Beoordelingen HP Printer

• Bereikbaarheid (tel./mail) 9,1

De Groot BV

29-03-2019

Uw ervaring:
Een zo goed als nieuwe printer voor een fractie van de nieuwprijs. subliem!

Thuiszorg max

14-03-2019
9,8

Uw ervaring:
Goed en snel bezorgd. bespaart een hoop geld t.o.v. nieuw en net zo goed dit refurbishen

nvt

06-03-2019

Uw ervaring:
Ik ben zeer tevreden over hun deskundigheid en communicatie. Ze hebben dezelfde ochtend contact opgenomen nadat ik op de site een vraag had gesteld. Ze hebben mij deskundig advies gegeven en na het plaatsen van een order is de printer de volgende dag al afgeleverd.

SieTec

28-02-2019

Uw ervaring:
Mooie deal gedaan bij HP en onze oude printer ingeruild. DeM880z werd zelfs aangesloten en gevuld!

SieTec

28-02-2019

Uw ervaring:

T Vlaams stripcentrum vzw

27-02-2019

HP kon me niet helpen.
Dankzij HP printer kan ik weer verder.
Zeer vriendelijke en snelle afhandeling.

JAIWEN B.V.

26-02-2019

Uw ervaring:
HP Printer voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Erg behulpzaam door de telefoon en prima afgeleverd op kantoor. Printer is uitstekend en scherp geprijsd waardoor ik hen zeker zal aanbevelen bij andere ondernemers en/of particulieren. Helpdesk is ten alle tijden bereikbaar. Heel erg bedankt Thomas!

Van Gemert

12-02-2019

Uw ervaring:
Vorige jaar 2x kleuren printer naar alle tevredenheid gekocht. Nu wederom een mono laserjet gekocht. Goede kwaliteit, eerlijke voorlichting en vlotte levering.

Van Zon projecten

04-02-2019

Uw ervaring:
Wij hebben een set toners van het HP printer Huismerk besteld en deze werden volgens afspraak binnen 1 dag geleverd en na plaatsing voldoen zij perfect. het scheelt ruim 50% in kosten vergeleken met echte HP toners. ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

IT4U

02-02-2019
9,8

Uw ervaring:
Voor ons kantoor waren wij met spoed opzoek naar een degelijke printer. Het team van HP_printers heeft ons dezelfde dag nog voorzien van een refurbished printer.

Bedankt!