Beoordelingen Hoveniersbedrijf de Langstraat

• Communicatie en bereikbaarheid 9,1
  • Nakomen afspraken 9,2

Hans uit: Vught

15-05-2018

Ik onderhield mijn tuin altijd zelf, maar merkte dat het toch beter kon. En toen ontmoette ik Marcel Muskens. Zijn gedrevenheid beviel me wel en na niet al te lang nadenken besloot ik zijn bedrijf te vragen om mijn tuin er weer piekfijn uit te laten zien.
Wat is het toch heerlijk, wanneer echte vakmensen je tuin onderhouden. Goed luisterend naar wat ik wilde, tips gevend en dan....volle kracht vooruit!
Het resultaat? Een tuin die er heel uitnodigend bijligt. Ik ga er met het grootste plezier straks weer van genieten. Bedankt Marcel!

Rick uit: Tilburg

10-05-2018
9,6

Wij zijn nog steeds heel blij dat we hebben gekozen voor De Langstraat. Van ontwerp tot en met de oplevering: alles was volledig naar wens. Dan hebben we het niet alleen over de uitvoering, maar onder andere ook over: advies, klantvriendelijkheid/gastvrijheid/bereikbaarheid, prijs/kwaliteitverhouding en snelheid. De Langstraat zet net het stapje extra waar je als klant op hoopt.

Paul uit: Drunen

10-05-2018
8,1

Jonge mensen aan het roer, die er echt wat van willen maken, en dus flink aan de weg werken. Eerste gesprek met Remco was direct prettig. Erg jong, maar wel vakbekwaam. Goede afspraken kunnen maken, en deze zijn ook allemaal nagekomen door het bedrijf. De werkploeg is ook als positief ervaren. Vaak dachten ze mee als we tegen een probleem aan liepen. Ook de oplevering is goed verlopen. Wat me vooral is opgevallen is dat iedereen de volledige klus altijd goed op de hoogte was. Iedereen praat elkaar bij, en dat betekent dat er een goede communicatie is binnen het bedrijf. Dit werkt fijn voor de klant. Kortom, fijn bedrijf.

Koen uit: JANNEKE

09-05-2018
9,7

Geleverde beplanting is heel goed, alleen was het weer van afgelopen dagen niet ideaal voor jonge plantjes. Ontwerp is echt heel kap gemaakt. We hebben een lastige tuin en hadden veel wensen. Ontwerper heeft goed geluisterd en dit in een realiseerbaar ontwerp vertaald. Voor de Langstraat gekozen omdat ze op mijn werk de tuin aan hebben aangelegd en het er zeer professioneel uit zag. Dit hebben ze ook bij mij (een particulier) waar gemaakt. Zeer netjes gewerkt, en hoveniers die verstand van zaken hadden (ook kwa ontwerp en de vertaling hiervan in een vrij kleine tuin). Prijstechnisch waren er goedkopere opties, maar konden niet de kwaliteit bieden van de Langstraat.

Conclusie: aanrader!

Dirk uit: Drunen

09-05-2018

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Prettig in de omgang en geven advies waar dat je wat aan hebt passend binnen budget. Alles is mogelijk en bespreekbaar.

Kevin uit: Kaatsheuvel

08-05-2018

Het is een zeer prettig bedrijf. Kon snel een afspraak met ze maken. Had ook vlug de offerte. Prijs kwaliteit is goed. Het personeel werkt echt hard top gasten!!.. netjes beleefd! Ben op Ruud de laat maar zuinig is ene gouwe!! Kortom. Top bedrijf wat zijn afspraken nakomt en keurig werk aflevert. Ik zal jullie overal aanprijzen. Thnx voor mijn mooie tuin.

Matij uit: Drunen

04-05-2018
9,8

Zeer vakkundig bedrijf, met vriendelijk personeel. Het hele proces van ontwerp tot afwerking van de tuin is naar volledige tevredenheid verlopen.

Werner uit: Sprang-Capelle

27-01-2018
9,5

Snel, Dynamisch, Kwaliteit, kennis en goede communicatie.

Zomaar een samenvatting van een mooi bedrijf!

Christiaan uit: Vlijmen

02-12-2017

Van begin tot einde ontzorgd.
Goed advies en denken mee.
Binnen budget en tijdschema.
Uitstekende uitvoering.

G uit: Den Bosch