Beoordelingen Hoveniersbedrijf de Langstraat

• Nakomen afspraken 9,3

Paul uit: Drunen

10-05-2018
8,1

Jonge mensen aan het roer, die er echt wat van willen maken, en dus flink aan de weg werken. Eerste gesprek met Remco was direct prettig. Erg jong, maar wel vakbekwaam. Goede afspraken kunnen maken, en deze zijn ook allemaal nagekomen door het bedrijf. De werkploeg is ook als positief ervaren. Vaak dachten ze mee als we tegen een probleem aan liepen. Ook de oplevering is goed verlopen. Wat me vooral is opgevallen is dat iedereen de volledige klus altijd goed op de hoogte was. Iedereen praat elkaar bij, en dat betekent dat er een goede communicatie is binnen het bedrijf. Dit werkt fijn voor de klant. Kortom, fijn bedrijf.

Koen uit: JANNEKE

09-05-2018
9,7

Geleverde beplanting is heel goed, alleen was het weer van afgelopen dagen niet ideaal voor jonge plantjes. Ontwerp is echt heel kap gemaakt. We hebben een lastige tuin en hadden veel wensen. Ontwerper heeft goed geluisterd en dit in een realiseerbaar ontwerp vertaald. Voor de Langstraat gekozen omdat ze op mijn werk de tuin aan hebben aangelegd en het er zeer professioneel uit zag. Dit hebben ze ook bij mij (een particulier) waar gemaakt. Zeer netjes gewerkt, en hoveniers die verstand van zaken hadden (ook kwa ontwerp en de vertaling hiervan in een vrij kleine tuin). Prijstechnisch waren er goedkopere opties, maar konden niet de kwaliteit bieden van de Langstraat.

Conclusie: aanrader!

Dirk uit: Drunen

09-05-2018

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Prettig in de omgang en geven advies waar dat je wat aan hebt passend binnen budget. Alles is mogelijk en bespreekbaar.

Kevin uit: Kaatsheuvel

08-05-2018

Het is een zeer prettig bedrijf. Kon snel een afspraak met ze maken. Had ook vlug de offerte. Prijs kwaliteit is goed. Het personeel werkt echt hard top gasten!!.. netjes beleefd! Ben op Ruud de laat maar zuinig is ene gouwe!! Kortom. Top bedrijf wat zijn afspraken nakomt en keurig werk aflevert. Ik zal jullie overal aanprijzen. Thnx voor mijn mooie tuin.

Matij uit: Drunen

04-05-2018
9,8

Zeer vakkundig bedrijf, met vriendelijk personeel. Het hele proces van ontwerp tot afwerking van de tuin is naar volledige tevredenheid verlopen.

Werner uit: Sprang-Capelle

27-01-2018
9,5

Snel, Dynamisch, Kwaliteit, kennis en goede communicatie.

Zomaar een samenvatting van een mooi bedrijf!

Christiaan uit: Vlijmen

02-12-2017

Van begin tot einde ontzorgd.
Goed advies en denken mee.
Binnen budget en tijdschema.
Uitstekende uitvoering.

G uit: Den Bosch

30-11-2017

Eric uit: Vlijmen

26-10-2017

Heel goed werk geleverd volgens afspraak.
Wij hebben nu een mooie en onderhoudsvriendelijke palissadenborder om onze voortuin.

Janny uit: Drunen

14-09-2017
9,8

Super bedrijf! Goed bereikbaar. Omgewaaide boom weghalen per direct! Correcte en klantvriendelijke medewerkers.