Beoordelingen Horsten Kozijnen

• Showroom 8,4

Marcel uit: Eindhoven

02-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Dag van montage verliep niet alles vlekkeloos maar naderhand alles keurig opgelost ! En de geleverde ramen en deur zeer mooi product zeer content mee ! Horsten kozijnen ja zeker aan te bevelen

Ad uit: Veldhoven

30-11-2017

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Afspraken nagekomen en goed werk verricht. Zijn pas weggegaan nadat de deur perfect werkte. Vriendelijke en hartelijke monteurs (John en Leo)

Henry en Pauline uit: Eindhoven

27-11-2017
6,8

Ervaring met: Kozijnen

Wij zijn tevreden. Een paar puntjes vonden we wat rommelig bij de montage. Zo vonden we het minder dat handdoeken uit de badkamer werden gepakt voor radiatorvocht op te vangen. De barst is niet direct gemeld maar pas toen wij hiervan melding maakten. De starttijd. Wij stonden om 07.30 uur klaar en dan kwam de ploeg drie kwartier later. Het tussenstrookje bij de buren is qua kleur anders en het is slechts voor de helft vervangen terwijl afgesproken was dat dit in zijn geheel werd vervangen. Op de tweede dag begon men drie kwartier later, vervolgens kan men niet direct aan de gang. Niet zo'n goede reclame voor uw bedrijf. Wij zouden nu wat voorzichtig zijn om uw bedrijf aan te bevelen.

Piet uit: Best

21-11-2017

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Betrouwbaar vakkundig bedrijf. No nonsens mentaliteit. Goede kwaliteit en aftersale service ( sleuteltjes naleveren )

20-11-2017
8,5

Ervaring met: Kozijnen

Beter afzuiging bij zaagwerkzaamheden, vrij statische waardoor zaagsel weg waaide en door regen moeilijker op te ruimen was

Henk uit: Veldhoven

19-11-2017
7,0

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Jammer dat de deuren niet in dezelfde kleur schanieren zijn uitgevoerd, zie foto's andere mail

Nico uit: Eindhoven

19-11-2017

Ervaring met: Deuren

Keurige behandeling klantvriendelijk en deskundig

Danielle uit: Eindhoven

Ervaring met: Kozijnen, Veranda's, Zonwering & Rolluiken

Bij 1 e keer opmeten, en bij 2e keer opmeten, was er bij de 2e keer vanalles niet mogelijk, waar wel de prijs op gebaseerd was, naderhand vanalles tegen elkaar weggestreept, maar raar dat er tussen 1e en 2e keer zoveel verschil in kennis kan zitten.

uit: Best

Frans uit: Moergestel

Ervaring met: Kozijnen

Het voortraject, (voor aankoop dus) ging wat moeizaam. De verdere communicatie planning montage en laatste afwikkeling prima verlopen.