Beoordelingen Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

• Kwaliteit organisatie 8,8
  • Prijs/ kwaliteit 8,3
  • Communicatie en bereikbaarheid 8,5
  • Nakomen afspraken 8,7

henri uit: cadier en keer

07-11-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen

Positieve ervaring:
De hele club komt professioneel en klantvriendelijk over.Deskundigheid is duidelijk aanwezig. Wat ook belangrijk is: Afspraak is afspraak. Niets veranderen maar zo door gaan.

Gemma uit: Maastricht

01-10-2018

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Wij zijn heel tevreden over het proces van ontwerp tot uitvoering. Zeker ook over het werk,de bejegening en het enthousiasme van de mannen in de uitvoering.

Verbeterpunten:
Afstemming van mondelinge afspraken van klant met Mathijs en planning (voorbeeld aanvraag vergunning)

Luc uit: Valkenburg

17-09-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Het eerste contact mbt het tuinadvies was zeer prettig en persoonlijk. Tijdens de ontwerpfase was de communicatie en uitleg zeer goed en konden we in overleg zeer flexibel tot een stappenplan komen. In de eerste fase werden de contouren zichtbaar en in de 2e fase werd de achtertuin echt een verlengde van onze woonkamer. Tijdens deze fases hebben we de samenwerking met het personeel als zeer prettig, vriendelijk maar ook professioneel ervaren. Het plezier bij zowel het personeel als bij ons heeft ertoe geleid dat wij heel erg blij zijn met het resultaat. Zodra de tijd er rijp voor is zien wij graag uit naar het uitvoeren van fase 3.

Geen.
Jullie waren enorm flexibel en meedenkend als we tegen verassingen of uitdagingen aanliepen, waarbij er altijd ruimte was voor ons om ook zaken zelf te doen als we dat wilden.

Wil uit: Maastricht

23-04-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Goede adviezen voor aanleg van de tuin met ruimte voor eigen ideeën.
Het ontwerp op tekening was super en het uiteindelijke resultaat is geweldig. De tuin is modern, strak en in balans.
De medewerkers van Guy Wolfs zijn vriendelijk en zeer ervaren.

Geen

uit: Eijsden

24-01-2018

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
open en zeer toegankelijke ontvangst en communicatie luisteren naar de wensen. deskundige, zeer beleefde, vriendelijke medewerkers, positief pratend over het bedrijf.
Trots op hun werk.

Ewalts uit: Maastricht

23-12-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Betrouwbaar,nakomen afspraken.Vlotte voortgang werkzaamheden.Deskundige en vriendelijke medewerkers.
Er wordt kwaliteit geleverd! Mooie vormgeving tuin. Wij genieten nu al ,alhoewel het winter is en de tuin net gerealiseerd is.

geen idee !

Marion uit: Eujsden

23-11-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Mathijs Wolfs gevraagd voor snoeien bomen en nieuwe aanplant. Bomen zeer professioneel en netjes gesnoeid. Nieuwe aanplant ook zeer netjes en snel gedaan. Petje af voor de twee mannen die dit werk bij ons hebben gedaan. Zeer tevreden. Hoveniersbedrijf Guy Wolfs ......, een echte aanrader!

Geen verbeterpunten

Joop uit: Maastricht

20-11-2017

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Ik heb vooral voor Wofs gekozen, omdat ik goede berichten had over de plezierige omgang met en deskundigheid van de werknemers en betrouwbaarheid van de uitvoering en nazorg. Dit is meer dan waar !

Verbeterpunten:
De eindafrekening. Het was een beetje een puzzel met excl./ incl.BTW. en de posten.
De offerte was heel transparant. Misschien de onderdelen nummeren en die nummers later weer terugzien. Meer overzicht. Overigens is dit ook heel plezierig opgelost.

uit: Eijsden

06-11-2017

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Zeer prettige medewerkers, werken netjes. Alle afspraken worden nagekomen en iedereen denkt mee.

Geen

Michel uit: Maastricht

18-06-2017
7,6

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Deskundigheid en vriendelijkheid straalt dit bedrijf uit. Kwaliteit van werk is goed. Ze werken netjes en ordelijk.

Planning.

Stenen voor muur hebben lang in onze voortuin gelegen en de laatste handelingen aan onze tuin hebben langer geduurd dan gepland.

Het schaduwdoek en paal uit de originele tekening zijn over het hoofd gezien.

Verder zijn we heel tevreden met het eindresultaat.