Beoordelingen Hoveniersbedrijf Guy Wolfs

Michel uit: Maastricht

18-06-2017
7,6

Positieve ervaring:
Deskundigheid en vriendelijkheid straalt dit bedrijf uit. Kwaliteit van werk is goed. Ze werken netjes en ordelijk.

Planning.

Stenen voor muur hebben lang in onze voortuin gelegen en de laatste handelingen aan onze tuin hebben langer geduurd dan gepland.

Het schaduwdoek en paal uit de originele tekening zijn over het hoofd gezien.

Verder zijn we heel tevreden met het eindresultaat.

Ingrid uit: Maastricht

15-05-2017
8,5

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Bij jullie geldt: afspraak is afspraak!! Vakkundige mensen, harde werkers en bovenal superklantvriendelijk. Heren: bedankt voor onze prachtige nieuwe tuin. Zoals beloofd: de foto's volgen nog!

Met vriendelijke groet,
Ingrid Willems

Twan uit: Landgraaf

26-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Degelijk bedrijf met een professionele uitstraling - dit bleek zowel bij de werkzaamheden (deskundige en uiterst vriendelijke medewerkers) als bij ons bezoek aan het bedrijf. Efficiënte planning, prima uitvoering en betrokken nazorg en begeleiding. Kwaliteit planten is (tot nu toe) goed.

Jack en Lilian uit: Maastricht

27-02-2017
9,9

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Vriendelijk, duidelijk in uitleg en passie in de werkzaamheden en het zien groeien. Het respecteren van de wensen van de klant.

Verbeterpunten:
Voor ons zijn er tot nu toe geen verbeterpunten. We zijn zeer tevreden over het werk en zijn ervan overtuigd dat het resterende eveneens goed zal zijn. Wat betreft vraag 5 kunnen we nog niet goed beoordelen daar de beplanting nog moet gebeuren.

Familie uit: Maastricht

12-11-2016

Positieve ervaring:
De opdracht bestond uit het volledig opnieuw aanleggen van de achtertuin. Wat ons gelijk al opviel bij het eerste gesprek met Mathijs was zijn passie voor planten en tuinen. Er werd ontzettend goed geluisterd naar onze wensen en voorkeuren en open gesproken over de mogelijkheden tijdens de aanleg. De eerste schetsen waren voor ons een echte eye opener, erg mooi om te zien wat met een relatief kleine tuin allemaal mogelijk is. Uiteindelijk gekozen voor een combinatie van de schetsen waarbij de voorwaarde was dat we de tuin in fasen wilden aanleggen verspreid over een aantal jaren, dit i.v.m. onze nog jonge kinderen (bv. trampoline ipv waterpartij). Voor Mathijs geen enkel probleem. Het werk werd vervolgens netje gepland en de communicatie hierover was prima.

De uitvoering verliep ook uitstekend, afspraken werden netjes nagekomen en over het personeel niets dan lof; beleefd, vriendelijk, meedenkend en goed luisterend naar onze wensen.

Kortom, wij zijn erg tevreden en zijn nu voornamelijk benieuwd hoe de tuin er over een jaartje bijstaat. Daarna zullen de komende jaren de volgende fases volgen.

Geen

Wim + Wilma uit: Maastricht

31-10-2016
9,9

Positieve ervaring:
Zowel in het voortraject als tijdens de uitvoering van de werkzaamheden hebben we goede adviezen gekregen, de werkzaamheden zijn door een echt team van vakmensen uitgevoerd en liep daardoor zeer voorspoedig. Er is een leuke sfeer onderling, er wordt hard en uitermate nauwkeurig gewerkt waardoor het resultaat schitterend is. Ook niet onbelangrijk is dat de boel steeds netjes wordt opgeruimd waardoor het toch leefbaar blijft. Wij zijn echt heel erg tevreden!

Joyce uit: Maastricht

28-09-2016

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Het resultaat mag er wezen: een tuin waarin nagedacht is over lichtinval, privacy, ruimte en speelsheid. Dit alles in de context van het gebruik van de tuin. We krijgen veel complimenten!
De aanleg is professioneel gedaan door een enthousiaste medewerkers!

Marcel uit: Maastricht

10-08-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Erg blij met onze nieuwe voor- en achtertuin. Door het ontwerp lijkt de tuin vele malen groter dan voorheen.
Er is er secuur gewerkt met oog voor detail. Alle medewerkers die we over de vloer hebben gehad zijn vakmensen en tevens ook zeer vriendelijk

Peter uit: Maastricht

05-08-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Zowel Mathijs als de medewerkers (Har en Joep) zijn erg (klant)vriendelijk. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de service (defecte vijverpomp en filterpomp) en over de deskundigheid zowel qua advies (Mathijs) als in de uitvoering (Har). In het verleden was de communicatie nogal eens een probleem. Nu is dit veel beter. Vandaar ook het cijfer 8.

Verbeterpunten:
De website. Grafisch erg mooi, alleen jammer dat de bijbehorende teksten tegenvallen: onzorgvuldigheden door typefoutjes, woordkeuze etc. (Zie ook tekst rechts van deze vragenlijst!!!). Verder mis ik de reviews op de site. Hiermee zou het bedrijf zichzelf nog meer kunnne promoten (als het bedrijf dit al nodig heeft?)

Joep uit: Schweiberg

01-08-2016