Beoordelingen HR Academy

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Inhoud programma 8,2
  • Docent(en) 8,7

Yvonne Plaats: Katwoude

21-06-2018
7,7

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Goed georganiseerd (locatie, eten/drinken), aangename sprekers (kennis van zaken).
Helaas weinig echt nieuws gehoord: had gehoopt op wat meer inspiratie en praktische voorbeelden van hoe het kan. Nu wel voorbeelden gezien van 2 bedrijven (en Proof zelf), maar dat kwam overeen met wat we zelf al doen of het past niet goed binnen onze organisatie (we hebben geen borrelcultuur ;-)).

Ben naar huis gegaan met het plan dat ik zelf al had geschreven.. daar had ik wel wat meer inhoudelijke feedback of aanvullingen op gewild.

Hans Plaats: Tilburg

11-06-2018

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Prima masterclass Hr analytics. Duidelijke uitleg en gericht op praktijk.

Jeremy Plaats: Woudrichem

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Zeer deskundige docenten. Programma mag van mij iets meer stapsgewijs/gestructureerder en iets minder onderdelen/meer verdieping per onderdeel. Was soms wat vluchtig. Daarnaast mag er ook iets beter worden aangesloten op het kennisniveau van de deelnemers. Het kennisniveau vanuit de docenten was zeer hoog, dat van de deelnemers was m.i. lager.

Amy Plaats: Bunnink

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Jan Tjerk Boonstra (human capital group) is zeer ervaren, weet de stof goed over te brengen en kan vragen goed beantwoorden. Erg prettige trainer.
Wilma van Vuuren is ook erg bekwaam op haar vakgebied. beiden zijn toppers.

Daphne Plaats: Haarlem

Ontvangen we nog slides?

Daan Plaats: Leiden

7,0

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Erg fijn om de structuur voor het opstellen van een SPP op een rijtje te krijgen. Ik vond het wel zonde dat de verdieping tijdens de cursus niet ging op gebied van data, ondanks dat de cursus gegeven wordt door een econometrist. De cursus was vooral herkenning voor mij, omdat we binnen de organisatie al vrij veel doen met SPP. Ik had gehoopt wat dieper op de data-kant in the gaan. Het had mij geholpen om de juiste cursus te kiezen door in de omschrijving van de doelgroep nog wat duidelijker te specificeren dat het gericht is op mensen die nog weinig met SPP doen binnen de organisatie.

Arjen Plaats: Uithoorn

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Zeer tevreden over inhoud programma en docent.
Het aantal mails van HR Academy is heel vervelend, ik heb het aantal mails niet geteld, maar begon het echt vervelend te vinden.

Sanne Plaats: Tilburg

Bij volgende trainingsbehoeften terugkomen: ja

Een interessante opleiding, waarbij duidelijke verbindingen met de praktijk werden gemaakt. Ook bood het direct handvatten om mee aan de slag te gaan.

Ervaring voor wat betreft HR Academy. De tijd was onjuist doorgegeven (de opleiding duurde langer), waardoor ik een beetje in de problemen kwam met aansluitende afspraken.