Beoordelingen Hoveniersbedrijf de Langstraat

• Nakomen afspraken 9,2

Koen uit: JANNEKE

09-05-2018
9,7

Geleverde beplanting is heel goed, alleen was het weer van afgelopen dagen niet ideaal voor jonge plantjes. Ontwerp is echt heel kap gemaakt. We hebben een lastige tuin en hadden veel wensen. Ontwerper heeft goed geluisterd en dit in een realiseerbaar ontwerp vertaald. Voor de Langstraat gekozen omdat ze op mijn werk de tuin aan hebben aangelegd en het er zeer professioneel uit zag. Dit hebben ze ook bij mij (een particulier) waar gemaakt. Zeer netjes gewerkt, en hoveniers die verstand van zaken hadden (ook kwa ontwerp en de vertaling hiervan in een vrij kleine tuin). Prijstechnisch waren er goedkopere opties, maar konden niet de kwaliteit bieden van de Langstraat.

Conclusie: aanrader!

Dirk uit: Drunen

09-05-2018

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Prettig in de omgang en geven advies waar dat je wat aan hebt passend binnen budget. Alles is mogelijk en bespreekbaar.

Kevin uit: Kaatsheuvel

08-05-2018

Het is een zeer prettig bedrijf. Kon snel een afspraak met ze maken. Had ook vlug de offerte. Prijs kwaliteit is goed. Het personeel werkt echt hard top gasten!!.. netjes beleefd! Ben op Ruud de laat maar zuinig is ene gouwe!! Kortom. Top bedrijf wat zijn afspraken nakomt en keurig werk aflevert. Ik zal jullie overal aanprijzen. Thnx voor mijn mooie tuin.

Matij uit: Drunen

04-05-2018
9,8

Zeer vakkundig bedrijf, met vriendelijk personeel. Het hele proces van ontwerp tot afwerking van de tuin is naar volledige tevredenheid verlopen.

Werner uit: Sprang-Capelle

27-01-2018
9,5

Snel, Dynamisch, Kwaliteit, kennis en goede communicatie.

Zomaar een samenvatting van een mooi bedrijf!

Christiaan uit: Vlijmen

02-12-2017

Van begin tot einde ontzorgd.
Goed advies en denken mee.
Binnen budget en tijdschema.
Uitstekende uitvoering.

G uit: Den Bosch

30-11-2017

Eric uit: Vlijmen

26-10-2017

Heel goed werk geleverd volgens afspraak.
Wij hebben nu een mooie en onderhoudsvriendelijke palissadenborder om onze voortuin.

Janny uit: Drunen

14-09-2017
9,8

Super bedrijf! Goed bereikbaar. Omgewaaide boom weghalen per direct! Correcte en klantvriendelijke medewerkers.

Sebastiaan uit: Rosmalen

13-06-2017

Een bedrijf met kennis van zaken en een passie voor groen. Duidelijke communicatie en goede adviezen.