Beoordelingen Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

• Nakomen afspraken 8,7

Wil uit: Maastricht

23-04-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Goede adviezen voor aanleg van de tuin met ruimte voor eigen ideeën.
Het ontwerp op tekening was super en het uiteindelijke resultaat is geweldig. De tuin is modern, strak en in balans.
De medewerkers van Guy Wolfs zijn vriendelijk en zeer ervaren.

Geen

uit: Eijsden

24-01-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
open en zeer toegankelijke ontvangst en communicatie luisteren naar de wensen. deskundige, zeer beleefde, vriendelijke medewerkers, positief pratend over het bedrijf.
Trots op hun werk.

Ewalts uit: Maastricht

23-12-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Betrouwbaar,nakomen afspraken.Vlotte voortgang werkzaamheden.Deskundige en vriendelijke medewerkers.
Er wordt kwaliteit geleverd! Mooie vormgeving tuin. Wij genieten nu al ,alhoewel het winter is en de tuin net gerealiseerd is.

geen idee !

Marion uit: Eujsden

23-11-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Mathijs Wolfs gevraagd voor snoeien bomen en nieuwe aanplant. Bomen zeer professioneel en netjes gesnoeid. Nieuwe aanplant ook zeer netjes en snel gedaan. Petje af voor de twee mannen die dit werk bij ons hebben gedaan. Zeer tevreden. Hoveniersbedrijf Guy Wolfs ......, een echte aanrader!

Geen verbeterpunten

Joop uit: Maastricht

20-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Ik heb vooral voor Wofs gekozen, omdat ik goede berichten had over de plezierige omgang met en deskundigheid van de werknemers en betrouwbaarheid van de uitvoering en nazorg. Dit is meer dan waar !

Verbeterpunten:
De eindafrekening. Het was een beetje een puzzel met excl./ incl.BTW. en de posten.
De offerte was heel transparant. Misschien de onderdelen nummeren en die nummers later weer terugzien. Meer overzicht. Overigens is dit ook heel plezierig opgelost.

uit: Eijsden

06-11-2017

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Zeer prettige medewerkers, werken netjes. Alle afspraken worden nagekomen en iedereen denkt mee.

Geen

Michel uit: Maastricht

18-06-2017
7,6

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Deskundigheid en vriendelijkheid straalt dit bedrijf uit. Kwaliteit van werk is goed. Ze werken netjes en ordelijk.

Planning.

Stenen voor muur hebben lang in onze voortuin gelegen en de laatste handelingen aan onze tuin hebben langer geduurd dan gepland.

Het schaduwdoek en paal uit de originele tekening zijn over het hoofd gezien.

Verder zijn we heel tevreden met het eindresultaat.

Ingrid uit: Maastricht

15-05-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Bij jullie geldt: afspraak is afspraak!! Vakkundige mensen, harde werkers en bovenal superklantvriendelijk. Heren: bedankt voor onze prachtige nieuwe tuin. Zoals beloofd: de foto's volgen nog!

Met vriendelijke groet,
Ingrid Willems

Twan uit: Landgraaf

26-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Degelijk bedrijf met een professionele uitstraling - dit bleek zowel bij de werkzaamheden (deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers) als bij ons bezoek aan het bedrijf. Efficiënte planning, prima uitvoering en betrokken nazorg en begeleiding. Kwaliteit planten is (tot nu toe) goed.

Jack en Lilian uit: Maastricht

27-02-2017
9,9

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Vriendelijk, duidelijk in uitleg en passie in de werkzaamheden en het zien groeien. Het respecteren van de wensen van de klant.

Verbeterpunten:
Voor ons zijn er tot nu toe geen verbeterpunten. We zijn zeer tevreden over het werk en zijn ervan overtuigd dat het resterende eveneens goed zal zijn. Wat betreft vraag 5 kunnen we nog niet goed beoordelen daar de beplanting nog moet gebeuren.