Beoordelingen HP Printer

• Bereikbaarheid (tel./mail) 9,1

Van Gemert

12-02-2019

Uw ervaring:
Vorige jaar 2x kleuren printer naar alle tevredenheid gekocht. Nu wederom een mono laserjet gekocht. Goede kwaliteit, eerlijke voorlichting en vlotte levering.

Van Zon projecten

04-02-2019

Uw ervaring:
Wij hebben een set toners van het HP printer Huismerk besteld en deze werden volgens afspraak binnen 1 dag geleverd en na plaatsing voldoen zij perfect. het scheelt ruim 50% in kosten vergeleken met echte HP toners. ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

IT4U

02-02-2019
9,8

Uw ervaring:
Voor ons kantoor waren wij met spoed opzoek naar een degelijke printer. Het team van HP_printers heeft ons dezelfde dag nog voorzien van een refurbished printer.

Bedankt!

Harald Smits

30-01-2019
9,8

Uw ervaring:
Heel erg blij met mijn nieuwe printer. Veel meer service bij dit bedrijf dan bij een mediamarkt.

klasse!

KVA

18-01-2019

Vriendelijk en effiecient

MJK Leathers

17-01-2019

Uw ervaring:
Toen mijn HP CP2025 stuk was vond ik bij HP Printer een refurbisched van hetzelfde type tegen een zeer redelijke prijs. Ik had nog een volledige kleur set met toners, dus die wilde ik ook nog kunnen gebruiken. Nu na 3 jaar doet deze printer het nog uitstekend, en ik ben inmiddels ook over gegaan op de Toners van het huis merk van HP printer. Deze zijn uitstekend, geen verschil met de originele van HP maar wel veel goedkoper! Deze vervangingstoners zijn 100% beter dan de vervangingstoners die ik wel eens gebruikte van een ander bekend vervangingsmerk. Ook de levering van de toner is supersnel. Ik ben blij met de service van HP Printer!

Huiswerkbegeleiding West-Brabant

14-01-2019

Uw ervaring:
In onze zoektocht naar een printer zeer prettig geadviseerd door Thomas van hp-printers. Er werd goed geluisterd naar mijn eisen en budget en vervolgens snel op locatie bezorgd, fijn! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Yarden & Slager Uitvaartzorg

11-12-2018

Uw ervaring:
Wij zijn vanaf het eerste telefonisch kontact uiterst profecioneel geholpen. De volgende dag is er een HP printer gebracht en geinstalleerd. Wij kregen uitleg van de printer tot alles werkte. Er werd niet naar de tijd gekeken.
Chapeau, Simon Slager

vtbkultuur Musica

28-11-2018

Uw ervaring:
Na aankoop van een laserprinter ben ik zeer goed begeleid geweest door een vakkundig team. Ik kan u aanraden wanneer u overweegt om een printer te kopen eerst even kijken bij HP Printer... misschien doet u ook een koopje net zoals wij! Aan het team: doe zo verder vooral jullie nazorg stel ik ten zeerste op prijs! Diane

Motivatiefabriek

23-11-2018