Beoordelingen Hoveniersbedrijf de Langstraat

• Communicatie en bereikbaarheid 9,2
  • Nakomen afspraken 9,2

Barry uit: Berkel-Enschot

07-11-2018

Goede partij welke doet wat zij beloofd. Wij zijn super blij met onze tuin!

Hennie uit: Tilburg

02-10-2018

De aanleg van het kunstgras en tegels is zeer vakkundig gedaan. We hebben goed advies gekregen en zijn heel blij met het eindresultaat.

Jurgen uit: Drunen

04-09-2018
9,5

De Langstraat is en relaxte betrouwbare partij waarmee wij makkelijk konden schakelen. De ideeën die wij hadden voor onze voor en achtertuin werden keurig verwerkt in een ontwerp en gedurende de realisatie wordt continu meegedacht en niet alleen maar 'uitgevoerd' vanaf een tekening. Ook voor de oplevering en nazorg een dikke plus. Kortom wederom een zeer tevreden klant.

Margret uit: Drunen

18-08-2018

Joy uit: 's-Hertogenbosch

02-08-2018

De Langstraat heeft zeer prettig en deskundig meegedacht tijdens het ontwerpen van onze tuin. Ze hebben ons geadviseerd in het gebruik van L-Profielen. De tuin is keurig aangelegd door zeer vriendelijk personeel. We zijn dik tevreden met onze tuin!

Patrick uit: Drunen

17-07-2018

Goede ontwerpen en meedenken met de klant. Fijne werklui en goede communicatie. Altijd een nette werkplek. En goede nazorg.

Patrick uit: Drunen

01-07-2018
9,6

Hoveniersbedrijf De Langstraat is een mooi bedrijf! Kundige medewerkers, alles van hoge kwaliteit en een goede service; snel contact en ze komen hun afspraken na. Er zijn best goedkopere hoveniers, maar wij betaalden graag iets meer voor kwaliteit. Want vooraf de zekerheid dat het goedkomt is heel wat waard!

Roel, Ralph en Max bedankt!

Hans uit: Vught

15-05-2018

Ik onderhield mijn tuin altijd zelf, maar merkte dat het toch beter kon. En toen ontmoette ik Marcel Muskens. Zijn gedrevenheid beviel me wel en na niet al te lang nadenken besloot ik zijn bedrijf te vragen om mijn tuin er weer piekfijn uit te laten zien.
Wat is het toch heerlijk, wanneer echte vakmensen je tuin onderhouden. Goed luisterend naar wat ik wilde, tips gevend en dan....volle kracht vooruit!
Het resultaat? Een tuin die er heel uitnodigend bijligt. Ik ga er met het grootste plezier straks weer van genieten. Bedankt Marcel!

Rick uit: Tilburg

10-05-2018
9,6

Wij zijn nog steeds heel blij dat we hebben gekozen voor De Langstraat. Van ontwerp tot en met de oplevering: alles was volledig naar wens. Dan hebben we het niet alleen over de uitvoering, maar onder andere ook over: advies, klantvriendelijkheid/gastvrijheid/bereikbaarheid, prijs/kwaliteitverhouding en snelheid. De Langstraat zet net het stapje extra waar je als klant op hoopt.

Paul uit: Drunen

10-05-2018
8,1

Jonge mensen aan het roer, die er echt wat van willen maken, en dus flink aan de weg werken. Eerste gesprek met Remco was direct prettig. Erg jong, maar wel vakbekwaam. Goede afspraken kunnen maken, en deze zijn ook allemaal nagekomen door het bedrijf. De werkploeg is ook als positief ervaren. Vaak dachten ze mee als we tegen een probleem aan liepen. Ook de oplevering is goed verlopen. Wat me vooral is opgevallen is dat iedereen de volledige klus altijd goed op de hoogte was. Iedereen praat elkaar bij, en dat betekent dat er een goede communicatie is binnen het bedrijf. Dit werkt fijn voor de klant. Kortom, fijn bedrijf.