Beoordelingen Horsten Kozijnen

• Showroom 8,4

Navu

11-08-2017
3,0

Dit bedrijf plaatst ongetwijfeld vakkundig en snel hun kozijnen. Bij onze ruim 3 jaar oude kozijnen zijn inmiddels 2 sluitingen kapot gegaan. Na meermaals niet gereageerd te hebben op berichten van onze kant binnen de – met Horsten Kozijnen – afgesproken termijn stokt het vanuit Horsten. We horen niets meer van ze, terwijl inmiddels duidelijk is dat één van de ramen waarvan de sluiting kapot is niet vastzit aan een van de scharnieren. Het raam zit dus niet vast aan het kozijn! Hierdoor komt te veel druk op de sluiting, waardoor die kapot gaat. Onze vraag is om iemand langs te sturen zodat ze zelf de montagefout kunnen zien. Hierop wordt niet meer gereageerd, net zoals op vele eerdere e-mails de afgelopen weken. Ronduit waardeloze communicatie en service nadat de euro’s overgeschreven zijn. Dit, terwijl Horsten 10 jaar garantie geeft op zijn producten. De volgende keer loop ik met een wijde boog om dit bedrijf heen.

Ingrid uit: Eindhoven

05-08-2017

Ik ben zeer tevreden over Horstenkozijnen. Zeer vakkundig advies gekregen, prettige mensen in omgang en keurig afgewerkt alles.

Stefan uit: Eersel

03-08-2017

Echt helemaal niets op aan te merken, prima uitleg en advies in de showroom.
Goede afspraken gemaakt en perfect volgens afspraken geleverd.

Horsten Kozijnen is een Top bedrijf!

Ruud uit: Veldhoven

02-08-2017

Ton uit: Hapert

28-07-2017

Wij zijn erg tevreden over de levering en t plaatsen v d kozijnen.

H. uit: Eindhoven

27-07-2017

Van eerste bezoek in de showroom tot en met realisatie gewoon goed verlopen. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken/planning en tevreden over prijs en kwaliteit.

Elize uit: Waalre

7,6

Peter uit: Geldrop

7,2

Nette levering met perfecte afwerking

Agnes uit: Veldhoven

27-07-2017

Alles is naar wens verlopen. Afspraken zijn goed nagekomen. Goed werk geleverd.

Mariusz uit: Waalre

17-06-2017
8,2

Hele duidelijke service. Nette afwerking. Stipte levering en uitvoering. Overall een 8,5