Beoordelingen HoutCuisine

• Bereikbaarheid 8,5
  • Nazorg en garantie 9,1

Pim uit: Honselersdijk

06-09-2017

Top, snelle reacties, denken mee. Er is veel mogelijk tegen een goede prijs. En vakwerk, daar wordt ik vrolijk van.

Iris uit: Breda

27-10-2016

Deskundige mensen, erg vriendelijk in contact en heel fijn in meedenken in oplossingen!

Familie uit: Zeeland

18-10-2016

We hadden zelf onze keuken ontworpen en uiteindelijk kwamen we bij Anneke en het team van Houtcuisine terecht. Wat een fijn bedrijf is dit. Kundig, goede tips en adviezen en zeer goede service. Omdat er bij ons de vakantieperiode tussen zat, is het lastig om een oordeel te geven over de levertijd. De fronten zijn bij ons geleverd volgens de gemaakte afspraak. In eerste instantie waren we niet geheel tevreden over de kleur van het bewerkte eiken, maar dat was absoluut geen probleem. De fronten zijn opnieuw behandeld en nu hebben wij een prachtige keuken, mede namens Houtcuisine, dank daar voor. De fronten zijn keurig voorzien van sparingen en je hoeft ze zo maar te monteren, ideaal. Een beetje klusser kan dit makkelijk zelf. Wij zijn zeer tevreden, er is net werk geleverd en het is een zeer vriendelijk en behulpzaam team. Echt een aanrader!! De foto's volgen nog.

Arjen uit: Druten

07-10-2016

Prima geholpen en tevreden met het resultaat. Ook toen er even iets tegenzat werd dit goed opgepakt en is er snel een nalevering gedaan. Eerlijke en oprechte mensen die je helpen, meedenken en te vertrouwen zijn.

Tamara uit: Haarlem

06-06-2016

Carolien uit: Merelbeke

05-06-2016

Heel erg leuk concept.
Betaalbare mooie keuken kunnen realiseren.

Lennart uit: Katwijk

02-06-2016

Ik heb goed contact gehad met Nils hij heeft mij zeer bijzonder goed geadviseerd en geholpen hij was ook erg klant gericht te werk gegaan