Beoordelingen HR Academy

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 8,3
  • Docent(en) 8,7

Carola

12-09-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

De ene docent was wat veel op de achtergrond, ik had het leuker gevonden als zij een actiever deel van de dag voor haar rekening had genomen.
We hadden nog tijd over dat was jammer, ik had gerust nog meer willen weten.

12-09-2018
6,3

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Te weinig vernieuwende inhoud voor een masterclass die vernieuwing en onderscheidendheid centraal stelt. Stef vond ik best goed als presentator, de aanwezigheid van zijn collega van Merknemers was onnodig, voegde niets toe.

Jan Plaats: 's-Hertogenbosch

11-09-2018

Yvonne Plaats: Katwoude

21-06-2018
7,7

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goed georganiseerd (locatie, eten/drinken), aangename sprekers (kennis van zaken).
Helaas weinig echt nieuws gehoord: had gehoopt op wat meer inspiratie en praktische voorbeelden van hoe het kan. Nu wel voorbeelden gezien van 2 bedrijven (en Proof zelf), maar dat kwam overeen met wat we zelf al doen of het past niet goed binnen onze organisatie (we hebben geen borrelcultuur ;-)).

Ben naar huis gegaan met het plan dat ik zelf al had geschreven.. daar had ik wel wat meer inhoudelijke feedback of aanvullingen op gewild.

Hans Plaats: Tilburg

11-06-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Prima masterclass Hr analytics. Duidelijke uitleg en gericht op praktijk.

Jeremy Plaats: Woudrichem

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Zeer deskundige docenten. Programma mag van mij iets meer stapsgewijs/gestructureerder en iets minder onderdelen/meer verdieping per onderdeel. Was soms wat vluchtig. Daarnaast mag er ook iets beter worden aangesloten op het kennisniveau van de deelnemers. Het kennisniveau vanuit de docenten was zeer hoog, dat van de deelnemers was m.i. lager.

Amy Plaats: Bunnink

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Jan Tjerk Boonstra (human capital group) is zeer ervaren, weet de stof goed over te brengen en kan vragen goed beantwoorden. Erg prettige trainer.
Wilma van Vuuren is ook erg bekwaam op haar vakgebied. beiden zijn toppers.

Daphne Plaats: Haarlem

7,7