Beoordelingen Hoveniersbedrijf Stadler

• Nakomen afspraken 9,2

Ronnie en Willy uit: Didam

08-10-2018

Positieve ervaring:
Michel heeft goed geluisterd naar onze ideeën en een goed plan gemaakt. Duidelijk en overzichtelijk. Het was geen probleem dat wij sommige dingen zelf gingen doen. Dat scheelt toch geld. Veranderingen werden in overleg meteen opgelost. Binnen een week was de klus naar tevredenheid geklaard. Jongens bedankt.

geen

Ingrid uit: Zevenaar

04-05-2018
9,6

Positieve ervaring:
Hoveniersbedrijf Stadler bleek een uitstekende keuze te zijn met vakkundig en vriendelijk personeel. Stuk voor stuk top-mannen. Het aan- en afvoeren van materiaal en afval werd ook door Stadler professioneel uitgevoerd.
Ik ben ontzettend blij met het resultaat en zal zeer zeker genieten van mijn (kunst)grasveld.

Geen

John uit: s-Heerenberg

26-10-2017

Positieve ervaring:
Vanaf eerste contact tot oplevering een prettige en deskundige ervaring.
Over het conceptvoorstel en de uitvoering van de werkzaamheden van de renovatie alle lof.

Yko en Tanja uit: Arnhem

08-08-2017

Positieve ervaring:
Een zeer prettige benadering en neemt de tijd om de aanwezige wensen te bespreken. Staat open t.b.v. het eerste ontwerp om aanpassingen door te voeren. Het personeel is vakkundig en vriendelijk in de omgang. Alles wordt naar tevredenheid uitgevoerd en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen en als het niet mogelijk is door bv. weersomstandigheden wordt dit telefonisch doorgeven. Personeel maakt steeds een goede keuze om oude materialen te gebruiken en zijn goed aanspreekbaar als iets niet helemaal naar wens is en wordt dit direct op het werk hersteld.

Verbeterpunten:
Verlijmen van treopsluitingen zodat het zand niet kan weglopen!

Frank en Ellen uit: Didam

13-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Prettige hovenier met oog en oor voor onze wensen. Flexibel in de mogelijkheden en neemt echt de tijd. Fijn dat hij zelf kwam met voorstel voor hergebruik van bestrating (omgedraaid) om de kosten te beperken. Niet gedacht dat onze stenen nog zo mooi waren.
De medewerkers waren vriendelijk en deskundig.

Eric en Janet uit: Didam

05-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
De aanleg van een vijvertje en een vlonder voor onze potplanten is boven verwachting geslaagd en weer zeer professioneel uitgevoerd. We zijn er heel blij mee. Laat nu de lente en zomer maar komen.

Bedank ook Rob en Joost voor hun uitstekende werk en hun expertise (ook namens de buren).

Verbeterpunten:
Geen, alles prima uitgevoerd en gecommuniceerd.

Leon uit: Zevenaar

05-10-2016

Positieve ervaring:
Prettig bedrijf met prettige en deskundige medewerkers. innovatieve oplossingen, zoals een Platoflex wand.

nvt

Janny uit: Dieren

20-03-2016

Positieve ervaring:
Stadler heeft onze vorige tuin aangelegd en lange tijd in onderhoud gehad. We waren hier altijd erg tevreden over. Dat was voor ons de reden om voor de renovatie van de tuin bij ons nieuwe huis Stadler opnieuw te vragen.
Er wordt altijd goed geluisterd naar onze wensen. Onze nieuwe tuin is dan ook helemaal naar onze zin wat betreft indeling en beplanting. Ook tijdens de werkzaamheden wordt er regelmatig overlegd. De medewerkers zijn vriendelijk en goed op de hoogte van de planne en denken mee.
Kortom: we zijn heel blij met het resultaat. We kunnen de planten wel de grond uitkijken en verheugen ons erop lekker in het zonnetje van de tuin te genieten.

Monita uit: Didam

29-06-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Ruime aandacht om in samenspraak tot een mooi, exclusief ontwerp te komen. Michel heeft onze wensen goed vertaald naar een mooi plan. Het was prettig om samen met Michel de bestrating bij de leverancier uit te zoeken. De problemen met leveren van materiaal door derden werden correct opgelost. Uitvoering door Rob en Joost is door ons positief ervaren. Zij denken met de klant mee en werken netjes, correct en klantvriendelijk. Goed team, verdient een pluim.

Verbeterpunten:
Op de website mogen wel meer foto's van tuinen te zien zijn.

Jasper uit: Doesburg

18-11-2014
8,2

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Leuke en gezellige kennismaking gehad met Dhr. Stadler op Appeltern. We hebben geen moment getwijfeld om Hoveniersbedrijf Stadler de opdracht te gunnen, Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ideeën. Afspraken zijn nagekomen. En ze konden snel aan de slag bij ons. We zijn dan ook van plan ons tuinonderhoud in de toekomst door Hoveniersbedrijf Stadler uit te laten voeren,

Verbeterpunten:
Vindbaarheid op zoeksites zoals google. bv zoekterm: hovenier gelderland.