoorn

21-08-2016
8,1

Ik ben heel tevreden.

Miriam uit: Vaassen

19-08-2016

Ervaring met: Schoonheidsbehandelingen, Specialistische behandeling voor huidproblemen

Shannon is een goede schoonheidsspecialiste. Ze doet haar werk goed en is goed gezelschap.

Floortje uit: Ugchelen

17-08-2016