Beoordelingen Horsten Kozijnen

• Showroom 8,4

Caroline uit: Waalre

13-03-2019

Ervaring met: Kozijnen

Prima, snel, netjes en vakkundig

Rene uit: Eindhoven

25-02-2019
9,5

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Enkele tijd geleden een afspraak met Mark van der Ven (verkoper Horsten) gehad om ons te laten informeren over de schillende mogelijkheden voor onze kozijnen en achterdeur. Ik kan er niets anders van zeggen dat ik zeer te spreken ben over zijn goede adviezen en service. Alles wat hij heeft beloofd heeft hij waargemaakt en ook de aftersales is uitmuntend. Ook de monteurs waren hele nette mannen, die vakkundig en zorgvuldig met je spullen omgaan.

Ik zou Horsten zeker aanraden.

Tineke uit: Oisterwijk

10-01-2019
4,2

Ervaring met: Kozijnen

Dakkapel gerenoveerd, nieuw dak en kozijnen.
Lekkage gekregen. Gebeld met Horsten, er komt iemand kijken en zegt "dat moet snel gemaakt worden". Hij zou iemand sturen, na 4 weken nog niemand gezien, meerdere keren gebeld en steeds hetzelfde antwoord "er komt iemand". Slechte service Horsten, tijd om verdere stappen te ondernemen door ons.

Petra uit: Geldrop

07-01-2019

Ervaring met: Kozijnen, Schuifpuien & Tuindeuren

Het is allemaal perfect: we zijn heel blij met onze nieuwe ramen en tuindeuren. Echt vakwerk: zowel bij de advisering als bij de uitvoering.

Alex uit: Geldrop

06-01-2019

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

prima bedrijf; kwalitatief goed material; goede montage, service en communicatie; betrouwbare vakspecialist.

Cindy uit: Veldhoven

28-12-2018
4,7

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

Vorig jaar zijn bij ons kozijnen en deuren geplaatst voor ons hele huis in aanbouw. Wij hebben daarna de volgende problemen ervaren met Horsten:
- een raamvleugel beschadigd waarvoor ik na 9 maanden (!!) achteraan ben blijven bellen nu nog steeds geen nieuwe heb;
- de achterdeur veel tocht geeft en de monteur dit niet kon oplossen. Dit zou bij de fabriek neergelegd worden. Geen reactie meer op gehad;
- in de zomer meerdere draaikiepramen niet meer sluiten (zou door het weer komen, maar ik ken veel mensen met kunstof kozijnen waar de ramen ook in de zomer gewoon sluiten en geen problemen geven);
- er meerdere malen (!) werd toegezegd dat we nieuwe kapjes over scharnieren zou krijgen aangezien deze tijdens de bouw beschadigd waren geraakt.
- geen communicatie vanuit Horsten

Uiteindelijk kwam de dag (dus serieus na 9 maanden pas, en alleen omdat wij erachteraan zijn blijven bellen al die tijd!) dat alles opgelost zou worden, kregen we ineens geen nieuwe kapjes voor de scharnieren meer want dat zou te duur zijn (terwijl me dus meerdere malen is gezegd, “beloofd is beloofd” en “dat komt goed” en “die haal ik op en die heb ik snel”
En de beschadigde vleugel die vervangen zou worden, kon wederom niet vervangen worden aangezien de nieuwe vleugel die ze bij hadden ook weer beschadigd was!

Verder heb ik in het afgelopen jaar NUL keer een telefoontje vanuit Horsten gekregen en heb ik iedere keer zelf weer moeten bellen om naar de status te vragen.

Voor ons nooit geen Horsten meer en dat raad ik ook niemand aan die van goede service en goede communicatie houdt.
Wij zijn genoodzaakt nu juridische stappen te ondernemen want zijn het zat dat afspraken niet nagekomen worden.

Riek uit: Eindhoven

22-12-2018
9,7

Ervaring met: Kozijnen

zeer goede prijs kwaliteits verhouding ,
deskunig advies en plaatsing kozijn en gevelbekleding
heel goed werk afgeleverd zeker een aanrader

jos uit: veldhoven

Ervaring met: Kozijnen

goede voorbereiding en zeer degelijke en nette afwerking inclusief opruimen.

enige punt van kritiek is dat de afwerkstrips soms groot zijn uitgevallen. we hadden verzocht dit zo klein mogelijk te houden maar blijkbaar is bij inmeten toch teveel marge aangehouden

jan uit: moergestel

Ervaring met: Kozijnen, Deuren

de kozijnen zijn goed geplaatst

Betty uit: Eindhoven

Ervaring met: Deuren

Precies volgens afspraak keurig geplaatst.