Beoordelingen HR Academy

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 8,2
  • Docent(en) 8,6

Daan Plaats: Leiden

7,0

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Erg fijn om de structuur voor het opstellen van een SPP op een rijtje te krijgen. Ik vond het wel zonde dat de verdieping tijdens de cursus niet ging op gebied van data, ondanks dat de cursus gegeven wordt door een econometrist. De cursus was vooral herkenning voor mij, omdat we binnen de organisatie al vrij veel doen met SPP. Ik had gehoopt wat dieper op de data-kant in the gaan. Het had mij geholpen om de juiste cursus te kiezen door in de omschrijving van de doelgroep nog wat duidelijker te specificeren dat het gericht is op mensen die nog weinig met SPP doen binnen de organisatie.

Arjen Plaats: Uithoorn

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Zeer tevreden over inhoud programma en docent.
Het aantal mails van HR Academy is heel vervelend, ik heb het aantal mails niet geteld, maar begon het echt vervelend te vinden.

Sanne Plaats: Tilburg

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Een interessante opleiding, waarbij duidelijke verbindingen met de praktijk werden gemaakt. Ook bood het direct handvatten om mee aan de slag te gaan.

Ervaring voor wat betreft HR Academy. De tijd was onjuist doorgegeven (de opleiding duurde langer), waardoor ik een beetje in de problemen kwam met aansluitende afspraken.

Pauline Plaats: Haarlem

01-05-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Ik ben heel blij deze training te hebben gevolgd, ik heb nu een uitgebreide lijst met handvatten waar ik direct mee aan de slag kan.

Christie Plaats: Barendrecht

30-04-2018

Ben Plaats: Amsterdam

26-04-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goede vertaling naar de praktijk en aandacht voor de individuele deelnemer en zijn of haar vooraf bepaalde doelen.
Verzorging op locatie goed in de middag de trainingszaal wat benauwd. Uitloop naar algemene ruimte voor de opdrachten was prettig.

Tamara Plaats: Numansdorp

25-04-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Heel inspirerend, leerzaam en verhelderend!

Gradi Plaats: Apeldoorn

21-04-2018

Kiona Plaats: Wageningen

19-04-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Fijne en heldere uitleg gehad gekregen van Marjolein Gobes m.b.t. de AVG. Daarnaast zorgde ze voor een ontspannen en open sfeer.

Erik Plaats: Eerbeek

17-04-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Gedreven humoristische vakvrouw, uitstekende cursus. Bij thuiskomst wel inhoudelijke vragen, ik ga ze aan de docent stellen.