Beoordelingen HR Academy

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 8,3
  • Docent(en) 8,7

Petra Plaats: Alblasserdam

05-11-2018
7,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Door prive omstandigheden is één docent na een uur vertrokken. Ik heb haar visie, ervaring en kijk op de praktijk wel gemist.

Vera Plaats: Venray

31-10-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Docent wist een saai onderwerp (AVG) boeiend te brengen. Zeker het middagdeel was praktisch toepasbaar

Christine Plaats: Rotterdam

16-10-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Erg leuke dag met goede afwisseling tussen theorie en praktijk en goede trainers.

Sanne Plaats: Tilburg

03-10-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

De dag voldeed erg goed aan mijn verwachtingen en bood de handvatten die ik nodig heb in mijn werk.
De docenten gaven duidelijke uitleg, toelichting en voorbeelden.

Roelie Plaats: Mijnsheerenland

02-10-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ondanks dat het om een workshop van slechts 1 dag ging, heb ik toch het gevoel veel geleerd te hebben. En door de interactieve vorm werd ik ook getriggerd tot nadenken en het zelf aan de slag gaan. Kwaliteit van de training was prima!

Marlies Plaats: Tilburg

01-10-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goede training, veel interactie met docenten en deelnemers, kennis en inspiratie, ging vol energie naar huis !

Carola

12-09-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

De ene docent was wat veel op de achtergrond, ik had het leuker gevonden als zij een actiever deel van de dag voor haar rekening had genomen.
We hadden nog tijd over dat was jammer, ik had gerust nog meer willen weten.

12-09-2018
6,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Te weinig vernieuwende inhoud voor een masterclass die vernieuwing en onderscheidendheid centraal stelt. Stef vond ik best goed als presentator, de aanwezigheid van zijn collega van Merknemers was onnodig, voegde niets toe.

Jan Plaats: 's-Hertogenbosch

11-09-2018

Yvonne Plaats: Katwoude

21-06-2018
7,7

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goed georganiseerd (locatie, eten/drinken), aangename sprekers (kennis van zaken).
Helaas weinig echt nieuws gehoord: had gehoopt op wat meer inspiratie en praktische voorbeelden van hoe het kan. Nu wel voorbeelden gezien van 2 bedrijven (en Proof zelf), maar dat kwam overeen met wat we zelf al doen of het past niet goed binnen onze organisatie (we hebben geen borrelcultuur ;-)).

Ben naar huis gegaan met het plan dat ik zelf al had geschreven.. daar had ik wel wat meer inhoudelijke feedback of aanvullingen op gewild.