Beoordelingen Hoveniersbedrijf Stadler

• Nakomen afspraken 9,2

Yko en Tanja uit: Arnhem

08-08-2017

Positieve ervaring:
Een zeer prettige benadering en neemt de tijd om de aanwezige wensen te bespreken. Staat open t.b.v. het eerste ontwerp om aanpassingen door te voeren. Het personeel is vakkundig en vriendelijk in de omgang. Alles wordt naar tevredenheid uitgevoerd en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen en als het niet mogelijk is door bv. weersomstandigheden wordt dit telefonisch doorgeven. Personeel maakt steeds een goede keuze om oude materialen te gebruiken en zijn goed aanspreekbaar als iets niet helemaal naar wens is en wordt dit direct op het werk hersteld.

Verbeterpunten:
Verlijmen van treopsluitingen zodat het zand niet kan weglopen!

Frank en Ellen uit: Didam

13-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Prettige hovenier met oog en oor voor onze wensen. Flexibel in de mogelijkheden en neemt echt de tijd. Fijn dat hij zelf kwam met voorstel voor hergebruik van bestrating (omgedraaid) om de kosten te beperken. Niet gedacht dat onze stenen nog zo mooi waren.
De medewerkers waren vriendelijk en deskundig.

Eric en Janet uit: Didam

05-04-2017

Het gaat hier om: tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
De aanleg van een vijvertje en een vlonder voor onze potplanten is boven verwachting geslaagd en weer zeer professioneel uitgevoerd. We zijn er heel blij mee. Laat nu de lente en zomer maar komen.

Bedank ook Rob en Joost voor hun uitstekende werk en hun expertise (ook namens de buren).

Verbeterpunten:
Geen, alles prima uitgevoerd en gecommuniceerd.

Leon uit: Zevenaar

05-10-2016

Positieve ervaring:
Prettig bedrijf met prettige en deskundige medewerkers. innovatieve oplossingen, zoals een Platoflex wand.

nvt

Janny uit: Dieren

20-03-2016

Positieve ervaring:
Stadler heeft onze vorige tuin aangelegd en lange tijd in onderhoud gehad. We waren hier altijd erg tevreden over. Dat was voor ons de reden om voor de renovatie van de tuin bij ons nieuwe huis Stadler opnieuw te vragen.
Er wordt altijd goed geluisterd naar onze wensen. Onze nieuwe tuin is dan ook helemaal naar onze zin wat betreft indeling en beplanting. Ook tijdens de werkzaamheden wordt er regelmatig overlegd. De medewerkers zijn vriendelijk en goed op de hoogte van de planne en denken mee.
Kortom: we zijn heel blij met het resultaat. We kunnen de planten wel de grond uitkijken en verheugen ons erop lekker in het zonnetje van de tuin te genieten.

Monita uit: Didam

29-06-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Ruime aandacht om in samenspraak tot een mooi, exclusief ontwerp te komen. Michel heeft onze wensen goed vertaald naar een mooi plan. Het was prettig om samen met Michel de bestrating bij de leverancier uit te zoeken. De problemen met leveren van materiaal door derden werden correct opgelost. Uitvoering door Rob en Joost is door ons positief ervaren. Zij denken met de klant mee en werken netjes, correct en klantvriendelijk. Goed team, verdient een pluim.

Verbeterpunten:
Op de website mogen wel meer foto's van tuinen te zien zijn.

Jasper uit: Doesburg

18-11-2014
8,2

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Leuke en gezellige kennismaking gehad met Dhr. Stadler op Appeltern. We hebben geen moment getwijfeld om Hoveniersbedrijf Stadler de opdracht te gunnen, Er werd goed geluisterd naar onze wensen en idee├źn. Afspraken zijn nagekomen. En ze konden snel aan de slag bij ons. We zijn dan ook van plan ons tuinonderhoud in de toekomst door Hoveniersbedrijf Stadler uit te laten voeren,

Verbeterpunten:
Vindbaarheid op zoeksites zoals google. bv zoekterm: hovenier gelderland.

Henk uit: Beek Montferland

18-11-2014

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Joelle uit: Duiven

17-11-2014

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Michiel kwam bij ons thuis en wist direct een modern eigentijds ontwerp te maken. Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng en aanvullingen. Ook het uitzoeken van tegelwerk ging samen met Michiel. Voor wat betreft de uitvoering, de mannen van Stadler komen enthousiast binnen en gaan direct aan de slag. Met kennis van zaken en een glimlach op hun gezicht. Ze werken keihard en helpen bij alles mee, ook als het niet meteen in de opdracht zit. Rob en Joost zijn echt top mannen. Heb veel geleerd en de tuin is echt prachtig geworden! Nog altijd meer dan tevreden! (we zijn een jaar verder ondertussen).

Verbeterpunten:
De website kan echt een opfrisbeurt gebruiken. Niet meer van deze tijd. Laat mooie foto's van diverse ontwerpen zien.

uit: Lathum

12-11-2014
9,9

Het gaat hier om: tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Plezierig bedrijf met fijne mensen en afspraken worden nagekomen!

Geen